^Felix
Gece alarm kurmayı unuttuğum için geç kalmıştım işe. Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkamıştım. Üstümü değiştirip hemen çıkmıştım. Bişeyler bile atıştırmaya vaktim yoktu cidden.
Sabahları yürümeyi severdim fakat bu gün geç kalmıştım. Bu yüzden arabama binip hemen yola koyulmuştum.
İşe vardığımda kimsenin gelmediğini fark etmiştim. Küçük bir veteriner kliniği işletiyordum. İki arkadaşımda benimle birlikte çalışıyordu. Biri Chan diğeri ise Seungmin'di. Chan Avustralya'dan arkadaşımdı. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Seungmin ise Chan'in sevgilisiydi. Bir yıl önce falan ben yapmıştım aralarını. 💅🤙
İşlerimi saat 2'ye kadar bitirmeye çalışıyordum. Randevum vardı sonuçta. Bahçedeki dostlarıma yemeklerinin ve sularını vermiştim. İçeridekilerinde bi' problemi olmadığınından emin olduktan sonra paltomu alıp çıkmıştım klinikten.Chan ve Seungmin'in çokta merak ediceklerini düşünmüyorum yani.
...
Mekana varmıştım. Hyunjin daha gelmemişti. Hep böyle gecikirmiydi?
10-15 dakika sonra gelmişti. Etrafa bakınmaya başladığında elimi kaldırdım buradayım dercesine.
Beni gördüğünde hafif gülümsemişti. Ah, şu gülüşü..."Hoş geldin Hyunjinn"
"Hoş buldumm"
"Nasılsın?"
"İyiyim, sen?"
"Bende iyiyimm"
"Sipariş vermedim seni bekliyim dedim. Şimdimi verelim siparişleri yoksa birazdan mı?"
"Olur şimdi verelim"
"Pekii"
Elimi kaldırmıştım. Garson beni görüp hemen gelmişti.
"Buyrun efendim?"
"Ben bi' çikolatalı cheesecake istiyorum"
"Bende bi' sufle alabilirmiyim?"
"Tabi efendim"
İkimizde telefona bakmaya başlamıştık. Konuşmuyorduk. Onunla konuşmak için can atıyodum oysaki. Biraz daha bekledikten sonra en sonunda ben başlamıştım konuşmayı.
"Hyunjin"
"Hm?"
"Sence şu iki fotoğraf post atmak için güzelmi?"
"Hani bakim"
Telefonumdan birlikte atmayı düşündüğüm fotoğrafları göstermiştim. O da fikirlerini sunuyordu. En sonunda iki tane fotoğraf seçip Instagram'da paylaşmıştım. Biz fotoğraf seçerkende siparişlerimiz gelmişti.
Hyunjin sormuştu bu sefer.
"Bişey sorsam?"
"Tabi dinliyorum"
"Bi' yerde falan çalışıyormusun?"
"Evet. Veteriner kliniğim var. Orda iki arkadaşımla birlikte çalışıyoruz.
"Aa öylemi. Benimde köpeğim var. Kkami adı. Bu ayki aşılarını olmamıştı daha. Senin kliniğe gelirim. Gittiğim bi' veteriner var ama Kkami'de bende pek sevmiyoruz. Gelmeden önce ararım konum atarsın olurmu"
"Ah, olur tabiki çok sevinirim"
"Veteriner olabileceğini hiç düşünmemiştim"
"Herkes böyle diyo. Alıştım diyelim"
Yine içten bi' şekilde gülmüştü. Bi' insanın gülüşü nasıl bu kadar güzel olabilir anlayamıyorum.
...
Biraz daha sohbet ettikten sonra Hyunjin'in işi çıktığı için gitmek zorundaydı.
"Bi' dahakine söz ben ayarlıycam buluşmayı"
"Pekii öyle olsun, sen geç kalma hadi git bi' an önce"
"Tamam gidiyorumm, görüşüzz"
"Görüşüzz"
El sallamıştım arkasından. O da bana. Kısa sürede bu kadar etkilenebilen biri değilimdir aslında ama Hyunjin cidden çok farklı biri. Beni ona çeken anlamlandıramadığım bir şey var ama neyse.
Hyunjin gittikten sonra bende eve gitmiştim. Sabah çok yorulmuştum. Fazla hastam vardı. Ama tatlı bi' yorgunluktu bu. Minik dostlarımı tedavi etmek ilaç gibi geliyordu bana. Eve geldiğimde üzerimi değiştirip koltuğa uzanmıştım. Bu gün olanları gözden geçirirken uyuya kalmıştım.
felixxlee1
1/2
Yana kaydır
2/2
felixxlee1
🖤*hwnghynjn ve 13.457 diğer kişi beğendi*
__________________________________
0
2.01.23
hayatim boyunca en uzun yazdigim bolum olabilir
omagat yani
ben sok
neyse guzel gidiyo gibiii
ama kimse oy vermiyo ya
ama ben yaziyom yinede
benim gibi bitince okumayi sevenlerde olabilir yani
neysee
opuldunuz askolu kuskolu fiskolu ciceklerimmm
❤️🔥👁️👄👁️❤️🔥
👄💗💞💗🙇🏼♀️💋❤️🩹💋😽❣️💋💘❣️💋😽❣️🔥😽🔥🔥💞❣️💝💞👄❣️👄💗💞💖💅💋❤️🩹💝😽💝❤️🩹💝❤️🩹👄❣️💅💋👄👄💅💅💝💕💋💕💋💕💝😽💝💓💕😌😽🔥💝❣️😽💝❣️💝💞💝💅💝😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my photographer | hyunlix
Teen FictionSokak fotoğrafçısı olan Hyunjin, Felix'i görür ve fotoğraflarını çekmek için ondan izin ister. ᴛᴇxᴛɪɴɢ•ᴅᴜ̈ᴢ ʏᴀᴢɪ 𝖧𝗒𝗎𝗇𝗃𝗂𝗇'𝖥𝖾𝗅𝗂𝗑