Hei kaikki kameli taas täälä :')
Ennois uskonu että palaan tän kirjan pariin vielä joskus mutta tässä ollaan. Halusin tehdä teille kaikille vielä yhden uudenvuoden speciaali luvun koska miksei🥹👍
Nauttikaa jos pystytte!!
-
- Pipsa perkele! Isäpossu karjahti maskuliisellä alpha karjahduksella, vaikka oikeasti isäpossu oli ihan uwugirl.
- mitä isukkikulta? Pipsa kysyi ja lyllersi isänsä luo.
- Tänään on uusivuosi, laitetaan siis Jyri uuniin. isäpossu sanoi. Hän oli yhä katkera siitä, että Jyri oli pettänyt häntä.
- Vitun urpo, jouluna syödään kinkkua ei uutenavuotena. Pipsa sanoi ja nauroi kovasti.
Isäpossu alkoi itkulitkuamaan agressiivisesti.
- Miksi minä olen aina väärässä. Tämä valitti itkulitkun valuessa reipasta tahtia tämän silmistä.
- Olisko pitäny käydä ne koulut? Pipsa röhkäisi ja lähti sitten leipomaan kermakakkua.
Hetken itkulitkuttuaan Isäpossu skarppasi ja päätti lähteä ostamaan raketteja, koska kapum.
Isäpossu laittoi uudet hienot feikkicuccisupreme stringit jalkaan sekä sellaset hienot pinkit korot. Sitten hän lähti kauppaan.
Kaupassa hän otti isoimman posautuksen minkä löysi ja lähti sitten kotiin. Hän olisi halunnut iskeä kassatädin mutta kassatäti olikin rouva jänis, eikä isäpossu pystyisi iskemään lapsen kaverin äitiä, se olisi aivan eri asia kuin vaikka oman lapsensa iskeminen😍.
No, kotona isäpossu valmisteli uutta vuotta. Hän tunki perseeseensä tulitikut sekä kaljatölkin, koska uutenavuotena ryypätään. Sitten hän lähti ulos puistoon, koska kello oli 23.59 ja hän halusi posauttaa ison kapummin.
Puistossa oli myös kasa muita noh mitälie, eläimiä?? Isäpossu valitsi hyvän paikan ja asetti kapumminsa maahan. Hän katseli tyytyväisenä sitä kuinka oli saanut kapummin maahan suoraan, koska isäpossu oli gay.
Hän kaivoi kamansa perseestä. Tämä avasi kaljatölkin ja joi sen ykösellä. Hän heitti tyhjän tölkin pois koska pipsapossu universumissa ei ole panttia tölkeissä(tuski tosin sielä edes on kaljaa, mutta kyt ignoorataan faktat.)
Tölki osui suoraan Pedro ponia perseeseen. Tämä voihkaisi lujaa, koska osuma oli tuntunut hyvältä. Sitten tämä kääntyi vihaisena katsomaan isäpossua. Isäpossu nielaisi silleen dramaattisesti (gulp) ja sitten alko soimaan dramaattista musiikkia.
Pedro käveli isäpossun luo ja tuikkasi isäpossun hienon kapummin tämän perseeseen.
- Hyvää uuttavuotta! Pedro sanoi ja tuikkasi kapummin tuleen.
- Mi tä? Isäpossu hämmentyi kun tunsi kipinöintiä perseessään.
Sitten raketti lähetti isäpossun lentoon ja hän sinkoutui korkealle taivaalle lentämään. Hän sinkosi niin kauas, että pian taivaalla näkyi vain pinkki piste jolla oli hiertävän feikkicuccisupreme stringit.
Legendan mukaan isäpossu lentää taivaalla yhä. Ken tietää, barbi ei...
--
Se oli sitte siinä.
Tästä luvusta tuli vähä kämäne (pahoitteluni) mutta toivottavasti saitte tästä nyt jotain iloa!
Hyvät uudetvuodet kaikille! Olkaa kilttejä ja syökää vaikka kermakakkua🫶🥲
YOU ARE READING
isäpossun Upea Elämä Uu Jeah
FanfictionVALMIS!! isäpossu onkin saisesti mafiapomo???!?!!?!? tässä upeassa tarinassa seuraamme isäpossun elämää ja opimme synkkiä faktoja pipsa possussa(siitä ohjelmasta jos satut olemaan tyhmä) meow uwu Random huonosti kirjotettu tarina koska jee