8 (m)

9K 465 101
                                    

Bay Kim beni yeniden evine çağırmış, Chaeyoung'un evde olmadığını söylemişti.

Ah, şanslıydım ki Chaeyoung evden çıktığı zamanlar onunla vakit geçirme zamanı bulabiliyordum.

"Chaeyoung Lisa ile birlikte mi?" diye sorduğumda, beni onaylamıştı. Daha fazla uzatmamış, konunun üstüne gitmemiştim.

"İlişkileri var gibi geliyor," dedi. Ardından devam etti. "İlişkiniz boyunca bir kıza karşı tavırlarının değişik geldiği zamanlar oldu mu Jeongguk?"

Düşünür gibi yaptım. Hayır, olmamıştı. "Genel olarak bana aşık biri olduğunu düşünürdüm ve haliyle 'Chaeyoung eşcinsel mi?' diye düşünmedim hiç. Lisa ile yakın olduklarını biliyordum, iki yakın arkadaş gibi. Ki, şu an bile hiçbir şey belli değil. Bilemiyorum. Hiç öyle bir şey düşünmedim dediğim gibi. Öyle bir şey olsa dahi senin tepkinden de korkuyor olabilir."

Bir süre cevap vermedi. Öylece kaldı.

Devam ettim. Gülüşüm yüzümde genişledi. "Hoş, babası bir erkeğe karşı böyle şeyler hissederken tepkisinden korkmamalı."

Güldü. Kafasını boynuma gömüp kokladı. "Korkmamalı tabii. Babası böyle güzel bir erkeğin ona ait olduğunu bildiği için çok şanslı hissediyor."

"Chaeyoung ile birlikteyken bu nasıl hissettiriyordu?"

"İhanet gibi... bilmiyorum Jeongguk, inan ne diyeceğimi bilmiyorum." dedi. Sanki... Chaeyoung her şeyi öğrense ona kızmasından korkuyordu.

Ki haklıydı.

"İhanet etmedin. Yani, bence. Hem her şey senin suçun değil ki. Sevgilimden değil de babasından etkilenen de bendim sonuçta. Ah, bu benim de suçum değil!" dedim gülerek. Bana eşlik etti.

Ellerimizi birbirine kenetleyip derin nefesi içine çekerken her bir hareketini takip ediyordum.

"Elbette bu bir suç değil. Siktir et böyle şeyleri." dediğinde ellerimizi birbirinden ayırıp omzuna hafif bir tekme attım. "Küfür etme."

"Neden? Hoşuna gitmiyor mu?"

"Yo, ne alaka? Etkileniyorum aptal!"

Bunu dememi beklemiyor olmalı ki dudakları o şeklini aldı. Dudaklarını ıslatıp "Sikeyim seni Jeongguk," demesinin ardından saniyeler geçmeden kendisini üstümde, kucağımda ağırlığını fazla vermeden oturmuş bir vaziyette, Kim Taehyung'la karşılaşmıştım.

Hakimiyeti alan üstümdeki esmerden dolayı bileklerim koltuğa doğru yaslanmıştı.

"Gerçekten etkileniyor musun? Test edelim."

"Nasıl edeceksin?" deyip alayla sorduğumda dudaklarımı diliyle yalamış, ardından erekte olan penisime elini götürüp okşamıştı.

"Sürtük bedenini birazdan altımda görünce cevap verirsin." demişti. Siktir, bu cidden de etkileyiciydi.

"Geçen sefer öyle dediğinde yapamamıştın ama. Beni memnun edememekten mi korkuyo-" devam etmeme izin vermeden penisimi sıktığında inlemem büyük salona yayıldı. Ah!

"Seni memnun edeceğimden bu kadar eminken ne bu cesaret edici konuşma?"

"Bi-bilmem, kaşınıyorum herhalde." Dememle birlikte bileklerimi serbest bırakıp saçımı tuttuğu gibi geriye çekti, bunu yapmasıyla birlikte benden yeniden inleme kazanırken bundan zevk alırcasına boynumu diliyle ıslattı.

"Seni birazdan memnun edeceğim, bebeğim." dedi.

"Lütfen," dedim, ihtiyaç dolu sesle.

Kucağımdan inip beni de beraberinde sürüklediğinde, odasına doğru ilerledi. Odaya girdiğimiz gibi "Yatağa geç." dediğinde onu ikiletmeden yatağa geçmiştim.

my darling's daddyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin