Spor dersiydi şuan biz ise dersten kaçamak yapmış kullanılmayan sınıfların birin de doğruluk mu cesaret mi oynuyorduk.
Şise, Zeynep ile Necati arasında döndü ve Necati de durdu.
"Doğruluk mu cesaret mi olm."
Cevabi belliydi cesaret aq hep cesareti seçince havalı görünüyor falan sanıyor malak.
"Cesaret tabi ki de."
Zeynep mal mal etrafa bakma başladı. Tabi çocuğa yaptırmadığı bok kalmadı böcek ye dedi kedi dudaktan öp sonra kızlar tuvaletine git falan bunların hepsi de mal gibi Necati yaptı.
"Aha buldum, Beşir ile dolabta 7 dakika kal."
Bunu duyan Beşir oturduğu yerden aniden dikleşince sandalye geri doğru gitti ve çakıldı yere.
"He olur."
Bu da dünden hazır.
Beşir de hep bir gay panik yaşar sonrası kabul. Bunlar gizli gay mi ne mi anlamış değilim hâlâ.
Gittiler girdiler dolaba ve Zeynep ile baş başa kalmak.
"Oğlum sen neden buradasın? Git kütüphaneciye yavşana."
Zaten hiç aklıma gelmemişti amına koyim. Bu malar gidip benim için ismi sorucağına "Bize ne git kendin sor" triplerine girmiler ya da piçlik yapıp bana söylemiyorlar.
"Geri vericek kitabım yok, odamı deştim aradım yok bildiğin."
Bana hay belanı bakışını atıp çantası karıştırma başladı ve bir kitab çıkarıp bana uzatı.
"Al geçen kütüphaneden aldım, benim yerime ver. Konusu da başta erkek ile kız aşkı ile başlayıp gay hikayesine dönüyor."
Zeynep kadar yaoi fanı sevdalığı olan birini görmedim.
Kitabı aldım aldım tam çıkıcam zil çaldı ve bizimkilerde dolabtan ikisi birbirlerine yapışık yere düştüler.
Ben bu maları nereden buldum?
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben ve maliklarim|BxB|
ParanormalHoşlandığım çocuğu kendime aşik etmek için girdiğim mal mal haller ve beni destekleyen mal arkadaşlarim