Nicholas több emberét is New-Yorkba küldte, azzal a feladattal hogy találják meg Josht.
Nagyon meg volt ijedve attól, hogy ismét elveszítheti szerelmét, ezért éjt-nappallá téve azon ügyködött hogy a nyomára bukkanjanak. Alig evett és aludt, csak az járt a fejében hogy ismételten elszakítja tőle a feleségét. Éppen ezért nem is nagyon foglalkozott más dolgokkal, bezárkózott a szobájába és nem igazán beszélt senkivel sem.Emmelinet is felzaklatta a levél, azonban bízott benne hogy Nick elintézi a dolgot, és próbált nem ezen töprengeni. Sok időt töltött Evannal, részben azért is hogy elterelje a figyelmét, és mert szerette volna visszanyerni az emlékeit, vagy azok legalább egy részét.
Éppen a kisfiúval játszott a kertben, amikor észrevette kisétálni Vanessát.
Fekete napszemüveget viselt, hátrakötött copfba fogta a haját és egy hosszú egyberuhában volt. Elég slamposan festett, tőle ez nem igazán volt megszokott.
Helyet foglalt fönn a teraszon egy asztalnál, és olvasni kezdett egy újságot.Emmeline kevés gondolkodás után Deborára bízta a fiút, és odasétált hozzá. Vanessa amint ezt észrevette, úgy tett mintha nem is ezen a boygón lenne. Tovább temetkezett az olvasnivalójába.
-Szabad? -kérdezte Em, és kihúzott egy széket.
-Persze... -motyogta kissé sóhajtozva, majd letette az újságot. Kezét karbatéve föltette az asztalra, és hallgatni kezdte a mondanivalóját.
-Jobban érzed magad?
-Miféle kérdés ez? -nevette el magát szarkasztikusan.
-Illedelmes... -húzta oldalra a száját egy félmosollyal.
-Ha valóban érdekel igen. De, kétlem hogy ezért jöttél ide hozzám. Szóval elmondod mi az oka? Vagy cseverészünk még értelmetlenül egy órát amíg a lényegre térsz?
-Látom nem totojázol. -sóhajtott nagyot mosolyogva Em, mire Vanessa csak felhúzta a szemöldökét, és hátradőlt kitárt karokkal.
-Szóval, jobban vagy.... Helyes. Azért jöttem, hogy elmondjam, ezesetben meg kell kérjelek, hogy te, az anyád és a nővéred költözzetek át egy másik szobába.
Vanessa kikerekedett szemekkel kezdett figyelni, de nem vágott közbe.
-Szeretném ha eltűnnétek a nyugati szárnyból, már találtam is nektek egy megfeleő szobát, mely távolabb van a a miénktől. Így talán tisztes távolságban és konfliktusok nélkül élhetünk eggyütt, amíg még itt vagytok.
Vanessa itt már kezdett egyre ingerüktebb lenni, s tátotta volna a száját, de Emmeline folytatta.
-Ugyanis a teljes felépülésed után, meg kell kérjelek hogy keressetek magatoknak egy új otthont, és távozzatok a birtokról.
-Ez aljasság!! -csattant fel idegesen.
-Parancsolsz? -incselkedett Em.
-Hogy merészeled a jogot venni ahhoz hogy ilyen döntéseket hozz??! Mégis kinek képzeled magad??? Nicholas parancsol nem pedig te!
-Nos, felesége révén azthiszem nekem van egyedül jogom Nicholas mellett ebben a házban. És úgy döntöttem hogy ezeket a lépéseket hozom. Mivel elég elfoglalt mostanában kicsit megkönnyítem a dolgát. -mosolygott.
-Jobb lesz ha azonnal elfelejted ezt az egészet, mielőtt még értesítem a buzgóságodról. -hajolt közelebb
-Csak rajta. -ült halálos nyugalomban. -Ha valami ellenvetésed van hamarabb is távozhatsz innen.
KAMU SEDANG MEMBACA
Elrabolva //BEFEJEZETT//
Fiksi UmumJodie szürke kisegérként éli mindennapjait New York városában, amikor főnöke előlépteti, szerelme pedig feleségül kéri őt. Úgy tűnik az élete végre sínen van, azonban egy nap elrabolja egy férfi, akinek meggyőződése, hogy ő Emmeline, a felesége...