İkisi birlikte sınıftan çıkmak için haraketlendiklerinde dışarıdan gelen seslerle durdular.
"Bu kapı neden kilitli?"
"Hocalara soralım bakalım"
Dışarıdan gelen seslerden sonra gittiklerini anladıkların da hemen çıkmışlardı. Sınıfa girdiklerinde hemen vefa yanına gitti kızın.
"Zeyno'm,iyi misin?"
"İyiyim,merak etme"
"Nasıl merak etmeyeyim,korkuttun"
"Sorun yok vefa'm"
"Bu kız kiminle sevgili anlamadım gitti,ne bu aynı anda parmağında oynatmak mı?"
Çağrı duyduklariyla sinirlenirken çocuğun üzerine yürümeye başlamıştı bile. Tam yumruk atacakken Zeynep kolundan çekti ve yumruk yaptığı elini tuttu.
"Değmez"
"Zeynep, bırak"
Çağrı Zeynep'in ellerini çekmeye çalıştıkça Zeynep daha sıkı tutuyordu. Çağrı tam kendini kurtarıp tekrar vuracakken Zeynep sarıldı.
Çağrı nefesini vermiş ve ellerini sıkıca kıza dolayıp boynuna gömülmüştü.
Onlar sarılırken vefa Ege'ye cevap vermeye başlamıştı bile.
"Her önüne gelen yakın arkadaşları sevgili sanıyorsan sorun sende var ege'cim"
"Pardon da siz gereğinden samimisiniz?!"
"Sanane la sanane! Sincap!"
"Ben sadece arkadaşıma nasıl olduğunu sordum ve yakın arkadaş olup sakladığımız bir tane bile bir şey yoksa demekki neymiş siz dostluk ne onu bilmiyorsunuz!"
"Ne dostu olum! Ayakta uyutuyorlar sizi! Görmüyor musunuz hala sariliyorlar!? Ben bu ilişkiye dostluk demem!"
O sırada Zeynep çağrıdan ayrılmış ve cevap vermişti.
"Zaten biz dost değiliz canım! Bizim aramızdaki seni hiç ilgilendirmiyor!"
"Güzellik karışmasana sen"
Ege bunu söylediğin de vefa hazal'a bakmış ve ona bakarak konuşmaya başlamıştı.
"Sen,kendine bunu yapılmasına nasıl izin veriyorsun?"
"Anlamadım vefa? Ne diyorsun?"
"Ege'yle aranda olan şeyler diyorum Hazal,yanında başka kızlara neler diyor. Hiç mi üzülmüyosun. Bunun sana yapılmasına nasıl izin veriyorsun"
Hazal'ın gözleri dolarken Berk söze atlamıstı.
"Aralarında olan şeyler derken?"
"İkisi sevgililer 1 aydır. Hazal her defasında belli etmek istiyor size ama Ege izin vermiyor. Kız onu görmek istedikçe o kendini başka kızlarda buluyor!"
Berk Ege'ye şaşkınca dönmüş ve konuşmaya çalışmıştı.
"Sen.... Sen bunu nasıl yaparsın ya!? Lan sen bir kıza bunu nasıl yaparsın!"
Berk Ege'nin yakalarına yapıştığın da cemre araya girmeye çalıştı.
"Berk,dur! Saçma biri için yapacak misin bunu!"
"Aklım almıyor cemre! Nasıl yapar ya!?"
Cemre hazal'a dönmüş ve omuzlarına ellerini koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend? -ZeyÇağ-
RomanceEvet çağrı ile arkadaştık ama herkesin bildiği bir arkadaşlık değil... ... +18