#5

418 41 121
                                    

'''

Mayuko: "Hey.. Rui.."

Rui: "Sorun ne..?"

Mayuko: "..."

Mayuko gözlerini sola çevirdi.

Rui: "Ne yapmaya çalıştığını bilmiyorum.. Ama üstümden çıkar mısın lütfen?"

Mayuko hâlâ gözlerini sola çevirmiş bir haldeydi sanki hiç hareket etmek istemiyormuş gibi..

En sonunda cesaretini toplayıp Rui'nin gözleri ile bakışmaya başladı.

Mayuko: "Ben.. S.."

Bir şey demeye çalışıyordu fakat belli ki utancından söyleyemiyordu.

Rui sadece bir şey demesini bekliyordu.

Mayuko: "Rui.."

Rui: "Ne oldu?"

Mayuko: "Seni seviyorum.."

Mayuko bunu dediği an Rui'nin dudaklarına yapıştı.

Mayuko hâlâ Rui'yi öpmeye devam ediyordu.. sanki bu anın onun için hiç bitmemesini istiyormuş gibi..

Rui elleriyle onu itmişti. Ve ayağa kalktı.

Rui: "Mayuko..?"

Mayuko: "Üzgünüm sen de beni bırakacaksan sorun yok.. gerçekten sorun değil.. Senden cevap almaktan korktuğum için seni öpmekten başka çarem yoktu.."

Rui: "Yaptığın hoş değil Mayuko.. Ama seni affedeceğim.."

Rui: "Şuanlık sana bir cevabım yok ama arkadaş olarak devam edebiliriz."

Rui bunu dedikten sonra çantasını alıp Mayuko'nun evinden çıktı.

'Rui içinden':

Mayuko'nun bu yaptığından sonra onunla bir daha görüşmemek isteseydim eminim çok yalnız kalacaktı.. Bu yüzden bunu yapmak istemedim. Ama bir yandan Tsukasa'nın ondan eskiden kaçması geliyor aklıma gerçekten normal mi? Tsukasa'ya anlatmalı mıyım gerçekten bilmiyorum kafam çok karışık..

Ama içimden bir ses Mayuko'nun hislerine karşılık verebileceğimi söylese bile istemiyorum.. Mayuko benim neremden hoşlandı ki? Dış görünüşüm mü? Davranışlarım mı? Bilmiyorum. Yarın Tsukasa'nın evine gidip konuşacağım..

Ertesi gün

____

Rui Tsukasa'yı telefondan arar.

Tsukasa: "Sorun ne Rui?"

Rui: "Bugün evine gelip bir konu hakkında konuşsam olur mu?"

Tsukasa: "Ha? Ne konusu hakkında?"

Rui: "Mayuko."

Tsukasa: "Ah... Peki gelebilirsin sorun değil.."

Rui: "Tamam görüşürüz."

Tsukasa: "Görüşürüz."

Rui telefonu kapattı üstünü giyindi ve dışarı çıktı kapısını tam kitleyecekken Mayuko'yu gördü ama görmemiş gibi yaptı.

Mayuko: "Rui.."

Rui: "Mayuko şuanlık beni rahat bırak lütfen."

Rui daha sonra Tsukasa'nın evine yürümeye başladı. Fakat hâlâ onu takip eden birisi vardı.

Mayuko: "Rui hâlâ senden cevap alamadım lütfen kabul mü edeceksin yoksa reddedecek misin..?"

Rui: "Reddedeceğim tamam mı? Ama daha sonra ağlama lütfen içindeki o his bitene kadar konuşmayalım."

Mayuko: "Tsukasa'yı sevdiğin için mi?"

Rui yerinde durdu.

Mayuko kıkırdar.

Mayuko: "Gerçekten öyleymiş ha?"

Rui: "Herhangi bir kanıtın yok."

Mayuko: "Madem Tsukasadan hoşlanmıyorsun.. Onu senden alırım ha? Ne dersin?"

Mayuko sırıtır.

Rui: "Yapabiliyorsan yap umrumda değil. Gerçekten bunca zamandır rol mü yapıyordun."

Mayuko: "Ah? Tsukasa sana söylemedi mi yoksa? Bana baştan güvenmen senin hatandı. Ama biliyor musun seni gerçekten seviyorum."

Rui: "O zaman ne yapmaya çalışıyorsun?"

Mayuko: "Tsukasa ile sevgili olmana izin vermeyeceğim."

Rui: "Aptalın tekisin sen. Takip etme beni eğer etmeye devam edersen hoş şeyler olmayacak."

Rui yürür. Mayukodan tamamen uzaklaşır.

Ne sanıyor ki bu kız kendini bana beni sevdiğini söylüyordu ama dedikleri? Şuan umrumda değil.

__

Rui Tsukasa'nın evine varmıştı ve kapıyı çaldı. Kapıyı saçı 2 kuyruklu olan biri açtı.

Saki: "Rui değil mi?"

Rui: "Ah, evet"

Saki: "Abii!! Rui geldi!"

Saki: "içeri gel!!"

Rui içeri girer.

Tsukasa: "Beni takip et."

Rui ve Tsukasa, Tsukasa'nın odasına giderler Tsukasa kapıyı kapatır ve kapıyı kilitler.

Tsukasa: "Mayuko hakkında ne konuşmak isteyecektin..?"

Rui: "Mayuko bana dün beni sevdiğini söyledi ve beni öptü fakat kendi isteğimle değil."

Tsukasa: "Ha? Mayuko senden mi hoşlanıyordu?"

Rui: "Sadece o bile değil bugün evden çıktığım da yanımdaydı evimin önünde duruyordu. Ve bana hislerini kabul edip etmeyeceğimi sordu ben de kabul etmeyeceğimi söyledim sonra oradan uzaklaştım."

Tsukasa: "Anlıyorum.."

Rui: "Reddettim fakat eğer benden vazgeçmezse ne yapacağımı bilmiyorum."

Tsukasa: "Başka dediği bir şey olmadığından emin misin.."

Rui'nin aklına birden Mayuko'nun Tsukasa ile alakalı dediği geldi fakat bunu söylememeyi seçti.

Rui: "Hayır. Ama bizim anlaşmamız da onun sahte bir şekilde ağladığını öğrendim."

Tsukasa: "Klasik Mayuko.. Bu yüzden ondan sürekli kaçıyordum."

Rui Tsukasa'nın elini tutar.

Tsukasa: "H-ha? Sorun ne?"

Rui: "Bencilce olacak ama.. Anlaşmayı tekrar yapabilir miyiz..?"

Tsukasa: "Benim için sorun değil arkadaşımsın sonuçta Mayukodan kurtulman için her şeyi yapacağım."

Rui: "O zaman Tsukasa-Kun.."

Tsukasa: "Ha?"

Rui: "Benimle Sahte bir şekilde çıkar mısın?"

Tsukasa: "Evet."

Rui sırıtır.

Tsukasa: "SEN APTAL MISIN O NASIL SIRITIŞ ŞEKLİ ÖYLE?!?"

Rui: "Fufu~ Ah, bu arada Tsukasa-Kun yerde karınca var."

Tsukasa: "NE!?!"

En azından.. bir süre böyle kalmak istiyorum..








Tell me [ Ruikasa ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin