-Ne zaman doğdun?
4 Ekim 1999 siz sormadan söyliyim Bursa'da :)
-Adın Şeyda Durmaz değil mi?
Aslında bir tane daha adım var. Şeyda Nur Durmaz. Ama çok uzun oluyor :))
-Nasıl wattpad ile tanıştın?
Ilk facebookta gördüm hikaye yazan sitelerde falan. Sonra indirdim üye oldum. Kitap okumaya başladım. Sonra ben neden yazmıyorum dedim ve yazmaya başladım. :))
-Peki nasıl buldun?
Mafya hikayeleri daha çok tutuyor onu keşfettim. Ve benimde içimde piskopat varmış.:)) ortaya koydum bende. Hayal gücümün geniş olduğunu düşünüyorum. Yani ufak bir olaydan bile bir senaryo yapabilirim. Durduk yerde çok sevdiğim ilhamiye Teyzem gelebilir. :))
-Okuyucularının ile nasılsın?
Hepsi çok iyi. Hepsini çok seviyorum. Benim böyle olmamın sebebi de onlar. Bana her zaman destek oluyorlar.
-Okuyucuların ile çok ilgilisin. Onlara hitap şeklin bile çok güzel.
Dediğim gibi hepsini çok seviyorum. Hepsinin mesajlarına veya yorumlarına cevap vermeye çalışıyorum. Bütün herkesin yorumlarını okuyorum hepsini tanıyorum. Yani profil fotoğrafından 'aa bu benim okuyucum' gibi bir tepkim oluyor. Isim olarak değil ama fotoğraf olarak hepsi aklımda.
-Sana yazman için yardımcı olan birisi var mı?
Hayır her şey kurgu olay vb hepsi bana ait.
-Kitap yazmak için birilerine yardım ettin mi?
Evet kuzenime ve Gizem'e yardım ettim.
-Gizem kim?
Mafya Sekreterinin yazarı kurguyu beraber bulduk. Bir kaç bölüm beraber yazdık. Benim sınavlarım olunca da o devam etti.
-Nerede yaşıyorsun?
Yalova. Yalova'da olan Okuyucularım yok sanırım olsaydı onlarla görüşmek isterdim.
-Okuyorsun değil mi?
Evet 9. sınıfım. Kalmadım merak etmeyin:)) sadece 1 sene geç yazıldım.
-Sevgilin var mı?
Hayır pek olmasını da istemiyorum zaten. Kitap yazarken daha iyiyim ben.
-Okuyucularına söylemek istediğin bir şey var mı?
Evet. Onların benim için çok önemli. Hepsini görüyorum. Ve başarılı olurlar inşallah sınavların da teogda bende girdim ve çok zor kazıktır kendisi. Ama istediğiniz zaman yapamayacağınız hiç bir şey yoktur.
-Kitap yazmak senin için nasıl bir şey?
Ben her zaman küçüklüğümden bu yana her şeyi kurgularım. Aklımda bir sürü kurgu vardı. Hala var. Hatta bir tane daha var onu yazacağım. Hazır olun derim :)) yaz tatilini bekleyin. :) Böyle bir kurgu ile başladım. Bazen özellikle Mafya ile aşkta zorlanıyorum. Ama her zaman bir olay bulurum. Eee bölümleri heyecanlı yerde bitirmek favorim :))
-Hayalin var mı?
Tabi ki bir kitap çıkarmayı çok ama çok isterim. Hayalim en büyük hayalim hemde.
-Burcun ne?
Terazi burcuyum.
-Bad Boy'um ismi aklına nasıl geldi?
İngilizcemin ne kadar kötü olduğunu zaten bu durum da belli ediyorum:) öyle bir aklıma geldi. Acayip isimler buluyorum. Mafyacığın aşkı gibi :))
-Ailen biliyor mu?
Hayır sadece Mafyacığın Aşkı biliniyor. Şu an kitap yazdığımı bilmiyorlar. Onu da söylemek zorunda olduğum için dedim. Ama annem yaz tatilinde bir kitap yapacağımı biliyor.
-Tek çocuk musun?
Hayır bir tane de abim var. Kendini çok seviyorum bu arada.
-Destekçin mi?
Sadece bir kitabı biliyor ama okutmadım. Annem en büyük Destekçim. Bir sorun olunca direk ona giderim. Onu da çok seviyorum. Tabi ki babamda destekçim. Ben hepsini çok seviyorum. Sizi de çok seviyorum..
-Bu arada hastasın geçmiş olsun.
Teşekkür ederim canım. Çarşamba gününden beri böyleyim. Doktorun verdiği ilaçlar işe yaramayınca acile gittik. Iste şimdi biraz iyiyim.
Sana ulaşabileceğimiz bir yer var mı?
Wattpad adresim ve instagramım var seydaadrmz
-Teşekkür ederim kabul ettiğin için.
Asıl ben teşekkür ederim güzel bir sohbetti. :)) Hoşçakalınnnn :))))
Okuyucularına yakın ve cok iyi bir insan.