~2~

3 0 0
                                    

Tymczasem Ava poczekała aż kolor księżyca zmieni się na normalny. Gdy usłyszała pukanie drgnęła zaskoczona.
-Kto tam?- zapytała.
-Ja. Pokojówka panienki.- usłyszała.
-Wejdź Ariel.- do komnaty weszła dziewczyna w wieku 17 lat. Włosy w kolorze brązu miała związane w kok, a bladozielone oczy wyglądały jakby czymś zmartwione.- Czy coś się stało?
-Matka panienki prosi, aby panienka udała się do jej komnat.
Ava otrząsnęła się z zamyślenia i ruszyła za Ariel.
Gdy doszły do drzwi usłyszały jak matka Avy rozmawia z kimś. Ava odesłała Ariel do jej pokoju, a następnie zapukała i weszła do komnaty.

-Chciałaś mnie widzieć, matko. - Ava ukłoniła się, jak na księżniczkę przystało.

-Tak, drogie dziecko. Kończysz 16 lat i uznałam, że zaczniesz uczyć się w publicznej szkole.

-Dobrze, matko. Jeżeli rozumiem, zaczynam szkołę od jutra?

-Tak.

-Dobrze. W takim razie pójdę już uszykować się do szkoły.

-Oczywiście, jeszcze jedno. Pamiętaj o tym, aby założyć mundurek.

Ava dygnęła lekko i poszła do swojego pokoju. Tam zobaczyła wiszący na drzwiach szafy mundurek oraz torbę z uszykowanymi wszystkimi potrzebnymi rzeczami razem z planem lekcji.

|•Mozna powiedzieć, że matka Avy oznajmiła, że oficjalna część balu jest przełożona na następny dzień 😋~dop.autorka•|

''Następnego dnia'' |Rano, przed wyjściem do szkoły|

Zaczynała lekcją wf co jej się podobało jako że lubiła wysiłek fizyczny bardziej od zajęć savoir vivre, etyki oraz innych nudnych zajęć dla "przyszłych królowych".

Szybko znalazła się w szatni dla dziewcząt gdzie przebrała się w strój i prawie poleciała na salę gimnastyczną.

-Dzień dobry.- ukłoniła się lekko po czym stanęła na linii zbiórki.

-Witaj Avo.- oznajmił nauczyciel. - A więc tak. Poznajcie nową uczennicę Avę River.


/264 słowa/

Wygasła mi wena na pisanie tej książki (oraz w zasadzie innych) na jakiś czas, ale znowu powróciła 🎉🎉

Przepraszam, że po takim czasie i takie krótkie, ale aktualnie jestem na treningu siatkówki z moją mamą 😅

Postaram się wynagradzać to nowymi pomysłami oraz rozdziałami nie tylko w tej książce.

Zachęcam was również do komentowania. Dajcie się ponieść emocjom i nawet piszcie śmieszne rzeczy w komentarzach! Przynajmniej będę miała z czego się w szkole pośmiać 😂

Papatki <3

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 23 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Życie AvyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz