Madison
”Heb je alles bij?” Vraagt Emy terwijl ik knik en haar een knuffel geef en ze richting mij kijkt.
”Maar ik ga je wel missen girly.” Zegt ze terwijl ik mijn hoofd op haar schouder zet en aan mijn haren wrijft.
”Maar je gaat het daar goed doen als fysiotherapeut.” Zegt ze terwijl ik knik en ik hoor nog een keer knuffel en ik mezelf incheck met mijn bagage terwijl ik mijn paspoort geef.
”Het ziet er na uit dat je op de verkeerde plaats aan het inschenken bent een ogenblikje.” Zegt ze terwijl ik verbaasd kijk en ze aan het bellen is met iemand en er opeens een man voor mij staat.
”Je mag met mij meegegaan.” Zegt een man terwijl ik verbaasd knik en ik richting een ruimte ga en ik een menukaart in mijn handen krijg en ik verbaasd kijk en ik een Carpaccio op de menukaart zie en het direct bestel en ik na een tijdje richting het vliegtuig en ik naar een business class plek wordt gebracht terwijl ik na een tijdje allerlei eten krijg voorgeschoteld en ik na een tijdje in slaap val.
En wakker wordt getikt door iemand en ik moe uit het vliegtuig ga en een jongen richting mij kijkt terwijl ik knik en ik richting de aankomsthal ga en ik zuchtend ga zitten en ik na een tijdje besluit om een flesje water te halen terwijl ik uitgeput wacht op het vliegtuig terwijl ik Emy opeens actief zie.
”Girl..ben je nog steeds wakker?” Vraagt Emy terwijl ik knik.
”Ik ben kapot maar ik ben in Helsinki.” Zeg ik terwijl ze glimlacht.
”Eerste keer Europa.” Zegt ze terwijl ik enthousiast knik.
”Ik wil je echt bezoekenn.” Zegt Emy terwijl ik enthousiast knik. ”Jaa girl.”
”Het vliegtuig richting Barcelona staat klaar voor vertrek.” hoor ik opeens terwijl Emy enthousiast kijkt.
”Nog 4 uurtje en je bent in Barcelona.” Zegt ze enthousiast terwijl ik enthousiast knik.
”Maar girly ga slapen anders ben je morgen niet fit genoeg voor de fitness.” Zeg ik terwijl ze knikt en ik gedag zeg en ik op hang.