Herşeyin Başladığı Gün

7.2K 19 4
                                    

*DIT DIT* *DIT DIT* *DIT DIT*

-AMINA KODUMUNUN SAATİ! *PAT PAT*

İşte herşey yeniden başlıyor. Boktan geçen bir yazın yine boktan sonu ve yine boktan bir okula başlayisimin ilk günü. Ve benim beynim hâlâ gece üçe kadar izlediğim porno filminin etkisinde. Yataktan kalkmak için kendimi zorladım ama sonra boxerımdaki ıslaklığı fark edip durdum ve biraz düşündüm.... Acaba hangisinde boşaldım.

Kısa bi düş alıp sıçtıktan sonra üstümü değiştirip kahvaltıya indim. Kahvaltı tabağındaki salatalık dilimleri bana hala dün gece izlediğim memeleri anımsatıyordu. Kahvaltıda yediğinden çok pederden azar yedikten sonra annemden de yarım saat yeni okul nasihati dinledikten sonra masadan kalktım ve odama çıktım. Kafam patlayacak gibiydi. Çantanın içine bi iki dal sigara attıktan sonra evden çıktım.
Okul çok uzak değildi. Ara yolda bi sigara yakıp yola devam ettim. Araba camından kendimi görüp bi an durakladım. Sivilceler azalmaya başlamıştı. Otuzbiri bıraksam geçer mi acaba diye düşündüm. Sonra siktir et deyip yürümeye devam ettim. Okul cidden boktan görünüyordu. Daha ilk günden gruplar oluşmuştu sanki. Sadece bende var tribindeki kızlar, onları kesen görmemiş abazalar ve her lisenin olmazsa olmazı kezbanlar. Kendi kafamdan bi iki kişi bulurum ümidiyle bende içeriye girdim. Direk tuvalete gittim.
İçeride yoğun bu duman bulutu beklerken malesef sadece boş bi tuvalet buldum. Sonra öğretmenler tuvaletinde olduğumu farkettim. İlk günden kimse gelmez buraya diye düşündüm ve bi sigara yaktım. Kokuyu alan üç kişi daha içeriye geldi. İlk önce biraz bakıştık sonra aralarından en küçük olanı elini uzattı:
-Naber kanka yeni misin sende?
-Aynen.
-Ben Serdar. Bunlar da Cemil'le Samet.
-Bende Berk. Fazladan dal varsa verir misiniz beyler az almışım ben yanıma.
-Al kanka ayıp ettin ya lafı mı olur.
-Sağol kanka.
Bi dal daha yaktık beraber. Tam içiyoruz ortam muhabbet falan güzel bi ses geldi dışardan baktım Serdar girdi tuvalete kapıyı kitledi. Tam noluyoz amına koyim derken içeriye takım elbiseli kel biri girdi. Dedim tamam sıçtık. Hoca hemen bağırmaya başladı eşek herifler falan diye bende durdum sadece zaten yapacak bişey yok derken birden tuvaletten şak şak diye sesler gelmeye başladı. Hoca bağırmayı bırakıp durdu bi an. Biraz düşündü. Ben durumu anladım tabi gülmeye başladım. Hoca bi bana bi kapıya baktı. Benle tekrar göz göze geldi. Elimi havaya kaldırıp hafiften sıktım. Sonra yukarı aşağı oynatarak neler olduğunu anlamasına yardımcı oldum. Sessizliği içerden gelen şak şak sesleri bozdu. Hoca biraz geriledi ve kapıya doğru koşmaya başladı. Biz yok artık derken kapıya tekmeyi indirdi. Kapı açılınca Serdar malafat elde mal gibi kaldı. Hoca senle sonra konuşucaz bunu diyip Serdar'ı gönderdikten sonra bizi odasına çağırdı. Herbirimize tastiknamemizi verip siktir çekti. Okuldan zaten kovulmuşum deyip daha kapıdan çıkmadan bi sigara daha yaktım. Müdürün pencereden bakarken bize sövdügünü dudaklarından okuyordum. Sanırım ebemi çok yakından tanıyordu.
Daha ilk derse girmeden kovulmanın verdiği değişik duygular içinde sahile yürüdüm. Sahilde bi paket sigara ile bira aldım. Biradan bikaç yudum aldıktan sonra sigarayı içime çektim. Bira bittikten sonra eve yürümeye başladım.
Bunu pedere nasıl anlatacağımı düşünürken bi sigara daha yaktım. Daha okulun bitmesine 15-20 dakka vardı. Eve uzun yoldan gidiyordum. Babam kesin beni sanayiye yollayacaktı. Ya da başka bir okula yollayıp süründürecekti. Her türlü sürünecektim.
Bu haberi müdürün vermesi yerine benim vermem gerektiğini anladım çünkü eğer haberi müdür verirse babamın olayı anlama hızı ve tabiki öfkesi 4 kat artacak ve benim suratımın namusuna geçebilirdi.. Onun yerine babama haberi ben verecektim. Ne kadar kötü bir fikir olsada tek yol buydu. Doğrusu götüm titriyordu.
Yapacak bişey yok zaten diye düşünüp zile bastım. Annem çıktı karşıma. Başımı eğip direk içeri geçtim. Babam daha gelmemişti. Annem ne oldu oğlum diye sormaya başladı. Cevap vermedim. Veremedim. Bikaç saat önce güldüğüm tuvalette olanlardan şu anda nedeni anlamadığım bi şekilde utanç duyuyordum. Annem neyse baban gelsin konuşuruz dedi. O an birden başımı kaldırdım.
-Anne ben okuldan atıldım.
-Ne?!?

Liselinin İntikamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin