1.Fejezet-"remek" ötlet

170 17 2
                                    

Felix

Éppen fangörcsöt kaptam (újra), mert életem első koncertjére tartok. Egy Stray Kids koncertre. Velem van a jegy mellett a lightstickem hyunjines külsejében, egy photocard Hyunjinről, a telefonom és egy kartonból készült tábla amire a következőt írtam: You're hotter than my ex, can you be my next? Ezt Hyunjinnak szántam.

Az első sorba szólt a jegyem, úgyhogy a barátaimmal sokkal hamarabb mentünk. Viszont ők később vették a jegyeiket, így sokkal hátrább ülnek mint én.

A koncert közepe felé Hyunjin épp a mellettem lévő lányra nézett, úgyhogy azt gondoltam eljött az én időm. Felmutattam a papírt és Hyunjin az elolvasása után egy yes-t tátogott és szívet formált ujjaival. Hatalmas volt az örömöm, hiába tudtam nem fog bekövetkezni.

☆☆☆

A koncert végén a nagy tömeg gyorsan kisodort így a barátaimat hátra hagyva indultam a kocsihoz. Már közel voltam, mikor egy fehér autó-olyan mint az emberrablóké-állt meg mellettem. Teljesen lefagytam és csak annyit veszek észre, hogy egy fekete kapucnis alak kiszáll a hátsóülésről, és a csuklómra szorít, berángat a csomagtartóba majd a szám elé helyez egy kendőt és minden elsötétül...

Hyunjin

Unalmamban a tiktokot görgettem, ahol egy elég helyes srácot láttam. A videóin több százezer like van és 280k követője. Megakarom magamnak szerezni-gondoltam. Csak még nem tudom hogyan...

☆☆☆

A koncert már javában tartott mikor elvettem az első sorból egy lány telóját és lőttem vele egy képet. Mikor visszaadtam a kütyüt mellette egy eléggé ismerős arcú szőke hajú fiú felmutatott egy táblát: You're hotter than my ex, can you be my next? szöveggel mire igent tátogtam és egy szívet mutattam. Eredetileg csak vállat akartam rántani rá, de pár másodperc szemezés után leesett, hogy őt láttam tiktokon. És neki tényleg lennék a barátja.

Ezután elég sokszor pillantottam rá és lehet, hogy néha túl feltűnően néztem rá, mert Han nem egyszer lökött a vállamba néha-néha odasúgva.
{Ez nem biztos, hogy értelmes mondat sry}

Koncert után a backstageben a srácok kérdőre is vontak.
-Jinnie, mit is néztél annyira?-kérdezte habozás nélkül Seungmin.
-Öhmm...Volt egy szőke srác akit még tt-n láttam és most itt volt.-mondtam teljes nyugodsággal miközben megkerestem a tt profilját és odaadtam a fiúknak.

-Uuu, love in the air!-szólt Chan.
-Tetszik neked, mi?-kérdezte Changbin.
-Pfff...dehogy.-mondtam mire mindannyian azzal a tipikus "ne nézz idiótának" nézéssel ajándékoztak meg.
-Újra felteszem. Tetszik neked?-kérdezte megint. Persze tudták válaszom, de hallani akarták és utána ezzel cukkolni.
-Jó, jó. Igen, sőt akarom. Azt akarom, hogy csakis az enyém legyen senki másé.

-Ez nagyszerű rózsaszín ködben úszó sármos macsó, de mégis hogyan gondoltad, hogy megszerzed? És ő belemenne? Nem.-szólt közbe Minho lelombozóan.

Gyorsan elmondtam nekik a táblát, de Lee Know továbbra is lenézően folytatta-Persze,persze. Kb. minden második stay ezt kérdi mindannyiunktől, de nem gondolják komolyan-forgatta szemét, majd a kocsink felé vettük az irányt.

A hátsóülésen kinézve megláttam azt a srácot sétálni a fekete MANIAC feliratú polójában és fekete farmerében.

-CHAN! ÁLLJ MEG!-üvöltöttem el magam. Chan satuféket nyomott, majd gyorsan kipattantam és a lefagyott fiút a csuklójánál fogva behúztam a csomagtartóba, majd a szája elé nyomtam egy kendőt és most hagyom pihenni egy picit.

Mikor lecsuktam a csomagtartó ajtaját visszaültem a helyemre a mellettem ülő Minho nyakon csapott.

-Normális vagy?! Most konkrétan elrabolsz egy embert!-üvölti az arcomba.
-Chill, Minho. Úgy fogom szeretni, mint senki más.

Végül 10perc ordítozàs és hadakozás után beleegyeztek, de azt mondták ha a rendőrség körözést indít és rám gyanakodnak nem vesznek védelembe.

Helloka❤Sajnálom ha a vége kicsit morbidra sikerült, de hidjétek el később nem lesz ilyen Hyunjin karaktere. És bocsánat a helyesírási hibákért. A kövi rész is nemsokára hozom.


Veszélyes idegen / HYUNLIX /Where stories live. Discover now