negyedik rész

184 4 0
                                    

Charles Leclerc

Épp a pihenőmben töltöttem a szabadidőmet amikor kopogtak az ajtón. Mikor megadtam az engedélyt a belépéshez, Linát és Mattiát láttam meg. Mondanom sem kell,majd kicsattantam az örömtől,megmondom őszinten nem tudom, hogy miért viselkedem így a lánnyal. Valamiért annyira frusztrált vagyok a közelében és ezt nem tudom kezelni. De valahogy muszáj lesz, hiszen nagyon fontos nekem ez a szezon, és természetesen énis hallottam, hogy milyen profi a munkájában. És természetesen a közös munka nem fog menni, ha nem tudunk egymással két normális mondatot váltani,szóval megembereltem magam és köszöntöttem őket.
-Mattia, üdv. Minek köszönhetem a látogatásotok?
-Charles, mint már tudod, ő itt Lina a csapat új segítője.-mutatott a lányra, nekem pedig most sikerült először szemre venni. Gyönyörű vékony lábai vannak és karcsú dereka. A haja barna egyenes és a melle alá ér és emiatt azt nem tudtam szemügyre venni. Ajkai teltek és meggy pirosak,szeme sötétbarna, amiből semmit sem lehet kiolvasni. Talán túl sokáig időzőtt a szemem rajta. Mattia megköszörülte a torkát és ezzel rángatott vissza a valóságba.
-Igen már találkoztunk,nagyon várom már vele a közös munkát.-mosolyogtam, mire a lány arca ledöbbent és csak akkor realizálodott bennem,hogy mit is mondtam.
-Szuper ennek nagyon örülök, esetleg ráérsz most?
-Most? Most igazából már nem,családi ebédre vagyok hivatalos és amugyis úgy volt,hogy 11-ig kell bent lennem.-közöltem Binottóval.
-Kár, szerettem volna ha most összeültök Linával és megbeszélitek a közös munka tudnivalóit.
-Esetleg holnap átmehetek Linához.-néztem a lányra.
-Hozzám? Nem is tudom, talán jobb lenne itt bent.-erősködött, de én ebből nem engedek,hátha közelebbről is megismerhetném, és szemügyre vehetném jobban formás lábait.
-Nem, szerintem mind a kettőnknek kényelmesebb lenne nálad.-kacsintottam rá.-Mit gondolsz Mattia?
-Szerintem is ez egy jó ötlet, talán jobban megtudnátok ismerni egymást.-nézett ő is a nőre, én pedig vártam, hogy rábolintson.
-Rendben, akkor holnap 4 órakkor nálam, de ne késs!-nézett rám szúrós szemekkel.
-Üzenetben elküldöm majd a címem, de ha megbocsájtotok, akkor én most elköszönnék hisz még sok a dolgom.
-Rendben köszönöm Lina minden jót.-köszönt el tőle a főnököm én pedig egy bólintással.
-Nos Charles. Nagyon melegen ajánlom neked, hogy ne rontsd el ezt az egészet.-kezdett bele Mattia.-Ő hatalmas esély a Ferrarinak és nem engedem, hogy a te hülye viselkedésed miatt esetleg elveszítsük őt, rosszabb esetben akár valamelyik csapat lenyúlja tőlünk!-nézett rám szúrós szemekkel, én pedig teljesen meglepődtem, hogy Mattianak mennyire kell ez a lány.
-Rendben megértettem, előveszem a lehető legjobb oldalam, már ha nekem van ilyen.-mondtam neki nevetve.
-Charles! Sok panasz érkezett rád az elmúlt időben a csapattól! Eddig nem szóltam,mert azt hittem megemberled magad,de mostmár sok. Egy, egyetlen egy rossz szót is halljak rólad, és lefokozlak tartalékpilótának.-mondta fenyegetően, én pedig köpni nyelni nem tudtam. Az tény, hogy mostanában máshogy viselkedem, de azt nem gondoltam volna, hogy ezzel bajba sodorhatom magam. Tényleg változtatnom kell a hozzáállásomon, nem veszélyeztethetem az ülésemet, ami olyan fontos nekem.
-Rendben Mattia,megértettem, erre semmi szükség nem lesz.-tudatosítottam vele.-Igyekszem majd együttműködni a csapattal illetve Linaval is,nem lesz probléma.
-Ajánlom is Charles,most pedig menj a dolgodra,mert gondolom nem családi ebédre mész.-honnan tudta? Egy csajjal találkozom,vagyis már nem mert ezek után teljesen elment tőle a kedvem.

Lina Morelli

Mondanom sem kell, egyáltalán nem örülök annak, hogy Charles ma átjön hozzám, főleg úgy, hogy ezt ő maga mondta, ezen nagyon meg is lepődtem. Kiváncsi leszek, hogyan fog alakulni, már elkészítettem minden szükséges papírt amit majd oda adok neki tanulmányozás céljából. Remélem,hogy veszi a fáradságot és elolvassa. Kicsit belenéztem a Bahraini hétvégénkbe,igaz, hogy még az messze van és mindent még előre nem tudok, hogy hogyan alakul, de elég régóta vagyok a forma 1-ben, hogy tudjam mi lesz nagyjából a hétvége menetrendje. Szóval vázlatosan összeálítottam a hétvége menetetét számára és talán kicsit szigorú voltam vele kapcsolatban, de ha tud velem normális lenni, akkor talán a továbbiakban kicsit melegebb szívű leszek ilyen téren. Fél órám maradt már csak Charles érkezéséig, és természetesen főztem is ha esetleg éhes lenne, azért csak a vendégem mára. Csak egy egyszerű spagettit csináltam, úgy voltam vele, hogy azt biztosan szereti, olasz kötődése miatt. Felmentem az emeletre és átöltöztem, egy fekete farmert és egy testhez simuló világosbarna felsőt választottam, nem vittem túlzásba, azért nem az elnök érkezik hozzám.
Négy óra előtt 2 perccel meg is hallottam a csengőm hangját. Milyen pontos..
-Szia, könnyen idetaláltam és ennyira nem is laksz messze tőlem.-nyitottam neki ajtót.
-Ennek örülök, gyere csak beljebb.
-Ezt neked hoztam, kiengesztelésként.-nyújt át nekem egy kisebb csokot fehér rózsát, és őszintén megmondom nagyon meglepett ezzel, erre nem számítottam.
-Nahát köszönöm,úgylátom tudsz te úriember is lenni, bár kétlem, hogy saját magadtól.-húztam az agyát.
-Ezt hogy érted?-vakarta meg kínosan a fejét.
-Hát gondolom Binotto rád parancsolt, hogy legyél kedvesebb.
-Ebben igazad van, de a rózsát nem ezért hoztam.-terült el otthonosan a kanapén.
-Gondoltam..De ne nagyon kényelmesedj el, gyere velem a dolgozó szobámba,ott folytatjuk azt amiért jöttél.-indultam meg.
-Huha, a dolgozó szobádban? Én ilyen téren az ágyhoz vagyok szokva, de ha ott szeretnéd nekem az is megfelelő. Van bent kanapé vagy az asztalon szeretnéd?-húzta perverz mosolyra a száját és felhúzta a szemöldökét, engem pedig olyan szinten feldühített ezzel, hogy legszívesebben jól felképeltem volna. De ha ő egy ilyen játékot akar játszani,akkor majd megmutatom neki,hogy én mit tudok.
-Lehetséges, hogy csináltam már asztalon, de jobb szeretem az ágyban,de igazából a kedvemtől függ. Bár te ezt nem fogod megtapasztalni, nem igazán látok benned semmi olyat ami megfogna.-kacsintottam rá és pont elkaptam, ahogy letörlődik a képéről az a magabiztos mosoly.
-Megleptél, ez tetszik.
-Na elég a mellébeszélésből,foglalj helyet és kezdjük.-parancsoltam rá.-Szóval itt van egy pár papír amin sok fontos dolog van, leköteleznél vele ha elolvasnád. Aztán ránéztem a Bahreini hétvégére és arról is csináltam egy kisebb vázlatot, hogy tudd mi lesz majd velem a feladatod.-átnyújtottam neki és figyelmesen elkezdte olvasgatni.-Mint láthatod Csütörtökön kell megérkezned, reggel 9re,de ha szeretnél már Szerdán is jöhetsz,valószínüleg akkor már ott leszek. Délután vannak az interjúk, amiket majd az ebédután megbeszélünk, mert a legfontosabb kérdesek nálam lesznek és a többi úgyis csak azok köré fognak épülni, ez az egyik legfontosabb feladatunk, oda kell figyelnünk, hogy mit mondunk el a médiának. Az interjúk után általában szabadfoglalkozás, de én ebből valamennyit biztos elfogok venni,hogy megnézzük minden egyes alkalommal,hogy milyen formában vagy, és az edződdel eszerint fogok majd beszélni. Pénteken szabadedzések, ez majd ott fog eldölni, hogy mivel kell foglalkoznunk. Egyenlőre szóban ennyi, de tényleg olvasd el amit adtam, mert nagyon fontos.-fejeztem be a prédikálást, és tanulmányoztam az arcát amiről bánatomra, nemsok mindent lehet leszűrni.
-Szerintem ez tök korrekt, eddig tetszik és mindenképp el fogom olvasni ne aggódj.-nézett fel rám.
-Ki fogom kérdezni.-incselkedtem vele.
-Már alig várom.
-Nos hát akkor szerintem ennyi is lenne, ez az egész tényleg csak példa volt, hogy mire számíts majd.
-Rendben, eddig semmi baj nincs vele.
-Esetleg megkínálhatlak valamivel? Csináltam spagettit.-áltam fel a székemből.
-Te tudsz főzni?-lepődött meg.
-Ez most komoly? Elég sértő ez a kérdés. Igen tudok.-nevettem fel.
-Akkor viszont igen, megkóstolnám.-jött utánnam a konyhába.
Evés közben nagyon sok mindenről beszéltünk, és jobban megismertük egymást. Természetesen most is volt egy pár arrogáns megjegyzése, de ezeket megpróbáltam elengedni. Ízlett neki a főztöm és azt mondta, máskor is főzhetnék majd neki, de azért ne rohanjunk ilyen előre.
-Köszönöm ezt az estét, és a kaját is. Azt kell hogy mondjam egész jól éreztem magam. Talán még barátok is lehetnünk.-mosolygott rám az ajtóban és a kinti utcai fények halványan megvilágították az arcát,amitől kedvem támadt volna megérinteni azt,de nem tettem.
-Az azért túlzás, csak egy pár órát birtunk ki veszekedés nélkül, kitudja mi lesz még.-mosolyogtam rá.
-Igazad van Lina.-nevem olyan ördögien hangozott a szájából és megmertem volna esküdni, hogy ilyen szépen senkiéből sem csengett.
-Jóéjt Charles.-köszöntem tőle el, majd közelebb lépett hozzám és átkarolta csípőmet,majd a fülemhez hajolt enyhén érintve azt ajkával.
-Jóéjt mio caro.(kedvesem)-hangjától megborzongtam,majd egy lágy csókott nyomott a nyakamra és eltünt a hűvös Maranelloi éjszakában. Ott, akkor éreztem először azt, hogy talán a pilóta még fontos is lehet a számomra a hullámzó kapcsolatunk ellenére. Nem tudtam, hogy miért volt rám hatással néha néha, amikor betekintést engedett kedvesebb oldalára, de talán nem is akartam igazán tudni,csak azt akartam, hogy bár mindig ilyen lenne. De Charles Leclerc, a világ egyik legismertebb forma 1-es pilótája, akiért nők tízezrei könyörögnek, talán megteheti, hogy akaratom ellenére, egy kicsit játszadozzon velem.


Boldog Új Évet mindenkinek!❤️ Azthiszem életre keltem Szilveszter után, és az új évet egy hosszabb résszel kezdem el nektek. Ahol már a két főszereplő jobban elkezdenek ismerkedni egymassal🥳 ne aggodjatok nem fogom elsietni a kapcsolatukat, de azert legyen mar egy izgibb resz🥹😍

ÉN ÉS A SZÁGULDÓ CIRKUSZ /Charles Leclerc ff./Where stories live. Discover now