Madison
”We zijn er mevrouw.” Zegt ze terwijl ik het vliegtuig uitstap en er een hele lichtflits in mijn gezicht komt en ik zucht. ”Ik ben in Barcelona.” Zeg ik enthousiast tegen me eigen en ik richting mijn bagage ga en richting de aankomsthal ga en ik snel richting het toilet ga om mijn haar te fixen en ik richting de aankomsthal ga en ik een bordje met mijn naam zie.
”Madison?” Vraagt de man terwijl ik knik en we richting een auto gaan en de man mijn koffers in de kofferbak zet en ik vrolijk instap en ik vol enthousiasme richting het uitzicht kijk terwijl we na een tijdje aankomen bij het stadion en hij de deur voor mij opent.
”Volg mij maar.” Zegt hij terwijl ik knik en we richting een kantoorruimte ga en er een man aan de deuropening staat en ik zijn hand schudt.
”Joan.” Zegt hij terwijl ik Madison zeg en hij knikt en ik ga zitten.
”We hebben je hiernaartoe gehaald omdat we een klein probleempje qua fitheid.” Zegt hij terwijl ik knik.
”Pedri onze beste speler is in een auto-ongeluk terechtgekomen samen met Gavi die een gekneusde pols heeft en best wel veel trauma's.” Zegt hij terwijl ik knik.
”Pedri, heeft op dit moment zijn onderbeen gebroken en we willen echt dat hij helemaal hersteld.” Zegt hij terwijl ik knik.
”Zit hij nu nog in het gips?” Vraag ik terwijl hij knikt.
”Hij is vorige week geopereerd.” Zegt hij terwijl ik knik.
”Ik ga mijn best sowieso doen.” Zeg ik terwijl hij knikt.
”Dat weten we na wat je hebt gedaan voor Kylian mbappe.” Zegt hij terwijl ik glimlach en knik.
”Voor de rest wil ik dat je de rest van de groep ook helpt bij krampen en al maar ik wil wel dat je jezelf focust op pedri.” Zegt hij terwijl ik knik.
”We worden op dit moment gevolgd door prime voor onze documentaire.” Zegt hij terwijl ik knik.
”Je begint trouwens morgen om 10 uur in de ochtend.” Zegt hij terwijl ik knik
”Ik ga mijn best doen.” Zeg ik terwijl hij knikt en ik een kleine rondleiding krijg en na een tijdje afscheid neem en terug in de auto stap en ik er na 2 minuten ben.
”Oké, dit is niet echt ver.” Zeg ik terwijl ik mijn koffers pak en ik hun uitzwaai en ik naar binnen ga naar een lobby.
”Madison?” Vraagt de man terwijl ik knik en hij mijn koffers pakt en we richting een lift gaan en hij op 3 klikt.
”We zijn er bijna.” Zegt hij terwijl ik akward knik en hij mij wijst naar mijn appartement.
”Dankje.” Zegt hij terwijl hij mij de sleutels geeft en hij met een glimlach weggaat en ik op mijn bed plof.