🩶

13 0 0
                                    

Daniel

Nem tudom mit fogok csinalni hogy mar igy belevagtunk Kelsel. Tudom hogy igaza van de akkor is sajnos azt erzem hogy beleszerettem. 1 hét mulva kezdodik a suli es a tobbiek sajnos tudjak mar hogy lett egy "hugom" meg hogy hogyan nez ki ugyh meg csak azt sem csinalhatom meg hogy azt mondom a baratnom. Akkor meg igazan hulyenek neznenek hogyha kijelentenem hogy konkret szerelmes vagyok a mostoha hugomba. Szoval nem tudom mi tevo legyek.

Reggel sokkal korabban keltem mint Kelsey. Gondoltam lemegyek szepen ugy sincs meg senki fent, iszok egy kavet kimegyek cigizni. Meg a nagy szart. Kels apja a konyhaban ult mikozben egy ujsagot olvasagatott.

-Jo reggelt-koszont. En csak intettem egyett majd a kavefozohoz leptem. Ha nekem ez itt elkezd ilyen apai hegyi beszedet mondani fejbe lovom magam.

-Figyelj...-es kezdodik.-Nem nagyon volt alkalmunk beszelgetni de megkerhetlek hogy nagyon vigyazol helyettem is Keyre?-tette fel a kerdest amin kicsit lesokkolodtam.- Tudod...miota az edesanyja elhunyt nagyon rossz a kapcsolatunk es sajnos attol csak rosszab lett hogy talaltam magamnak valakit. Tolem semmilyen segitseget sem fogad el de hatha toled igen. Regen nagyon sokan bantatottak az iskolaban. De akkor az anyja mindig segitett neki ezt viszont en sajnos nem tudom helyettesiteni. Szoval kerlek csak ha egy kicsit is figyelnel ra nagyon megkoszonnem.-mosolygott ram halasan a kozepkoru ferfi.

-Persze nyilvan hiszen mar a hugom. -mondtam egy hatalmas gomboccal a torkomban hiszen megis csak mar a masodik nap sikerult beleszeretnem.-Igerem mindent megteszek a lanya megvedese erdekeben Mr...-probaltam befejezni de nem tudom meg a nevet sem.

-Michael Davis de hivj csak Mike-nak, vagy ahogy szeretned-mosolygott ram. Még egy kicsit beszélgettünk majd kimentem cigizni az emeleti teraszra. Probaltam halk lenni mivel Kels meg alszik. Már a 3 szalamat szivtam mikor megereztem hogy valaki atoleli hatulrol derekamat. Rogton megfordultam es karjaim koze zartam a lanyt. Igy alltunk egy par percig majd o is ragyujtott. Csak figyeltem ahogy fujja ki a fustot majd ujra szajahoz emeli a papirba tekert dohanyt.

-Mi az?-nezett ram mosolyogva.

-Semmi csak...-felre neztem-Szep vagy.-mondtam ki.

Hiaba nem volt rajta smink meg semmi ahogy a fust mogul kilatszott arca...hat emberek meg fogok orulni. Ez a dolog amit mi akarunk tiltottabb mindennel is. Kels nem válaszolt csak elpirulva nézett maga ele miközben a cigi hamujat pockolte le. Moge alltam, atkaroltam derekat majd puszit nyomtam feje tetejére.

-Mi lesz velunk kislany?-sohajtottam.

-Ez egy kurva jo kerdes Dan-dolt bele olelesembe. Meg beszelgettunk egy kicsit majd elkezdtünk ossze keszulni. Ma még nem volt suli szoval kedvunkre lustalkodhattunk. Gondoltam elviszem reggelizni.

Kelsey

Daniel el akart vinni reggelizni szoval el kellet keszulnom. Egy szurke cargot vettem fel egy fehér pulcsival. Nem tudom hova akar vinni de remélem semmi olyat nem tervez ami gyanús lenne. 1 hét múlva kezdodik a suli. Nem tudom hogy hogyan fogom leplezni ezt az egész dolgot. Sajnos nagyon is vonzodom Danhez. Mind testileg es lelkileg, bar meg nem nagyon ismerjuk egymast de itt az alkalom.

Pár perc múlva Dan mar kiabalt is hogy induljunk. A fiun egy fekete pulcsi és egy ugyan ilyen gyatya szerepelt. Beultunk csoda szép autojaba amibe konkret szerelmes vagyok. Vezetes közben Dan egyik kezét combomra tette amin kisse elpirultam. Nem tudom mi tevok legyunk hogy egyutt lehessunk es hogy ne is bukjunk le. Dan iden fog erettsegizni en nekem meg van meg 2 evem. Nem tudom hova megy egyetemre és hogy elmegy-e innen, esetleg europaba megy. Nem tudok rola semmit sem.

Egy negyed oras ut utan meg is erkeztunk egy kicsi kavezohoz. Daniel kiszallt majd ajtomhoz lepve kinyitotta azt. Kisse meglepődtem amit megis jegyeztem.

-Hogy te mekkora egy uriember vagy-vontam fel szemoldokom.

-Neked barmit cicam-kacsintott ram.

Bementunk kerestunk egy helyet majd par perc mulva ki is jott a pincer. Egész jol nézett ki a pincer csavo igy gondoltam megnezzuk Dan tures hatarat.

-Jo napot mit hozhatok?-fordult leginkabb felem fordulva.

-En egy sima pressot szeretnek, feketen-mondta azonnal Dan bosszusan a pincerre tekintve. -Es egy [nem tudom mit]-folytatta.

-Neked mit hozhatok szepsegem?-nezett ram.

-En egy lattet szeretnek kajanak pedig....figyu lepj meg-mosolyogtam a fiura. Lattam Danielen hogy eléggé irritalja a csavo es hogy menjen mar innen.

-Meglepnelek en massal is-motyogta halkan a csavo de en tisztán hallottam mivel mellettem allt de ugy látom Dan is pont annyira hallotta hogy meg idegesebb legyen.

-Akkor lenne szíves felirni es eltunni innen a picsaba-akadt ki veglegesen.

-Megyek mar nyugalom-tette fel kezeit vedekezoen.-Neked pedig hozom a kulon rendelest-kacsintott ram.

Dan mar allt volna fel de szurosan ra neztem úgyhogy vissza ult. Ezek utan Daniel besertodott es nem nézett ram vagy 20 percig. Mire megérkezett a rendelesunk mar egész oke volt a helyzet es mar-mar hozzám szolt de mikor meglátta a pincer csavot ujra bosszusan nézett ram. Lassan elkezdtünk enni csondben amikoris Dan megszolalt.

-Emeld mar fel a kaves poharad-kerte en meg csak furán néztem ra de tettem amit kert. Felemeltem es egy papír fecnin ott volt a csavo telefon szama.

Daniel

Tudtam hogy ott lesz a telefonszama de azért megkertem hogy emelje fel poharat hogy o is megbizonyosodjon rola. A tures határom konkrétan egyenlo a nullával szóval tiszta ideg voltam foleg mikor meglattam a szamot. Körbe tekintettem es lattam ahogy a csavo lefordult a mosdokhoz.

-Khm akkor egy pillanat es jovok-hagytam ott ot mindennel egyutt.

-Daniel ne mar!-szolt utanam de meg sem hallottam. Atcsortettem a kavezon majd besetaltam oda ahova a kis pincer gyerek ment. Kicsaptam az ajtot mire a srac ijedten nézett ram.

-Elnezest de ez a személyzet része ide nem jöhet be-mondta.

-Pont leszarom hogy bejöhetek-e vagy sem engem csak az érdekel hogy azonnal szalljon le arrol a lanyrol vagy szanaszét verem a pofajat-sziszegtem lassan fele közelítve.

-Ki maga annak a lanynak? Talan az apja?-rohogott gunyosan. Na itt szakadt el nálam az a bizonyos cerna. A falnak szoritva terdeltem gyomraba. Elengedtem o pedig osszerogyott. Poloja gallerjanal huztam fel.

-Jol figyelj mert csak egyszer mondom el! Nem hivod fel, nem irsz neki es semmi meg csak meg sem fordul a fejedben hogy ezek utan valaha hozza merj szolni ha itt jar ha megis igy lenne hidd el elintezem hogy kirugjanak innen.-fogtam majd vissza vágtam a kis kanapehoz ahol ult.

Mire vissza ertem mar nem ult ott Kels. Mi a pocs? Hova ment? Gyorsan fizettem majd idegesen szinte ki teptem az ajtot. A lány ijedten nezett vissza ram. Ekkor viszont megnyugodtam mivel csak kint allt a kocsimnal es cigizet.

-Minden oke?-kerdezte.

-Persze-valaszoltam megnyugodva-Most már igen-oleltem magamhoz. Gondolom nem ertette kifakadasom mivel csak kesobb olelt vissza.

-Gyere menjunk-pusziltam meg homlokát.

Eszembe sem jutott hogy az utcan vagyunk es barhol megjelenhetnek szuleink foleg hogy erre jarnak meg minden. Most mar vegleg nem tudom mivan koztunk. Nem akarja egyikonk se hogy lebukjunk de vonzodunk egymashoz mar az elso pillanttol kezdve. Nem akarom bajba keverni meg semmi. De szeretem.

Mind a ketten tudtuk hogy baj lesz belole mégsem erdekelte egyikonket sem.

Nem kellet volna.... [step brother ff.]Where stories live. Discover now