BAKABI 2

15 3 0
                                    

P.O.V Yona

Nu imi vine sa cred m-au facut sa pierd timpul degeaba. Auzi la ei motivul intalniri era sa vada care dintre ei e mai puternic... Bine o fi important dar de ce m-au pus pe mine ca arbitru? Va zic eu... ca sa-i fac praf din prima runda, asta ar trebui sa ii învețe minte sa ma mai subestimeze.

Bine acum trebuie sa vad cei cu energia negativa care vine din casa. Deschid ușa și....

Rose: *ascunzandu-se in spatele meu* Salvează-mă! A inebunit!

Yona: cine?*apare Mira*

Rose: Ea *arata spre Mira*

Yona: Bine, ce sa întâmpla? Si cine a adus-o pe Mira în starea asta?

Mira si Rose: Bakabi/ Gabitu!

Mira: Si sa sti ca sunt aici, nu trebuie sa o întrebi pe ea!

Yona: Macar acum nu mai vrei sa ne strangulezi pe amândouă.

Mira:*mai calma* De ce ai venit abia acum?

Yona: O cearta intre Luci si Zalgo pe motivul "Cine-i cel mai puternic"

Rose: Si pana la urma cine a câștigat?

Yona: Cea pe care au pus-o arbitru. Adică eu.

Mira: Bine, acum, PUTEM SA NE ÎNTOARCEM LA ALE MELE?

Yona: Bine cat e ceasul?

Rose: *uitându-se la tel* 11:30

Mira: Uite am pregătite tot ce îmi trebuie ca sa îl speri de moarte dacă nu pot sa-l omor.

Yona: Atunci ar trebui sa îmi pun semnătura în pentagrama. și sa-mi dai o poza cu victima altfel nu e posibil sa functioneze. Dar pana la urma ce ți-a făcut?

Mira: Vrei răspunsu scurt sau pe cel lung. Ok ți-l dau pe cel scurt ca nu avem timp *în timp ce așează lumânările* S-a luat de mine ca cică ma uit la desene și apoi s-a legat de mama.

Yona: Acum înțeleg de ce erai asa de furioasa ca un demon te poate simți de la a posta.

Apoi punem poza în centru pentagramei și încep sa spun toate incantațiile

Rose: Dar eu de ce trebuie sa particip?

Mira: Ca trebuie sa fim toate trei!

Nu îmi vine sa cred eu încerc sa le ajut iar ele nu ma lasă sa ma concentrez

Yona: *termminand incantatia* *ii atnge fruntea Mirei* Gata acum poti sa il totrurezi in vis...

Mira:Yey! *sarind in sus de bucurie*

Yona: Dar poti sa faci asta doar pana la 3.

Mira: Am inteles.*se teleporteaza in visul lui Gabitu*


POV Mira

Bun, sunt in visul lui, acum sa îl gasesc

"Ah! Uite-l!"(de acum incolo ce zice Mira va fi scris asa pana se termina visul )

Gabi: *inconjurat de un harem si cu tigara in gura* Gata doamnelor nu va certati e destul pentru toate!

'Știam eu ce se crede No#1 dar nici chiar asa' (si ce gandeste o sa fie asa, ca de nu poate sa spună tot ce gândește în fata)

C1: Dar eu te vreau doar pentru mine *pe un ton care vrea sa fie mieros*

Ma duc la el transformata în Shinigami . Sa va explic cum arat... pai am ochi rosi si niste aripi negre cu imbracamintea formala patat cu sange, pai doar vreau sa il speri de moarte . Ma apropi de el si nu ma observa dasa ca tusesc fals ca sa m-observe

*cu o voce daia cu ecou* " Am venit dupa tine Alexandru Gabriel!

Gabi: Cine naiba esti tu?*tupeist*

"Tu cine crezi ca sunt?"

Gabi: Dracu daca stie.*tot la fel de tupeist*

" Ai grija nu vorbi asa de prieteni mei"

Gabi:*tmurand putin* Da' de unde, nu te cred nu exista asa ceva in realitate!

C2: Da' tu cine ma rog mai esti? Si ce te iei de iubitul meu?

'Auzi la ea cine sunt'

"Cine sunt? eto.. eu sunt ...*intrerupta*

Gabi: Zi o data cine esti ca nu am timp de asa ceva!*nervos* Trebuie sa le-o trag astrora! *indica catre fufe*

"Pai tocmai vroiam sa iti zic BAKA ce esti! *orecum enervata de tonul lui si de cele spuse*

O fata necunoscut: Pai spune o data!

" Da tu cine esti draga?" *aruncand practic cuvintele in scarba*

Fata: *trista* Er..eu eram iubita lui inainta lor (se refera la fufe)

Gabi: Da tu esti aia care se ferea de mine! *tuna nervos*

Fata: *fuge plangand*

"Mai bine pentru ea ca a plecat. Acum voi restul plecati de buna voie sau silite?"

Fufele: NU plecam de langa iubitul noustru!

"Fei! Eu vam avertizat."*pocnesc din degete si ele dispar*

Gabi: Ce le-ai facut? Adule inapoi!

"Si daca nu vreau? Ce imi faci?"

'Bine, acum e momentul perfect sa imi incep monologul de criminal'

Gabi: Te bat de iti suna apa in cap!

"Vad ca tot tare in gura ai ramas,Gabitule. Lasa ca indreptam noi asta!*ranjind malefic*

'Bine acum trebuie sa isi fi dat seama ca i-am pronuntat numele'

Gabi: Cine morti matii esti si de unde imi sti numele?!*enervat la culme*

"Oh! Deci inca nu ti-ai dar seama? Si sa sti ca nui frumos sa de ei de rude."*spun pe un ton rece si batjocoritor* "Iar ca ca sa iti raspund la intrebare sunt Shinigami-ul Mirei, iar numele il stiu fiind ca eu stiu tot"

Gabi: Ce?!Numai tot abera si spunemi cine esti?

"Dar asta-i adevarul."

Gabi: Nu, nu e adevarat, nu are cum sa fie adevarat! E imposibil.! Nu nu e adevarat, e un vis, asta e doar un vis!

"Poate...dar asta nu inseamna ca nu poti sa mori intr-un vis"

Gabi: Dar asta inseamna ca pot sa ripostez!

"Nu, chiar deloc pot spune. Poti doar sa modelezi imprajurarile atat, minic mai mult. Acum intelegi esti un nimic! crezi ca tot ce faci ramane nepedepsit? Nu nu este asa!"

Gabi: De ce nu ma pot misca?

"Se pare nici cand e sa mori nu te potolesti. Dar ca sa vezi ca nu-s asa rea: Care sunt ultimele cuvinte?"

Gabi: T-te r-og! Te implor nnu ma omori!

"A deci acum iti dai seama de situatie? Ce pacat! prea tarziu. Si sa sti milogeala aceasta nu ajuta cu nimic. Deci nu iti face sperante sa traiesti dupa toate faradelegile pe cate le-ai facut. E TIMPUL SA PLATESTI! *scotand o katana si punanad la gat lasandui o zgarietura doar atingandul*

Gabi: *tremura asteptand sa-l omoare*

"Eh! Se pare ca cineva mai vrea sa traiesti decamdata. Dar nu uita ziua judecati va veni si eu abia astept!"*disparand incet intr-o lumina alba*'Se pare ca deja s-a facut 3'



Scuze ca a durat mult dar am fost ocupata si am altat de ce a zis aia si sper sa nu va supartati pe mine asa ca l-am facut mai lung.

Vreau sa imi trimiteti intrebari si provocari pentru cei din creppypaste si puteti trimite si pentru Yona, Rose si chiar si Mira si pentru mine doar intrebari daca vreti sa trimiteti.

Din nou imi pare rau ca nu am postat mai devreme.

Mira WordUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum