Koska pipsa ja pedro erosivat pedro masentui ja hän päätti kostaa kaikkille ja alkaa tappamaan.
Pedro matkusti kiinaan pöllimään ohjuksia jotta voisi pommittaa pipsan taloa.
Kun pedro oli saapunut kiinasta hän meni ruotsii osta cooli lentokoneen jotta hän voisi pommittaa pipsan taloa paremmin. Pedro matkusti pipsan talon päälle ja alkoi pommittaa mutta se ei onnistunut koska isäpossu on level 69 isäbossi.
Isäbossi otti ohjukset kiinni ilmasta ja heitti ne ruotsiin. Pedro oli ihan sillee et mitä hittoo joten hän päätti servata isäbossin.
-SENKIN MAKKARA!!!! Pedro huusi lentokoneesta.
-iteppäs olet heppatyttö010! Isäbossi huusi.
-enpäs ole... Pedro väitti.
-no sun onlyfans käyttäjän nimi on se! Isäpossu kertoo.
-MITÄ HEMMETTIÄ SEURAATSA MUN ONLYFANS KÄYTTÄJÄÄ!!?!?!!????!!!!!
-miks en seurais😏
-MITÄ HEMMETTIÄ?!!!?!!!??!!!
-uhh pedro sä oot nii hottis!! Isäbossi sanoo.
Äitipossu kävelee ulos ja huutaa:
-RAKAS VELJENI OLET VETÄNYT TAAS LIIKAA VODKAA!!!!!
-meow
Isäpossusta on tullut taas catgirl uwu
-KUULES NYT ISÄBOSSI SINÄ ET OLE SIMP JOTEN OTA TU MAID DRESS POIS JA MEE TÖIHIN!!!!!! Äitipossu kiljuu.-ok....
TIMESKIP VIIKKO:
Pipsa ja Pedro ja kumpanit olivat saanet rauhan maahan. Tai niin rauhan kun tähän maahan voi saada...
Kaikki menivät onnellisina nukkumaan odotellen mitä seuraava päivä toisi tullessaan.
Isäpossu ei tosin saanut unta koska feikkicuccisupreme stringit hiersi rip isäpossun perse :((
---
Umm... Löysin tälläisen ihanan aikoja sitten kirjoitetun paskaisen luvun ja aattelin julkaista tämän kirjan lopetuksen kunniaksi :D
Kyllä, lopetan tän shitin tekemisen ööö kiitos niille vähäisille ihmisille jotka olette jaksaneet lukea tätä ja kiitos siitä vähäisestpä positiivisesta palautteesta jota olen saanut.
Tämä olin nyt tässä ja katsotaan teenkö tarinoitten kirjotukseen comebakin erillaisen tarinan muodossa, who knows??!?!!
Kiitos ja anteeksi.
Rip isäpossun mahtavah seikkailut uu jeah 2021-2022. Lepää rauhassa en tule ikinä unohtamaan tätä kauheutta jonka olen luonut.
BINABASA MO ANG
isäpossun Upea Elämä Uu Jeah
FanfictionVALMIS!! isäpossu onkin saisesti mafiapomo???!?!!?!? tässä upeassa tarinassa seuraamme isäpossun elämää ja opimme synkkiä faktoja pipsa possussa(siitä ohjelmasta jos satut olemaan tyhmä) meow uwu Random huonosti kirjotettu tarina koska jee