20.bölüm

111 2 5
                                    

Yüzüme vuran güneş'in ışığı ile uyanmıştım yatağımda bi kişi daha olması gerekiyordu ama yoktu yataktan kalktım ve gidip duş aldım.

Üstümü giyinip aşağı indiğimde yoonginin salonda babamla oturmuş gülüşüp konuştuğunu gördüm. İçime aşırı derece sıcaklık gelmişti. Onu ailemle gülüşüp mutlu olduğunu görmek beni aşırı sevindirdi.

Onu bi süredir izliyordum ve beni fark etti.
Çok sevinmiş olmalıydı ki. Bana bakıp güldü bende ona gülümseyip yanına gittim ve tam dibine oturdum.

Babam bana garipseyip baktı.

"Oğlum bende burdayım"

"Biliyorum baba kıskandın galiba sen"

"Neden kıskanıyım seni"

"Bence baya baya kıskandın babacım"

"Yok yani bize de bi günaydın deseydin dedimde"

"Neyseee inanmış gibi yapiyim" deyip yoongiye baktım ve ikimizde kahkaha atmıştık. Tam o sırada annem kahvaltı hazırlamış bizi çağırdı. "Hadi gelin kahvaltıya" diye çağırmıştı.

Bende sevimli kedimin elini tutup masaya götürdüm. Annemler onu çok seviyordu ayrıca çok iyi besliyolardı.

Kahvaltımızı ettik. Ardından babamlardan işe gitmek için müsaade istedik. Hava bugün fazla soğuk değildi ondan sadece sweetimi giymiştim.

Yoongimle mutlu mesut evli çiftler gibi el ele arabanın yanına gitmiştik. Bindiğimizde yoongim durmuş bana bakıyordu bende ona baktığımda dudağıma küçük bir öpücük kondurmuştu.

"Çok güzelsin jiminshi"

"Sende çok güzelsin yoongim sana baktığımda kendimi kaybetmiş gibi oluyorum seni benden alacaklar diye korkuyorum"

"Korkma çünkü ben seninim ve hepte senin olucam"

Dediğinde ona sarıldım ve kokusunu içime çekerek boynunu öptüm.



Aşklarim kisa yazma sebebim hikayenin gidişati guzel gibi gelmiyor sizce guzel gidiyormu fikirlerinizi bekliyorum.


| Gaylar Timi | +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin