"Az élet szomorú ténye, hogy a hatalom és a félelem az, ami a bizalom és a hűség forrása, nem pedig a szeretet."
Saul Alinsky
-Úgy kezdődőtt az hogy kisgyermek koromba imádtam kirándulni,a hegyek ,tájak szépsége mindig is megfogott ezért imádtam a természetbe járni esetleg futni is.Majd ovodás lettem és emlékszem volt a csoportunk falán egy gyönyörű tájkép,akkor kezdett el érdekelni a fotózás is.Anya sulis koromba beiratott egy külön szakkörre,azzal foglalkoztunk hogy kimegyünk a szabadba de főleg az erdőbe mentünk és fotózzuk le azokat a dolgokat amik a lapon voltak.Mindig kiállítottuk őket és megszavasztattuk a hónapba egyszer kié lett a legszebb külön külön kategóriákba .Miután hónaponkánt enyém lett a legszebb tájkép fotó program a tanárom benevezett egy kisebb fotóversenyre amit megnyertem.Akkor kezdődött igazából a "karrierem".De nem hivatalosan,ezután folyton jártam a versenyekre majd tizennyégy évesen kijutottam az országosra és azt két első és egy második helyet hoztam el három kategóriából, első lettem a tájkép és a legprofibb kép készítése kategóriába és második lettem az ember csoportba.Így egyre jobban elkezdtek az emberek a képeim és a műveim iránt érdeklődni.Így csöppentem bele a fotóművészetbe és felkeresett egy híres fotóscég hogy keresek-e munkát mert minden nélkül azonnali hatájjal felvennének.
-Így dolgozok most ott ahol és így indult minden.Persze a családomtól minden támogatást megkapok és most fizetem nekik vissza azt amit tizennégy éves énem a kamerákra költött.-fejezte be a történetét Sophia majd fordult ismét felém érdeklődve.
-Hát ....ez nem semmi akkor komoly a dolog és úgy hallom rendesen megy is mára már minden.
-Hát ja nyolc év kellett hozzá de megy már simán .
-Nyolc év? Az aztán sok de akkor te most huszonkettő éves vagy nem?
-Aha nemrég töltöttem be .-válaszolt rögtön a kérdésemre
-Akkor utólag is boldog szülinapot kívánok
-Ná és te hány éves vagy te már tudod az enyém de én nem tudom a tiéd Irina.
-Én a 19et töltöttem be.-válaszoltam a kérdésére
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jégbezárt szív
RomantizmEgy dátum és bármit jelenthet szülinap,névnap,a felvételi napja de nem csak jó dolgokat rejthet. Április 5 soha nem felejtem el bármennyire próbálom is már ott marad az emlékeim legmélyébe . Akkor változott meg minden de főleg bennem.