Alarma telefonului suna si intind mana sa o opresc. Monica tipa langa mine:
-Bagami-as piciorul!! Inca o zi de muncaaa!!!
-Taci femeie din gura ca ma doare capu', nu mai zbiera ca maimuta in cusca!!
-Normal ca te doare. La cat de beata ai ajuns acasa aseara!!! Si tipai ca nebuna "Ma doare in cur de Sullivan. Nu are ce sa imi faca!! Nu imi e frica de ea. Daca ridica vocea la mine o torn in tot spitalul ca nu a vrut sa aiba al doilea chirurg sa o asiste in sala de operatie si m-a luat pe mine ca si mana a doua, sa ma invete. Nu trebuia sa faca asta.Este interzis. Intotdeauna trebuie sa fie doi chirurgi la o operatie. Eu nu am drept de libera practica."
-Ohhh Doamne.....si oftez. Chiar asa am facut?
-Mai rau ca maimuta in cusca!zise Monica
Femeia asta pare atat de dura cu toata lumea.Dar mie...nu stiu de ce, nu imi este frica de ea. Simt ca pot sa o infrunt din toate punctele de vedere. Oricum....ea ma bate la cur cu experienta sa in sala de operatie, dar tot nu imi este frica de ea.Ma dau jos din pat, ma duc la baie sa imi fac toaleta si Monica intre timp face cafeaua. Cat timp ma imbrac eu,Monica iese din toaleta cu periuta de dinti in gura si zice sa ii bag si ei incarcatorul in geanta ca nu mai are baterie.In 35 de minute suntem gata si coboram la masina. Ne indreptam spre spital prin traficul aglomerat din NorthHampton. Ajungem la spital si ne indreptam spre vestiar sa ne schimbam. La usa liftului dam nas in nas cu doamna doctor Grace Sullivan. "Si sa te tii!" zic eu in gand!
-Buna dimineata Dr. Sullivan, spun eu zambind.
Zambeste in coltu gurii si intra in lift inchizand usile in urma ei.
-In 5 minute eu incep vizita. Daca nu esti sus la etajul 6 asteptandu-ma cu mapele in mana azi nu intrii in sala de operatie!zise ea pe un ton foarte autoritar.Si pleaca.
-Nu zau? ii raspund eu cu acelasi ton
-Christina!!! zice Monica uimita. Esti nebuna? Te tii tare in gura cu ea? Vrei sa zbori din spital?
-Ma duc direct la directorul medical sa vedem ce spune despre treaba asta! zic eu imbufnata
-Eu zic sa nu te duci nicaieri, sa iti vezi de treaba si sa te duci sus.
-Nu am cum sa ajung la etajul 6 in 3 minute nici daca zbor mai repede ca F16.
-Hai sa ne schimbam.Si vedem noi ce facem. Daca e nevoie azi urci cu mine la pediatrie. Las-o sa isi faca numarul. Capul plecat de sabie nu e taiat.
-Ai dreptate zic eu. Hai sa mergem.
Ne urcam in lift si ajungem la vestiar. Dr. Sullivan trece pe langa mine si Monica si zice:
-Monica azi am o apendicita, uite dosarul pacientului aici, te rog sa te duci sa instiintezi familia pacientului despre pasii operatiei, si sa te gasesc in sala cu pacientul in maxim o ora. S-a inteles?
-Da! zice Monica foarte sigura pe ea.
-Iar tu Rosswelt, azi esti la urgente, faci suturi.
-Poftim? ridic usor din spranceana.
-Domnisoara, eu conduc jumatate din spitalul asta. Sectia de Chirurgie este cea mai importanta si eu o conduc. Acesta este un spital Universitar. In 20 de ani de cariera nimeni nu si-a permis sa imi intoarca vorbele si spatele. Iar tu domnisoara, ai cam dat de belea facand acest lucru. Vrei sa mai ai o cariera de chirurg? Nu ma calca pe nervi.Am foarte multe relatii in tara si multi doctori imi sunt prieteni. Asa ca fii cuminte si fa ce iti spun
-Hai nu zau! Dr. Sullivan, hai sa va spun ceva. In primul rand va admir cariera extraordinar de mult, sunteti un exemplu pentru mine.
-Sunt foarte flatata sa aud asta, zise ea.
CITEȘTI
My happy ending
RandomDr. Christina Rosswelt este unul dintre cei mai buni medici rezidenti ai Spitalului Universitar din NorthHampton.Aici leaga amicitii si prietenii pe viata, isi intalneste marea iubire si afla povestea vietii ei.