Küçüklüğümden beri çok ders çalışmayı sevmem.Ve evet gene sevmediğim bir şey yüzüme çarpılmıştı.Sınav maratonu başlamıştı bizde John ile çalışmaya karar verdik.John sınıfımıza daha bu sene gelmişti oldukça sevecen,cana yakın ve yakışıklı biriydi.Annem ve babamın 25. yıldönümü olduğu için o gece geç saatte eve geliceklerdi.Bende evde tek kalmayı fazla sevmediğim için John'u bize davet ettim.
Ve ona bizde sabaha kadar ders çalışabileceğimizi söyledim John çalışkan birisi hayliyle teklifime hayır demedi.Perşembe günü annem ve babam saat sekiz gibi evden ayrıldılar.Saat dokuz oldu evet John halen gelmemişti merak ettim ve mesaj atmak istedim komidinin üstünde duran telefonuma uzandım ve bir mesaj olduğunu gördüm,Herhalde John'dandır diye düşündüm.Mesajı açtığımda"BU GECE DİKKATLİ OL" yazıyordu.Sammy'nin saçma sapan şakalarından olduğunu düşündüm ama biraz korkuyordum.Tam o sıra kapı çaldı kapı zilinin sesi üzerine birden sıçradım.O sırada kapıdan bir ses geldi bu John'du "Hey Bella içerde misin?" John'un sesi üzerine 3 dakikadır kapıyı açmadığımı fark ettim ve hemen kapıya koştum.Kapıyı açar açmaz John "Mesaj sanada geldi mi?"dedi.John'un telaşı beni iyice ürkütmüştü herhalde Sammy uzmanca bir şaka hazırladı diye düşünüp kendimi rahatlatmaya çalışıyodum.John'a "Evet ama endişelenme ben Sammy' den şüpheleniyorum."dedim.Ama John"Hayır!" diye itiraz etti."Sammy daha biraz önce benim yanımdaydı.''Ben iyice korkmuştum."Aman John boşver hadi yukarı çıkalımda ders çalışmaya başlayalım''dedim.John "tamam" dedi.Ve odama çıktık.John odama girince biraz şaşırmıştı sanırım odam tamamen mor renk ile kaplıydı.Tuvalet masamın üzerinde rujlarım,parfümlerim vs.John ile masaya oturduk ve çalışmaya başladık.İki saat sonra John'a "Ne içersin?'' dedim."Vişne suyu olabilir"dedi.Merdivenlerden inerken çok tuhaf bişey oldu.Sanki bahçeye bakan camın oradan siyah bir gölge geçti.Ama fazla umursamadım.Hızlıca vişne sularını koydum ve yukarı çıkdım.Vişne sularını içtikten sonra biraz daha çalıştık o sırada dışarıda şiddetli bir yağmur başlamıştı.Saat bir olmuştu bile John'u göndermek istemedim.Bu yağmurda ıslanmaması için bu gecelik bizde kalacaktı.John ile film izlemeye karar verdik.Tam filmin ortalarındayken kapı çaldı.John kapıyı açtı ve yerde bir not vardı notta"Dikkatli Olun Demiştim'' yazıyordu.Ben iyice korkmuştum.John oldukça soğuk kanlı davranmaya çalışıyordu ama ben korktuğunu hissedebiliyordum.John"Hadi Bella biz film izlemeye devam edelim korkma''dedi.Ve koltuğa geçtik.Film bitti çok etkileyici bir aşk filmiydi.Filmin bitmesiyle telefonuma mesaj geldi ve John'un telefonuna da.Mesajda"Bahçedeki yeri kazın''yazıyordu.Bahçeye çıktık birde ne görelim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN BELLA
FantasyBella'nın gizli günlüğünü okumaya hazır mısın? Bella'nın hayatı normalden biraz tuhaf. Bazen korkunç bazen heyecanlı bazen ise aşk dolu.Bella'nın bu inişli çıkışlı hayatında arkadaş olmak ister misin? E ozaman ne duruyosun hadi katıl bize.