2

69 11 20
                                    


Manjiro:Bebeğim hadi uyan sabah oldu.

Gözlerimi açtığımda karşımda bir adet manjiro vardı şu an o yüzüne bir tane geçirirdim ama göt korkusu yaptırmıyor. Doğrulup yatağın diğer tarafına oturdum. Manjiro ise bana yaklaşıp belime sarıldı.

Manjiro:Hazırlanıp aşağıya gel kahvaltı yaparken konuşacaklarımız var.

Yakari:Kalsın aç diilim hem kalkar kalkmaz yemekmi yenir.

Manjiro:Gelmessen o çok sevdiğin abin bir kaza geçire bilir.

Yakari:Abim başka ülkede farkındaysan

Manjiro:Cenazen için buraya geliyor.

Manjiro o gün beni ölümü gösterdi yani mantıklı öldürsem kimse beni aramaz ama ceset yerine ne kullandı başımı çevirip ona baktım .Şu an o suratına okkalı bir tane geçirirdim ama neyse acıdım yada sadece yaşamaya devam etmek istiyorum.

Yakari:İyi çık dışarı hazırlanıp inerim.

Manjiro belimi bırakıp yataktan kalktı ve gitti nasıl sarıldıysa bırakınca nefes almayı hatırladım. O gidince yataktan kalkıp sehpanın üzerinde bana bırakılan kıyafeti aldım. Şort beyaz badi vardı en azından absürt bir elbise vermedi. Oyalana oyalana giyinmeye başladım az beklesin it. Giyinip kapıyı açtım açar açmaz karşıma bir penbe panter çıktı.

Sanzu:Bir saattir bekletiyorsun iki parça şeyi giğmen amma uzun sürdü.

Yakari:Bir bayanın güzelleşmesi aceleye gelmez.

Sanzu:Neyse ne düş peşime patron seni bekliyor.

Kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı resmen beni peçete sallar gibi sallıyordu havada asansöre binip aşağıya indik. Asansörden çıkınca direk yemek odasındaydık koş koca odanın ortasında dev gibi bir masa baş ucundaysa manjiro vardı zenginlik böyle bir şey demekki. Hemen ona en uzak yere oturmak için masanın diğer ucuna oturdum.

Manjiro:Yanıma otursan daha iyi olur .

Yakari:Burası iyi senin yanındayken iştahım kaçar.

Manjiro kafasıyla bir işaret verdi birden havalandım penbe panter sandalyeyi durup kaldırdı ve manjironun yanına koydu.

Manjiro:Afiyet olsun.

|

|

|

|

|

|

|

|

Yemek faslı bitmişti ama manjiro beyefendi zevkine beni izlemeye devam ediyordu ve bırakmıyirduda.

Yakari:Bir şey konuşacaksan konuş yoksa gidicem yapacak işlerim var.

Manjiro:Burda ne işin olabilirki.

Yakari:Yatağa girip yorganıma sarıla sarıla uyumak.

Manjiro:Çok önemli bir iş gerçekten.

Ortam gene sessizleşti hint dizisindekiler gibi birbirimize bakıyorduk onun gözlerine baktıkça korkuyordum sanki ölümüme bakıyor gibi hissediyordum. Birden kapının sert bir şekilde açılmasıyla irkildim oraya bakınca her yeri kanla kaplı iki kişi içeri girmişti birinin mor ve siyah kısa saçları vardı diğerinin saçı uzundu.

Ran:İş tamamdır hepsini deştik patron.

Sanzu:Ayımısın az yavaş gir içeri.

Biraz önce konuşan kısa saçlı olan beni sürmeye başladı daha sonra sırıtarak yanıma gelmeye başladı uzun saçlı olanda bıkkın bir ifade ile odadan ayrıldı.

Ran:Patronun böyle bir hanımefendiyle randevuya çıktığını bilseydim daha şık bir şekilde gelirdim.

Elimi tutup tam öpecekken penbe panter onu yakasından tuttu ve benden uzaklaştırdı sanırım nedeni Manjironun yaydığı ölümcül auraydı. Aslında biraz oynasam fena olmaz.

Yakari:Bende sizin gibi yakışıklı bir beyfendinin geleceğini bilsem daha güzel giyinirdim.

Ran:İsterseniz başka zaman haber vererek gelirim.

Yakari:Çok isterim sizi sabırsızlıkla beklicem.

Adam gene bir şey söylicekken sustu arkamda oturan Manjiro nasıl bakıyorsa artık. Odada gene bir sessizlik oldu arkamı dönüp Manjironun yüz ifadesine bakmak istiyordum ama sanırım bakmasamda olur. Yavaşça kalkıp mor saçlıya gülümsedim ve odadan çıktım umarım ölümü acı verici olmaz.







Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siyah Ve Beyaz /Bonten Mikey × Reader/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin