Hiii to ja!!
(spoiler: kolejny fanfik jest o yambo)
Kategoria: Puch, niepokój, poliamoryczna miłość :cries_in_gay:
Prośba wysłana przez: benny_doesntknow cześć bestii
================================================================================
Punkt widzenia: T/N
Dziś nasza wychowawczyni, panna Leapflake, zorganizowała wycieczkę do kina na film pod tytułem... I nie pamiętam, o czym był ten film. Nie interesowało mnie to. Chciałem, żeby moje lekcje się skończyły, więc poszedłem. Ubrałam się jak... Typowy dzieciak ze sceny. UWIELBIAM TEN STYL. Wzięłam też słuchawki Invader Zim, bo to mój ulubiony film!! Wziąłem też pieniądze, jeśli pozwolisz mi przejść do Hot Topic. Szedłem dalej do szkoły, bo mieliśmy mieć wieczorne przedstawienie, więc hehe, WZIĄŁEM KARMELOWY POPCORN OD MOJEGO WUJKA, PAN. BAMBI.Chodząc i chodząc zauważyłem dwóch facetów, jeden płakał, a drugi próbował mu pomóc. Obaj wyglądali jak scene boyz. Podbiegłem do nich i zapytałem: - Hej stary, wszystko w porządku? - Myślę, że tak, tylko kolano - powiedział. - Jest kontuzjowany - powiedział drugi. Wyciągnąłem plastry Hello Kitty i przykleiłem je do jego kolan, kiedy obaj wstali. - Dzięki! - krzyknął pierwszy. - W porządku - odpowiedziałem. - Tak, nazywam się Bambistep - powiedział fioletowy. - A ja jestem Banzack! - krzyknął zielonowłosy. Zarumieniłem się. I pomyślałem trochę: - Są takie piękne... - Na szczęście Banzack sprowadził mnie z powrotem na ziemię, mówiąc mi, czy żyje. - Ech! Przepraszam.. Trochę zmieniłem zdanie! - Krzyknąłem. - Tak przy okazji, jestem Y/N - Miło cię poznać, kochanie - powiedział Bambistep, gdy Banzack szturchnął go w ramię. Zarumieniłem się. - Auć! krok po kroku! Banzac krzyknął: „Hej, wy też wybieracie się na tę głupią wycieczkę do kina, czy coś?" - zapytałem. - Tak! Właśnie mieliśmy iść, ale garbiący się Banzack przewrócił się o własne buty. Bambistep powiedział.- Hej! To nie było miłe! - krzyknął zielonowłosy. - Well, Banzack,- Bambistep laughed.
[MIGHTY TIME SKIP AFTER THEY GOT TO THE BUS AND DROPPED]
- Well... Now what? Bambistep asked- I think we should tell her... - Banzack said- Umm... Y/N? - The girl turned and asked- Yes? -- Would you like to be with us in the group as together ... you know? Bambistep asked timidly- YES! - I screamedIt was very colorful with them...
THE END!!
================================================================================
The end!!
(Psst! Maybe today i write Muko x Dave!!)
- Julczix
YOU ARE READING
♥ 𝐃𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐁𝐚𝐦𝐛𝐢 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐳!! ♥
Roman pour AdolescentsIdk, i write it for fun. Send me Requests :3