* O dva týdny později *
Zejtra ojíždíme a dnes si budeme losovat spolubydlícího 'tyvole se "'vyloženě"' tešim na svého spolubidlícího'. Uš jsem dřepěl ve třídě zozhlížel se kolem, můj pohled se zastavil na tý brokolici. Povídala si s tim půlenym bastardem 'jak já ho nesnášim', sralo mně to a to dost. Chvíli jsem je jen tak pozoroval ale potom si mně ta brokolice všimla. Usmála se na mně a zamávala mi, hned na to se na mně podíval i ten půlenej bastard. Byl nasranej, pokud by vraždil pohledem tak sem mrtvej. Místo toho abych se na tu brokolici usmál tak jsem si zase začal hledět svého. 'Skurvenej parchant! Jestli si myslí zě na mně bude čumnět tak píča z roští tak to teda ne !!'
Tak je to tady zítra odjíždíme 'zajímalo by mně koho budu mít za spolubydlícího' usmál jsem se nad tou myšlenkou. "Nad cím přemíšlíš Midoria-kun" toto mně vrátilo zpádky na zem. " ale nad ničím jen mně zajímá s kím budu na pokoji hihihi" zasmál jsem se jako pošuk. Dnes jsem mněl aš moc dobrou náladu kterou mi jen tak něco nezkazí. " mhm taky by mně to zajímalo .... ale to se dozvíme" Todoroki-kun se taky trochu usmál. Já se ale zatím vrátil k myšlence co asi tak budu mít za spolubydlícího, rozhlídl jsem se po třídě a přemýšlel. Když v tom jsem si všiml Kachana jak mně pozoruje tak jsem se na něj usmál a zamával mu. A jak se dalo čekat tak místo usměvu se na mně jen znechuceně podíval a dál si mně uš nevšímal. Po tomto jsem trochu posmutněl ale náladu mi to nezkazilo hihihiii. Najednou zazvonilo nebudu lhát ale docela jsem se leknul. Šel jsem si teda sednout a už se čekalo pouze na mistra Aizawu.
Uš konečně zazvonilo a čekalo se na učitele, já si zatim prohlížel Dekův deník který jsem si "'vypůjčil"' o přestávce. Byli tu zajímaví věci takoví ty blbosti o fimech, hrdinech, knihách atd. "Kachan?" "mhm" Otočil jsem na další stránku a tam bylo napsané moje jméno 'on si píše o mně?!'. Trochu jsem se viděsil ale chtě jsem si to přečíst "Ty máš můj deník !!?" "Hmmm a co má bejt" 'zase si na mně zvišume hlásek jo'. Nepřečet jsem ani první větu a už mi to někdo vythrnul z ruky, mněl jsem chuť dotyčnou osoubu usmrtit. Když jsem zjistil kdo dotyčná osoba je tak jsem se ještě víc nasral, jenže než jsem stačil něco říct tak do třídy už přišel učitel. A Deku i s deníkem byl tu tam 'potom se ho na to zeptám'.
Připravoval jsem si na hodinu ale nemohl jsem najít můj deník, ale po chvíli hledání jsem si všiml že ho má Kachan. Musel jsem něco udělat nesmí to najít. Vstal jsem a beze slova mu to vythrl z ruky, chtěl něco říct ale do třídy naštěstí přišel mistr Aizawa moje záchrana. Rychle jsem zaplul do lavice a uklidil si ten deník, pak už jsem poslouchal mistra Aizawu.
"Napište své jméno na papírek a vhoďte do těchto klobouků" ukázal nám modrý a růžoví klobouk "do růžového dívky a do modrého chlapci" položil tedy klobouky na stůl a čekal. Udělal jsem jak říkal a šel jsem hodit svůj papírek do modrého klobouku a hned po mně šel Kachan.Když okolo mně prošel Deku tak sem se mu prostě na tu jeho prdelku podívat musel, nejradši bych ho po ní plesknul. Hned jak si sedl tak jsem taky vyrazil se jménem a hodil jsem ho do tutéž klobouku jako Deku. Hned jak všichni hodili svůj papírek ze jménem do klobouku tak Aizawa začal vyvolávat žáky aby si šli vytáhnout jméno spolubydlícího. Byl jsem hned jako druhý, šel jsem si tedy vytáhnout papírek. Přišel jsem k modrému klobouku a z něj jsem vytáhl malinký složený papírek. Když jsem ho rozložil tak jsem uviděl jméno Izuku Midoria. Tiše beze slov jsem ten lísteček podal té unavené osobě. "Izuku Midoria!" Zavolal Deka ať si jde taky pro lístek.
Pozoroval jsem Kachana jak si vytahuje papírek a beze slova ho podává učiteli. Když učitel zavolal moje jméno tak by se ve mně krve nedořezal, byl jsem rád že budu zdílet pokoj zrovna s ním ale zároveň to byla ta nejhorší věc co mně mohla potkat. Nasucho jsem polk a šel si pro papírek s Kachanovím jménem. Když jsem došel ke Kachanovi a učiteli tak mně Kachan obdaroval vražedným pohledem, nervózně jsem se na něj usmál a převzal papírek s jménem Katsuki Bakugo.
ČTEŠ
NAVŽDY SPOLU ✨ [BakuDeku]
FanfictionIzuku a Bakugou jsou normální studenti na střední škole, čeká je poslední třídní výlet. A co když Izuka už přestane bavit poslouchat a tolerovat Bakugovo kecy a nadávky ? Co když si Izuku taky jednou dupne ? Uvidí se ještě někdy ? Hehee čtěte a zjis...