Çağrı Zeynep'in boynunda oyalanirken,Zeynep ellerini genç çocuğun saçlarına daldirmisti.
Genç kız dayanamamış ve çocuğu yanaklarından tutup kendine çekmişti. Çağrı öptüğü kızın üstündeyken elleri kızın bedeninde keşfe çıkmıştı bile.
Ellerini genç kızın cropuna getirmiş ve geri çekilip sorarcasına bakmıştı.
Zeynep çağrıyı beklemeden cropu üstünden çıkarmıştı bile. Utanan kız şuan hiç utangaç değil gibi duruyordu.
Çağrı kızın dudaklarından başlayıp göğüslerine kadar öpmüştü. Zeynep ayaklarını çağrının beline doladığında,çağrı hemen kendini Zeynep'e bastırmıştı. Zeynep inlemesini tutamazken çağrı elini Zeynep'in kopçasına götürüyordu.
"Çıkarıyorum,izin veriyor musun?"
Zeynep nefes nefese biraz düşünmüştü. Ya bu işin sonu başka yerlere giderse?"
Zeynep düşüncesine rağmen kafa sallamıştı.
"Çağrı"
"Hm?"
"Durman gereken yeri biliyorsun,kendini tutabilir misin?"
"Tutarım, istemediğin şeyi yapmayacağım merak etme"
"Tamam o zaman"
Çağrı kızın kopçasını açmış ve kızı incelemişti. Zeynep utandigini hissederken elleriyle yüzünü kapattı. Çağrı gülüp kızın ellerini yüzünden çekti.
"Utanma"
"Bakma öyle!"
Çağrı gülmeye devam ederken kızın dudaklarına yapışmıştı. Zeynep'te karşılık verdikten sonra çağrı öpüşlerini kızın göğsüne indirdi. Kızın sol göğsüne dudaklarını bastırırken diğer göğsünü avuçlamisti bile.
Kendini tutamayıp bir yandan kendini sürterken,Zeynep çok değişik hissettiğinin farkındaydı.
Çağrı kızın göğsünün ucunu ısırıp cekistirdiğinde Zeynep sesli bir şekilde inlemisti. Çağrı kızın hassas noktasını bulduğun da sırıttı ve kalkıp tekrar kızı süzdü. Çağrı kıza yaklaşacağı sırada çalan telefonla ayrıldılar.
"Bu kim ya!"
Çağrı sinirlenip Zeynep'in telefonunu eline almış ve arayan kişiye bakmıştı.
"Kim o?"
"Hazal?"
Çağrı telefonu kıza vermiş ve açmasını beklemişti.
"Efendim Hazal?"
"Zeynep! Ne yapıyorsun?"
"H-hic oturuyorum. Sen ne yapıyorsun?"
"Bende aynı,bişi söyleyecektim sana"
Çağrı konuşmalarını boşverip kızın boynunu emmeye başlamıştı.
Zeynep yutkunup gözlerini kapatırken, hazal'ı dinlemeye çalışıyordu.
"Ege yazdı."
"Ee, n-ne yazdı?"
"Pişman olduğunu söyledi. Bir daha başka kızlarla konuşmayacağından bahsetti."
"Sende inandın mı? Ah!"
Çağrı dişlerini geçirdiğinde Zeynep kendini tutamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friend? -ZeyÇağ-
RomansaEvet çağrı ile arkadaştık ama herkesin bildiği bir arkadaşlık değil... ... +18