Частина 1

17 2 0
                                    


     Нарештіпоїзд наближався до Тернополя, вонизапізнювалися на годину Каріна та Полінавже стояли з валізами біля виходу. Укожної сестри свої думки, старша Карінабрюнетка з зеленими очима тривожновдивлялась в далечінь, щоб нарешті внадії в цій подорожі заспокоїти своюдушу та отримати відповіді. Полінаструнка блондинка з сірими очима думала,як нарешті отримати контроль надчоловіками. В цей час поїзд швидконаближався до Тернополя.

     Дівчаташвидко знайшли свій хостел, завтра уних був шлях до" Ворохти 360" з усімаекскурсіями та з плановими днями.Брюнетка Каріна з зеленими очима таспортивною фігурою мріяла зустрітинових хлопців та закрутити яскравийроман. А Поліна вже нарешті розлучилосьз колишнім чоловіком Сашею, але це булатаємниця. Для всіх вона залишалась вшлюбі, вона все-таки намагалась знайтиспосіб побороти наркозалежністьчоловіка. Сестри знову сперечалисьввечері де краще повечеряти в новомумісті. Поліна хотіла в більш практичнемісце, де просто смачна їжа, а Карінахотіла самого крутого та модного місця.Дівчата вирішили вибрати ресторан черезbooking іпішли випити пуншу в" П'яну Вишню"сестри ще сперечались, як краще їхатидо Ворохти тим часом до них підійшовдивний чоловік в дивному капелюсі зпір'ям та одязі в силі 18 сторіччя. Сорочказ червоними китицями це був високийчоловік з гострим носом та чорними начев орла очима, дуже запам'ятались йогочеревики наче в Алладіна. Можливо десьне по далеку проходив фестиваль, людипідтримують народний стиль.

-" Дівчата, а давайте прогуляємося по файному місту Тернопіль в травневу ніч?" запитав незнайомець

-" А давайте" несподівано відповіла Каріна водночас Поліна хмуро подивилась на чоловіка

-" Дівчата, я ж не вкраду вас з самого центру Тернополя і нічого не підмішаю вам в пунш. " Засміявся чоловік

-" Поля це ж просто прогулянка, Тернопіль саме безпечне місто в Україні. "

-" Добре" хмуро відповіла сестра.

-" Розкажіть, мені красуні куди ви направляєтесь?"

-" Ворохта 360" разом відповіли сестри.

-" А якщо, доля поведе вас в іншу частину України або залишить на Галичині?

-" Це неможливо. Ми вже зробили бронь на завтра" різко відповіла блондинка

Легенди  Тернопільських  краївWhere stories live. Discover now