dört

1.9K 214 67
                                    

...

2 hafta sonra

"Çok güzelsin..." Boynundan aşağı inerken fısıldadı. Felix minik bir mırıldanmadan sonra gülümsedi.

"Hm, öyle miyim?

"Öylesin Felix, çok güzelsin." Boynunda hissettiği dudaklarla duraksadı. Dolgun dudaklar boynuna değdiği an kıvranmaya başladı. O dudakları dudaklarında istiyordu ama Hyunjin'in daha ileriye gitmeye niyeti yokmuş gibi sadece boynunu ve biraz aşağısını öpüyordu.

"Daha fazla..."

"Sen bana ait olmadan daha fazlasını yapacağıma inanman çok saçma güzelliğim."

Sen bana ait olmadan...

Bu cümleyi başka birinden duysa umursamazdı ama okulun gözde çocuğundan duyunca etkileniyordu. Belini biraz kaldırıp kendini Hyunjin'e sürttü.

"Güzelim yapma, boşuna çabalıyorsun. Seni becermeyeceğim."

Oflayarak belini indirdiğinde Hyunjin de kalktı. Sıraya yatırdığı bedeni kaldırıp omzunu öptü. Felix hissettiği ilgiyle gülerken ders zilinin çalmasıyla etrafına baktı. Bir önce ki derse girmemişti ikisi de. Boş bir sınıf bulup Felix'i oraya çekmişti Hyunjin.

"Şimdi sınıfına gidebilirsin küçük peri."

"Beni götürebilirsiniz sınıfıma bayım, değil mi? Yoksa benimle görünmek istemiyor musunuz?"

"Aksine, sizin için böyle bir şey yapmıyordum perim, rahatsız olmayın diye."

"Tamam birlikte gidelim o zaman."

Hyunjin, onun bu bebekliğine güldükten sonra üstünü düzeltti. Felix de Hyunjin'in yakasını düzeltmeden önce dudağına bir öpücük bıraktı. Dudağından biraz daha aşağı inip boynunu öptü. parlatıcısı az da olsa belli olurken gülümsedi. Hiç bir şekilde bozmadan sıradan indiğinde Hyunjin belinden çekerek kendine yapıştırdı.

Derin bir öpüşmeye çekti kendilerini. Felix ellerini onun boynuna sararken kucağına almamak için ellerini beline tamamen sardı. Kucağına alırsa kendine olan sözünü bozar, Felix'i burada soyardı.

Okul fantezisi yapmak aklında vardı ama şimdi değildi. İlklerini okulda gerçekleştirmek istemiyordu.

Bir şey demeden yavaşça ayrıldı. Felix'in elini tuttuktan sonra sınıftan çıkardı. Felix'in sınıfı bir üst sınıftaydı. Yani sınıfına gidene kadar tüm okula yayılacaktı el ele oldukları. Umursamadan önden yürüdüğünde Felix de onun çekiştirmesiyle yürümek zorunda kalmıştı.

Sonunda sınıfın önüne geldiklerinde Hyunjin Felix'in yanağına bir öpücük bıraktı.

"İyi dersler fıstığım."

Minik bir kelime Felix'in kalbini hızlandırırken kafa salladı. "Sana da iyi dersler Hyunie."

"Artık iyi dersler olacağına eminim."

Felix'in alnına da bir öpücük bıraktığında elini bıraktı. Felix hızla sınıfına girdiğinde gülerek ensesini karıştırdı. Kendini yeni ergenliğe girmiş gibi hissediyordu.

...

biri bana da fistigim dese benim de kalbim hizlanir

saf salak asik

saf salak asik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-yeis

03 | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin