- prolog -

305 17 0
                                    

Toata lumea are trei fete. Prima pe care o arati tuturor, a doua pe care o lasi vazuta doar de prietenii apropiati si familia, iar a treia pe care nu o arati nimanui si care te reprezinta.

Fata pe care a aratat-o el lumii era una intunecata. Cea pe care mi-a aratat-o mie era complet diferita. Era opusul a ceea ce vedea toata lumea. Eu vedeam un inger. Ei vedeau un diavol. Dar oare era gresit ca eu vedeam un inger chiar daca el isi arata fata de demon?

Am incercat sa nu intru in jocul lui de nenumarate ori si la inceput ma pricepeam foarte bine la asta. Am reusit sa raman imuna pentru ceva timp la el insa faptul ca imi citea toate adevaratele emotii pe care le ascundeam era un mare dezavantaj. Stia ce simt si ce gandesc desi spuneam cu totul altceva. A reusit sa ma atraga destul repede insa niciodata nu am regretat acest lucru. Ma bucuram de adrenalina pe care mereu mi-am dorit sa o simt si pe care el mi-o oferea cu atata usurinta, exact ca si blandete si caldura.

Totul era complicat insa atat de usor cu el. 

Eram noi doi, restul nu conta.


_________________________

Yep, inca un dark. De la un timp a inceput sa imi placa sa scriu acest gen de carti. Don't judge me:)) primul capitol cred ca il voi posta zilele astea. Sper sa va placa, cupcakes :*

Chestia cu limbajul corpului seamana cu subiectul serialului Lie To Me, cei care nu stiti despre ce este vorba:

Limbajul corpului, adica prin anumite expresii si gesturi iti poti da seama ceea ce simte acea persoana, sau daca minte sau nu. Este un lucru ce are legatura cu psihologia, daca sunteti interesati puteti sa vizionati serialul Lie to Me care apropo e genial, sau puteti cauta pe net cateva informatii.

Este o chestie chiar interesanta, zic eu, oricum veti mai vedea si pe parcurs, in caz ca veti citi aceasta poveste la care sincer iubesc sa scriu :))

Love all of you :**

Emotion Recognition  // rescriereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum