Частина 3

4 0 0
                                    


-" Що у вас так літає? " Запитала Поля

-" Дракони Мари , вона всіх викликала до себе на бал. Значить ніч буде спокійна" відповів Андрій

-" Нам треба добратися до Озера за Смородиною, тому що запах ваших тіл сильно відчувають слуги Мари" мовив Любомир . Але в той момент він уявляв, як цілує ніжні вуста Каріни та обіймає її за талію, неймовірна гроза прокотилась по його тілу. В цей самий момент ззаду підійшла Каріна та обійняла його, наче сила піднялась по всьому його тілу й охопила буря пристрасті"

_" Брат, як ти це собі уявляєш, Змій що стоїть на березі не пропустить ні дівчат не нас" мовив Андрій

_" Ми повинні придумати, як його перехитрити"

_" Ну тоді та думай, я йду скупатися в такий спекотний вечір" закричав Андрій.

      Настала зоряна ніч і всі заснули в хаті, але Любомир не зміг ніяк заснути він все бачив обличчя нових дівчат, а особливо Каріни. Хлопець вирішив скупатися в озері, помолитися Купалі та попросити пораду. Чому вона викликає в ньому такі незвичні відчуття?. Зайшовши в теплу воду , він відчув полегшення та спокій. Але наче сон з'явилась Каріна в мокрій сорочці й почала цілувати його вуста, її тіло торкалося його плечей живота її шкіра була волога та холодна. Вона цілувала його плечі та спину торкалася своїми грудьми його тіла. Він хотів кричати від напруження, не стримуючи себе. Хлопець схопив дівчину притиснув до себе притулився до стегон і вставив свій меч в неї. Чоловік закричав і нарешті його сім'я ввійшло в жінку. Від крику прокинулася Каріна, тихо вийшла з хати та побачила чоловіка, що дивно поводився у воді. Він то кричав, то молився. Заховавшись в кущах, вона побачила, як Любомир виходив з води. Сильний, мужній як же вона хотіла обійняти його. Все в неї горіло дівчина відчула, як до грудей та низу живота прибуває кров та напруження. -" Ти також до нього хочеш?" тихо шепнув хтось на вухо. Поряд стояв Андрій та хмуро посміхався. 


-" В мене більше досвіду, багато було дівчат , а він лише молиться то Купалу то Десниці, а нареченої у нього так і не було"

Легенди  Тернопільських  краївWhere stories live. Discover now