-6-

673 70 70
                                    

^Hyunjin

Felix ne alaka lan.

"Burası senin evinmi?"

"Evet de sen ne alaka"

"Gidiyimmi Hyunjin"

"Yok öyle demek istemedim yani kimse söylemedi senin geliceğinide o yüzden şaşırdım seni görünce"

"Chan ile Seungmin'le birlikteydik Minho ikisini çağırınca onlarda beni çağırdı. Başta kabul etmedim ama sorun olmıycağını söylediler bende gelim dedim"

"İyi yapmışsın geç içeri hadi"

Chan ve Seungmin veteriner kliniğinde çalıştıklarını söylemişlerdi. Şimdi anlamıştım. Felix'in bahsettiği birlikte çalıştığı iki arkadaşı Chan ve Seungmin'di.

Felix önde ben arkasında içeri girmiştik. Chan beni görünce hemen söze atıldı.

"Şey Hyunjin biz Felix'le birlikteydikde Minho çağırınca onu bırakamadık, gelmesinde sorun olmayacağını düşündük ama sana sormadık kusura bakma"(olm ne sacma oldu burasi felix gelmis artik yani daha neyin seyini yapiyon chan BDKDBNXCN)

"Yok aksine mutlu oldum. Zaten tanıyorum Felix'i. Geçen gün fotoğraflarını çekmiştim."

Hepsi gözlerini büyütüp bize bakmaya başlamışlardı.

"Nasıl yani"

"Ben yine duvar resimlerinin fotoğraflarını çekiyodum işte sonra Felix kameranın önünden geçti bi' anda bende kameramı indirip baktım içimdeki bi' ses Felix'in fotoğraflarını çekmek istedi tabi bende çok kibar biri olduğum için kırmadım canım iç sesimi sonra işte yanına falan gittim öyle yani"

"Felix bize hiç bahsetmedi bundan"

"Çünkü Hyunjin'in sizin arkadaşınız olduğunu bilmiyodum"

"Ben anladım olayı siz sevgilisiniz"

Jisung yine saçma sapan konuşmaya başlamıştı. Gözlerimi belertip(?) Jisung'a bakıyordum. Felix ise gözlerini kocaman açıp konuşmuştu.

"Jisung saçmalama ya daha iki gün oldu tanışalı"

"Tamam işte iki gün daha geçsin olursunuz siz"

Bu sefer ben girmiştim araya.

"Jisung kapa konuyu"

"Tamam be sizede şaka yapılmıyo"

Ne güzel olurdu aslında, sevgili olsak. Felix'ten hoşlanıyorum galiba. Emin değilim. Ama sanırım öyle.(cokmu ani oldu ne)

Kkami gelmişti yanımıza. Felix onu görünce gülümsemişti. Çok tatlı amk, yok yani dünyda böyle biri, nerden geliyo bu tatlılık ben anlamıyorum.

"Hyunjinn, bu senin bahsettiğin Kkami mii?"

"Evett tam olarak kendisi"

"Çok tatlıymışş"

Felix kucağına almıştı Kkami'yi. Onunla oynamaya başlamıştı. Bende hemen telefonumu alıp bir kaç fotoğrafını çektim. Bulunsun diye yani hep o yüzden.

"Pc oynayalımmı"

"Olur olur olurr ama ilk Minho'yla ben oynicam"

"Benim için fark etmez"

Televizyondan açmıştım hemen oyunu.

İlk önce Jisung ve Minho oynamıştı. Jisung yenmişti ama Minho kıyamadığı için bilerek yenilmişti. Yani tuşlara basmadı resmen adam öylece durdu. Neyse. Sonra Chan Ve Seugmin oynamıştı. Chan yenmişti ama Seugmin ortalığı ayağa kaldırmıştı tabi. En sonunda Felix ve ben oynamıştım. Cidden iyiydi bu oyunda ama bizde az değiliz yani yendik herhalde. Sonra kazananlar tekrar maç falan yaptı işte. Öyle yani.

Bende onlar maç yaparken atıştırmalıkları getirmiştim. Felix'de yardım etmişti bana.

Daha sonra Jisung telefondan birine veya birilerine bişeyler yazdı, herkese bi' anda bildirim geldi ve telefonlarına bakıp bana döndüler. İlk önce Chan başladı.

"Hyun bizim bi' yere gitmemiz gerekiyo acil sana ayıp olmaz demi"

"Olmaz olmaz Hyunjin yabancı değil zaten sonra telafi ederiz hadi görüşürüzz"

Ben daha bişey diyemeden Chan ve Seugmin hızlı adımlarla çıkmışlardı evden.

Sonra Jisung başladı konuşmaya.

"Bizide akşam yemeğine annem çağırıyo hyunjin oraya gitmemiz lazım"

"Hm hm aynen"

"Peki madem, ne yapmaya çalıştığınızı anladım gibi ama neyse"

Jisung ve Minho'yu kapıya kadar geçirmiştim. Tam kapıdan çıkmadan Jisung kulağıma yaklaşıp

"Seninde işine gelir hem koçum hadi hayırlı işler"

Diyip gülmüştü. Bende sırıtmıştım.

Onlar gittikten sonra bende Felix'in yanına gittim. Kkami'yle oynuyordu yine. Çok sevmişti sanırım. Bende yanlarına oturmuştum.

"Hyunjin yarın eğer müsaitsen Kkami'yi getirebilirsin. Hem pek işim yok yarına"

"Tamam geliriz yarın, sen bana konum atarsın"

"Atarım tabii"

...

"Gerçekten çok tatlısın Kkamiii"

"Baban gibi"

Kısık sesle söylemişti son cümlesini. Duymuştum ama bozuntuya vermemiştim. Aşırı hoşuma gitmişti böyle demesi. YANİ FELİX BENİ TATLI BULUYODU. HÂLÂ Bİ' ŞANSIM VAR.

Onlar oynarken bende telefonumla ilgileniyordum. En sonunda sıkılıp ikiliye yönelmiştim.

"Hemen unutulduk bakıyorum"

"Baban seni kıskandı Kkami, hadi birazda babanla ilgilenn"

Kkami'yi benim kucağıma bırakmıştı.

"Kıskandığım kişi Kkami değil Felix.. Sensin."

_________________________________

04.01.23

sey
564 kelime olmus biraz
omagat🤙🤙🤭🤭
MATEMATİKTEN 100 ALDİM AMK
neyse
bosverin
hyunjin biraz hizli girdi sanki
ama napim 6. bolum olmus
artik bisiler olmasinmi yanii
🤨🤨🤨🤨
olsun bence
kimse oy vermiyo
garibanin yuzude gulmuyo
uf
neysee
15 tatile kadar bitirmeyi planliyorum cunkulum
millet 15 tatilde wattpad okucam yani illaku
o yuzden
zeki bi insanim biliyorum
💅💅💅💅
bu arada medyadaki sarkiyi dinleyerek yazdim🤙🤙
normalde sarki koymuyodum biliyonuz
ama tutamadim kendimi namip
neyse opuldunuz askolu kuskolu fiskolu ciceklerrr
❤️‍🔥👁️👄👁️❤️‍🔥
💅💗❤️‍🩹💓😽💝💞💞❣️🥰💋😘💖❤️😘💕🔥😘💋❤️‍🩹🥺🥰💓💝💖❤️‍🩹💓💝💘💞💞💝❤️‍🔥❤️‍🔥🥺🥰💗💗😘👄💗❣️💗❣️❤️‍🩹💓🥰💓🥰❤️‍🩹🥺💖💕💋💕😘❤️‍🩹💋❣️🥺❣️💓🥰😽💗💝❤️‍🩹💘💞👁️💅👁️🥰🥰❣️💗❣️❤️‍🩹💋💓😘💓💋💕💋💕🔥😘🔥❤️🔥❤️😽❤️💝❤️‍🩹😽😘💖🥰🥰😍

my photographer | hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin