Surpriza

9 2 0
                                    

Rose: Cei cu titlul asta?

Ai sa vezi..

Rose: Nu-mi spune ca mai vine cineva ca Rei

Rei: Hei! Ce ti-am facut?

Rose: Inafara ca erai pe cale sa distrigi casa.....Multe

Hei incetati!

Rei&Rose: Bine! *pleaca suparati in directi opuse*

Mira P.O.V

Deci diversiunea...adica lupta incepuse. Acum trebuie sa ma strecor de la ea fara sa fiu observata de Rose si ceilalti, nu ca ar fi ceva greu pentru ca diversiune merge bine. Oh! Cred ca sunteti in ceata de la tot ce zic eu aici... Sa va explic: Pai am facut un plan impreuna cu Yona si Slender (e clar ca aici sunt implicati toti datorita lui) ca sa-i facem o petrecere supriza Rosei, desi au aparut complicati; In primul rand Sally si Slender ar fi trebuis sa fie aici, nu credeam ca o sa plece asa de dimineata si nu credeam ca Yona il va aduce pe Reingel ca diversiune, iar cat despre Alois el este ajutorul meu desi nu stie asta inca.

Mira: Alois vino putin si ajuta-ma cu niste decoratiuni *Iesind pe usa*

Alois: Si cu lupta cum ramane?*aratand o fata de catelus*

Mira: Of! Cred ca a fost o diversiune prea buna. *in soapta* O inregistram, nu vezi? *aratand catre Jeff care avea o camera de filmat in mana*

Alois: *carand o cutie cu decoratini* Dar pana la urma ce facem cu ele?

Mira: *deschizand usa cu piciorul mainile fiiind ocupate cu cuti* Petrecere surpriza pentru Rose.

Cand ajungem la conac gasim dezasatru: Ben era agata de lustra,  Toby era infasurat din cap pana in picioare cu panglici arata mai ceva ca pomul de craciun, bucataria era inundata si daca va vine sa credeti cada era in flacari.

Alois: *socat*

Mira: CE IUNICORNI DE CIOCOLATA SE INTAMPLA AICI? BEN! TOBY!

Ben&Toby: Pai...

Alois: Pai ce?*fata creepy* Si Mira "iunicorni de ciocolata"?

Mira: Ce? Nu ai mai vazut asa ceva?

Alois & Ceilalti: *dau negativ din cap*

Mira: Ma ne abatem de la subiect! Ce s-a intamplat aici, din nou?

Toby: Pai la mine e simplu: Am incercat sa asez panglicile si am cazut.

Ben: Iar eu am cazut de jos in sus!

Mira: Nici macar nu stiu daca e posibil ce ai spus Ben. Dar pe mine ma intereseaza cum ati reusit sa dati foc la cada si sa inundati doar bucataria?

Alois: Hei Mira nu erau mai multi decat ei doi?

Mira: Pai Jeff filmeaza lupta, Masky, Hoody, Sally este cu Slender si Splendy.....iar restul nu stiu

Toby: Masky si Hoody s-a dus dupa cadou.

Ben: Iar restul nu au vrut sa ajute si au plecat.

Mira: Nu, nu e adevarat! Nina e plecata la cumparaturi si E.Jack si L. Jack au fost la vanatoare.

Alois: Si de unde sti asta?

Mira: Pai Nina mi-a trimis mesaj, iar ceilalti se intorc acum.

Yona:*aparand din neand* Si trebuie sa aranjam dezastrul asta.

Toti: Tu de unde ai mai aparut.*speriati*

Yona: Din podea. Acum Mira du-te dupa ceilalti, iar e ma ocup aici.

Alois: Si eu ce fac?

Mira: Il pedepsesti pe Ben!

*dupa 5 minute*

Toti sunt pregatit sa strige surpriza, mai putin Ben care e spanjurat de picior intr-un copac

Rose:*intrand pe usa* Te-am batut. Acum esti---

Toti: Surpriza!

Apoi fiecare o asaltam cu cadouri. Pe scurt a primit: Pandantiv- Eu si Yona; Sally, Splendy, Masky si Hoody - Prajitura, Nina - O bretara; Slender - o carte ciudata (pe care o s-o imprumut), iar ceilalti cate un cutit. Dupa care a urmat petrecerea si concursl meu cu Alois care a iesit ca egalitate, iar Alois a plecat, apoi baieti s-au imbatat si fetele au filmat toata faza.

Mira WordUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum