Був чудовий літній день всі весело йшли до обіднього столу та зненацька повіяв страшний вітер
- "Ховай її ",закричав Любомир і швидко повалив на землю Каріну та сильно обійняв і закрив руками, так само зробив Андрій з Полею. Над ними летів змій і спалював дерева на своєму шляху.
_" Мара шукає їх через зміїв, у нас майже немає часу" сумно відповів Любомир
_" Що трапилося? Чому так поспішати? " Запитала Поліна
-" Каріно, мені терміново треба з тобою поговорити" в цей час він запалював вогонь . " Чугайстер розповів, щоб змії не чули ваш живий дух, ми повинні з'єднатися" таємниче прошепотів Любомир
-" Як з'єднатися?" не зрозуміла Каріна
-" Як чоловік і жінка"
-" Тобто секс?"
-" Що?"
" Ми повинні зайнятися коханням"
" Так, це важко зрозуміти"
" Так, насправді важко. Я не знаю, як тобі це сказати. Але я готовий стати тобі чоловіком. Бо відчуваю , щось неймовірне до тебе."
-" Але ми майже незнайомі"
-"Так в нас зовсім немає часу для заручень та просто прогулянок"
-"Коли це треба зробити?"
-"Завтра, вночі нам треба підготуватися"
-"Добре, розкажи про себе"
-" Я син коваля, моя мама померла коли мені було 3 роки. Нас виховувала тітка мене і двох моїх братів.-" Скільки тобі років?"
-" Вже 21, я молю Купалу, щоб знайти наречену таку світлу, як Лада. Я майже став ковалем.
-" А тобі стільки років красуня ?"
-" Мені більше років, в мене вже був чоловік"
-" Батько казав, старша жінка то до добра та багатства в родині"
Каріна заплакала, її очі заполонили сльози. Невже в інших світах бувають такі світлі чоловіки, а не тільки брехуни, альфонси та неадеквати.
" Чому ти плачеш? Я не зроблю тобі боляче, буду ніжним і помолюся Купалі, щоб він направив мене. Я буду піклуватися про тебе завжди. Ти станеш моєю дружиною"
ВИ ЧИТАЄТЕ
Легенди Тернопільських країв
PrzygodoweДві звичайні дівчини просто прямували на відпочинок ,а потрапили у світи Мари. Старі легенди розповідають , що є світ людей , що є видимий. Та інші тонкі світи , а сама Мара Богині Смерті заманює живі душі, чи зможуть вон...