első rész

268 5 0
                                    

                        Lina Morelli

2021. November 30.

Sietős léptekkel indulok meg a főnököm irodája felé, azon töprengve, hogy már megint mi lehet olyan fontos, hogy a szabadnapomon be kell jönnöm. Előtte még gyorsan megnyitom az üzeneteimet, mert láttam, hogy a két legjobb barátom, Lando és George, írt a közös csoportunkba. Ha már róluk van szó, 4 évvel ezelőtt ismertem meg őket, amikor még pályakezdő voltam. Eleinte igencsak tartottak tőlem, hisz ki ne tartana az FIA egyik emberétől? A külsőm sem segített nekik, hisz általában elég komoly, és csendes vagyok, meg kell mutatni a pilótáknak is, hogy hiába nő vagyok, tisztelniük, és hallgatniuk kell rám. Éppen egy FIA gáláról tartottam haza, mikor a két jómadár részegen jött velem szemben. Természetesen megálltam és megkérdeztem tőlük, hogy jól vannak-e, mert nem túl fényes ötlet, Forma 1-es pilótáknak részegen az utcát járni. Szóval fogtam és hazavittem őket magamhoz, és innentől kezdve elválaszthatatlanok vagyunk. Milyen mesébe illő kis történet, hozzá teszem, hogy Lando összehányta az autómat. Szegény fiú nagyon elszégyelte magát, természetesen mérges voltam rá, de nagyon vicces volt a szituáció, másnap cserébe kitakarította a kocsimat.

George Russell
Lina mondd, hogy minden ok, ugye nem rúgtak

Lando Norris
Miért rúgnák ki te idióta?

George Russell
Jólvan már jobb félni mint megijedni..idióta

Lina Morelli
George, nem fognak kirúgni, ne aggódj.De még nem mentem be, majd most fogok. Majd írok, hogy mi volt.

George Russell Jolvan na, ajánlom is, hogy írjál, az az ember mindig kitalál valamit!!

Nevetve tettem el a telefonom, majd beléptem a munkahelyemre, és a főnököm irodájába.

-Lina köszöntelek ülj csak le.- mosollyal üdvözölt a főnököm Niels. Ez már tuti akar valamit.

-Szia Niels, mondd csak miért hivtál be?-eröltettem mosolyt az arcomra.

- Tudod Lina, fiatal korod ellenére nagyon jó munka erő vagy.- mosolygott rám kedvesen, mondom én, hogy akar valamit.

-Köszönöm, megtisztelő ha tényleg így gondolod. De mondd csak nyugodtan, hogy mi a gond, mert gondolom nem azért hívtál be, hogy ezt elmondd.

-Így van, jól gondolod. Tudod, hogy a Ferrari, már évek óta szenved, de most hívtak telefonon, hogy szerintük egy nagyon jó autót állítottak össze a 22-es idényre. Azonban, ha jó is az autójuk, szerintem nem a megfelelő szakemberek kezében van, ha érted mire gondolok.

- Igen értem és ez egy fantaszikus hír.-jelent meg az őszinte mosoly az arcomon, de még mindig nem értem, hogy ezért miért hívott be.

-Tudtam, hogy örülni fogsz neki, ezért is kértem, hogy gyere be, mert lenne egy feladatod. Charles Leclerc mérnökei, nem éppen az összeszedettségről híresek, ugyan ez elmondható Sainz mérnökeiről is. Főleg, hogy az utóbbi időben, tudomásom szerint, Leclerc nincs túl jó paszban.-itt megállt.

-Igen?-kezdek kiváncsi lenni.

-Szóval arra a döntésre jutottam, hogy kirendellek Charles mellé, hogy segítsd őt és legyél úgymondd a mérnökei főnöke. Nagyon jártas vagy ilyen téren,biztos vagyok benne, hogy sikerül megbírkoznod a feladattal.De egyuttal jó lenne, ha Carlos mérnökei munkájába is beleszolnál.-széles vigyor terült el főnököm arcán, hogy végre megszabadulhat tőlem, és nem kell mindennap az irodában a képemet bámulnia. Tiszteli és becsüli a munkámat, de érzem, hogy valamiért neheztel velem szemben, talán mert túl jó vagyok a szakmában és félti a seggét, hogy elveszem a helyét.

-Biztos vagy ebben, hogy ez jó ötlet? Charlessal, szinte mióta itt vagyok csak pár szót beszéltem és nem is kedvel.-próbáltam rá hatni.

-Biztosan kedvel téged, csak egy kicsit magának való, és ne felejtsd el, hogy valamilyen szinten fölötte fogsz állni, szóval köteles lesz neked engedelmeskednie.-végülis igaza van.

-Szóval elfogadod az új munkalehetőséget?-kérdezi tőlem kiváncsian.

-Szerintem nincs más választásom, úgyhogy igen, elfogadom.-mondtam egy sóhaj kiséretében.

-Remek, akkor ha szeretnél, már a hétvége folyamán átköltözhetsz Maranelloba, már intéztünk neked ott egy tágas lakást, közel a Ferrari gyárhoz.-aha, szóval már ez alapból el volt döntve, csak úgymondd közölni akarta velem.

-Dejó, hogy már ezt is elintéztétek, és mi lett volna ha nem vállalom? Megkaphatom az elérhetőségeket?

-Biztam benned, hogy elvállalod, és igen itt van Mattia és Charles illetve Carlos telefonszáma. Mihamarabb hívd fel őket.-nyújta át a névjegykártyákat.

-Köszönöm, akkor majd találkozunk szép napot.-áltam fel a székéből, megigazítottam a ruhámat és már ki is léptem az irodából.
Első cselekvésem az volt,hogy irtam Landoéknak,hogy azonnal jöjjenek át hozzám. Elsőre kicsit megijedtem ettől az egésztől,de mivel a Ferrari közel áll a szívemhez,ezért mindent megfogok tenni annak érdekében,hogy újra a világbajnoki címért harcolhasson a csapat. Charles szerintem képes lenne megnyerni az idényt, ha megvan hozzá a megfelelő kocsi illetve ha fejben is rendbe teszem. Egyenlőre nem tudom még,hogy mivel állok szemben vele kapcsolatban, de épp ezért hívtam át a fiúkat,hogy ezt kiderítsem. Eddig nincsennek túl jó élményeim a ferrari pilótájával,emlékszem,hogy egyszer volt egy buli, amin ő is ott volt, tényleg csak pár szót beszéltünk de elég lenéző és bunkó volt velem szemben. Meglátom mit hoz majd a közös munka, maximalista vagyok,ha kell szigorú leszek vele kapcsolatban.





Na hát sziasztok, elkezdtem egy történetet,mint láthatjátok!😂 Remélem hogy sokan fogjátok szeretni,már régóta gondolkoztam hogy el kéne kezdeni valamit írni,csak az érettségire felkészülések közepette kicsit nehéz volt összehozni..meg persze a forma 1 is mar rettentően hiányzik,szóval remelém hogy ezzel kicsit kárpótlom magam is és titeket is!🥹

ÉN ÉS A SZÁGULDÓ CIRKUSZ /Charles Leclerc ff./Место, где живут истории. Откройте их для себя