🤍

16 0 0
                                    

Daniel

Tegnap találkoztam anyam uj palijaval es annak a lányával. Baszki nem tudom mi van velem de majdnem megcsokoltam. Az apja egy begyoposodott fasz na de a lanya. Ahj faszom. Mindegy ma koltoznek ide es nem tudom hogy fogom ki bírni.

Kelsey

Ma koltozunk amihez kurvara semmi kedvem. Tegnap este ossze pakoltam mar. Reggel csak feloltoztem es lementem reggelizni. Mar lent vart apam keszen ahogy lattam.

-Igyekezz kislanyom lassan jonnek ertunk.-szolt apam ram sem nezve.

-Ki?-neztem ertetlenul.

-Ne szorakoz velem!-kialtott fel- Daniel,  mert neki van kocsija-nezett felem. Kijelentesere felrenyeltem kavemat. Asszem ez volt a vegszo mivel meghallottam a csengot.

-Ez biztos o lesz.-allt fel apam a kanaperol. Es tenyleg baszki. Ott allt az ajtoban egy fekete poloban es szurke melegito alsoban. Plusz -most kapaszkodjatok meg- szemuveg is volt rajta. Egy kibaszott szemuveg amitol meg smasheb volt. Lehet hogy tul sokaig bamultam mivel hogy eszre se vettem hogy elottem all.

-Mizu kislany?-biccentet fejevel mikozben elem allt. Mivel en epp a szeken ultem felkellet neznek ra.

-Mondtam mar hogy ne hivj kislanynak-motyogtam majd felalltam. Rettentoen kozel kerultem hozza hiszen kozvetlen elottem allt meg. Ereztem szamon leheletet mikozben sotet barna szemeit tanulmanyoztam ahogy o az en kekjeimet. Lattam hogy lepillantott szamra igy en se birtam ki hogy ne nezzek az overe. Egyszerre tekintettunk fel. Majd lepteket hallottam kozeledni. Ekkor Dan egy nagyon ovatos szinte láthatatlan puszit nyomot szamra amitol lefagytam o pedig a hutohoz setalt. Ahogy apam belepet a konyhaba rendeztem arcvonasaim es felsiettem szobamba. Uram jezus mi a fasz tortent. Nem hiszem el tenyleg. Soha senkibe nem voltam szerelmes de most ugy erzem hogy bele igen. A mostoha batyamba akivel eggyut kell laknom.

Addig nem terveztem lemenni a szobambol amig ki nem jelentik hogy indulunk. De sajnos ezt is sikerult valakinek elrontani. Epp aludtam volna el -mivel hogy kurva faradt voltam-kopogast hallottam.

-Hagyj beken apu-szoltam ki erotlenul.

-Nem apad vagyok de o kert hogy szoljak hogy indulunk. -jot be Dan.

Nem mozdultam az agyrol mert semmi kedvem nem volt menni. Ezert csak jobban befordultam a fal fele. Par perc mulva ereztem hogy besupped mellettem az agy. A fiu befekudt mellem es atkarolta derekam. Ereztem leheletet nyakamon.

-Menj innen apam barmelyik pillanatban bejohet. -suttogtam de legbelul egy kicsit sem akartam hogy elmozduljon melollem.

-Nem erdekel.-nyomott puszit nyakamra mire en fele fordultam. Tulsagosan is kozel volt az arca. Egyre kozelebb hajolt hozzam en pedig csak hagytam magam. Egyszer csak osszeert szank. Tokeletesen illeszkedtek egymashoz. Kozelebb huzott magahoz es tovabb falta ajkaim.

Daniel

Nem tudom mi utott belem de egyszeruen nem birtam tovabb. Pont olyan puhak es tokeletesek ajkai mint ahogy elkepzeltem. Magamra huztam o pedig csipomre ult. A leheto legrosszab helyre. Magam ala tepertem nyakat kezdtem csokolni o pedig hagyta magát de par perc mulva leállított.

-Ne! Eleg..mennunk kell-nezett ram kipirosodott arcal.

-Jogos. Gyere cica-vigyorogtam ra es felhuztam az agyrol.

Meg egy utolso puszit nyomtam szajara majd leszaladtam. Lent az apja a kanapén ült.

-Na fiam indulhatunk? Mi tartott ennyi ideig?-nezett ram kerdon.

-Ja semmi csak segitettem betenni meg pár dolgot.-valaszoltam.

Ezzel el is engedte a dolgot szoval csak elkezdtunk kipakolni a kocsimba. Pár perc mulva Kelsey is kiert a borondjevel. Ahogy a lány meglatta a kocsim felcsillantak szemei. Egy fekete mustangom van. Imadom es ahogy latom o is.

Kelsey

Nem tudom hogy mi tortent koztunk de ilyet nem kene tobbet. Annak ellenere hogy kurvara elveztem a mostoha batyam. Miutan lement össze szedtem magam es lementem borondommel. Lent egy kurva smash mustang allt. Keptelenseg hogy ez lenne Dan kocsija. A fiu csak jot mosolygott reakciomon. Beraktam csomagom majd beszalltam hatulra. Nem mertem elore ulni, nem tudok most Dan szemebe nezni.

Nagyjabol 1 es fel ora utazas utan amit en vegig aludtam megerkeztunk. Arra keltem hogy apam nincs itt es Daniel bent ul mellettem hatul. Arca borzalmasan kozel volt hozzam. Nem tudom miota figyelhetett.

-Te mit csinalsz itt?-kerdeztem miközben probaltam felebredni.

-Csak figyeltelek mikor kelsz fel.-mosolygott es hajolt volna felem.

-Ne..Inkabb ne-hajoltam el. Ertetlen fejjel nezett ram.

-Most miert?-kerdezte.

-Figyelj...En is elveztem, erzem én is, tudom hogy van valami köztünk-mutattam magunkra.-De ez igy nem mehet tovabb. A mostoha batyam vagy. A szuleink ossze fognak házasodni. Sajnalom de ezt nem lehet.-tettem kezem arcara. O csak szomoruan nézett ram.

-Egy utolso csokot kaphatok?-kerdezte felve. Elhuztam a szam.-Kerlek, apad mar reg el van foglalva anyammal. Plusz azt mondtam neki ha fel kelsz elviszlek setalni hogy megismerd a varost. Na legyszi!-nezett ram. Az a baj hogy borzalmasan aranyos arcot vagott en meg nem bírtam magammal.

Olebe maszva csokoltam meg. Rogton fenekemre fogott amin nem tudtam nem mosolyogni. En addig selymes gondor furtjei koze turtam. Hosszú hosszu percekig faltuk egymast. Csak remenykedni tudtam hogy nem latja meg senki. Ezutan tenyleg el vitt a varosba es kurva szép volt. Nagyon jol ereztem magam vele. Kezdem azt érezni hogy tenyleg szeretem es ez kurva nagy baj. Amikor haza ertunk apam meg csak meg sem kerdezte hogy hol voltam. Nem is tudja milyen szarul esik ez nekem.

Este mar nem volt semmi csak vacsoraztunk es vegul kiderult hogy Dannel kell egy szobaba legyek. Addig nem is volt baj amíg meg nem ereztem ejszaka hogy valaki mellem simul. Kicsit megijedtem de amikor meglattam hogy csak o szorosan melkasahoz bujtam. Dan hajamat kezdte simogatni amire rogton elaludtam. Nagyon furat almodtam. Az tortent hogy Dan egyik este elment en egyedul voltam otthon mivel szuleink elutaztak. Mar 2 napja nem volt otthon amikor egyik este zajt hallottam. Rogton kimentem a szobabol es nagyon remeltem hogy O az. Viszont kint meglattam ot szedelegve besetalni az ajton mikozben egy lannyal nevetgelt. Amikor meg látott engem lefagyott...Ennel a pontnal felebredtem. Zihalva ultem fel kozben pedig folytak konnyeim. Szipogasomra Dan is fel kelt.

-Kels? Mi a baj? Mi tortent?-forditott maga fele.

-S-semmi csak b-borzalmasat álmodtam.-neztem mogyoro barna szemeibe.

-Semmi baj.-olelt magahoz. Par perc mulva meg is nyugodtam. Mar epp aludtam volna el amikor a fiu megszolalt.

-Mit almodtal?-kerdezte.

-Nem fontos-motyogtam.

-Ahogy akarod-nyomott puszit a hajamra. Ez után csonben vissza fekudtunk es vegre sikerult elaludnom.

Asszem kezd beigazolódni amit gondoltam.

Nem kellet volna.... [step brother ff.]Where stories live. Discover now