Babam eve gelince bi güzel dövdü. Bi ara kemeri çıkardı. Beni sikecek sandım ama insaflı adam sikmedi. Sadece dövdü ve canımı bundan daha çok acıtan tek şey beni siktimin yatılı okuluna vermesi oldu.
Hemen eşyalarım toplandı ve bütün sürgün hazırlıkları yapıldı. Bi yandan babama küfrediyor bi yandan da haklı buluyordum. Kısa bi vedadan sonra babam beni otogara bıraktı. Bileti elime verdi ve
-Bu sefer eline veriyorum, bi daha yüzümü kızartırsan bunu münasip bir yerine sokarım, dedi
Başımı sallayıp arabadan indim. Eşyaları bagaja yükleyip yerime oturduktan sonra tek düşündüğüm şey acaba yurtta sigara içebilir miyim oldu.
Bilgisayarımda bıraktığım porno arşivim aklıma geldikçe daha da kötü oluyordum. Kaç yılın emeğini onlar.
Acaba okulda biriyle yatabilir miyim diye düşündüm. Sonra önündeki televizyondan yüzümdeki sivilcelerin yansımasını gördüm. İçimden otuzbiri bırakmalıyım diye düşündüm. Bu hayallerle uykuya daldım. Uyandığımda yolun bitmesine 5- 10 kilometre kalmıştı. Sonra babama hiç sormadığım bir konu aklıma geldi.
BEN BU AMINA KODUMUNUN OKULUNA OTOBUSTEN SONRA NASIL GIDICEM!?!
İçimden bi kendime bi babama küfür savurdum. Önce herşeyi siktir edip sokakta yaşamayı düşündüm. Sonra hayalimde birden beni siken evsizler canlandı. Bu fikirden hemen vazgeçtim. Sonra aklıma babamı aramak geldi.
-Alo baba, ben bu okula nasıl gitcem?
-Mecnun Leylanın amını nasıl bulduysa sende öyle bulacaksın. Töbe töbe... Sora sora bul işte. Aynı isimde kaç tane YATILI okul olabilir. Geri zekalı. *click *
Telefonu kapattığı anda okulu nasıl bulacağımı siktir edip babama nasıl daha yaratıcı küfür edeceğimi düşünmeye başladım. Baktım kafam o kadar çalışmıyo okula gitmeye odaklandım. Gözüme kestirdiğim ilk taksiye yaklaşıp elimdeki kağıdı uzattım
-Abi beni şu adrese bırakabilir misin?
-Bakayım bi. Ha okula gidicen sen tamam atla bırakırım.
Eşyaları bagaja koydum tam arka kapıyı açıyodum adam gel öğrencisin sen yanıma otur biraz muhabbet edelim dedi. Öne oturdum adam da geldi yanıma çalıştırdı arabayı gitmeye başladık.