5. Znamení zla (Ron/Neville, Draco/Šedohřbet)

258 24 0
                                    

Protože jsem si spletla stránku (měla být lichá), tak ještě jednou.

Str. 107, HP a Princ dvojí krve

„Fantastické," zajásala Hermiona, když Ron rozmotal pár dlouhých růžových provázků a začal je soukat k prahu krámku.

~~~

„Fantastické," zajásala Hermiona, když Ron rozmotal pár dlouhých růžových provázků a začal je soukat k prahu krámku.

„Když to říkáš," zabručel otráveně Ron. Tohle fakt nechtěl dělat. Byl vážně znechucený z toho, že tady musí odposlouchávat Smrtijedy, když se měl za pár minut setkat s Nevillem.

Psali si celé prázdniny. Těšili se na sebe a chtěli si to patřičně užít. Neville dokonce zaplatil za pokoj u Děravého kotle.

Náhle zbystřil a ruka s ultradlouhým uchem se mu roztřásla. A zhoupl se mu podbřišek. S Harrym a Hermionou na sebe vyděšeně pohlédli.

„Je to to, co si myslím?" hlesla Hermiona s rukama před ústy.

Ron polkl. „Jo. Šedohřbet dohlíží, aby Malfoy dostal Znamení zla. Pěkně zblízka a zhluboka. A to teda poslouchat nebudu," odfrkl a zvedl se k odchodu.

Nedodal, že ho zastřené vzdechy pořádně vzrušily i přes to, kdo je vydával. Neville už čekal. A jeho tepající klín taky.

Harry s Hermionou i Šedohřbet s Malfoyem zůstali zapomenuti, když se s Nevillem položil do peřin. Konečně.

Kapalná přitažlivostKde žijí příběhy. Začni objevovat