Seluk Dalam Seluar

2K 29 2
                                    

So kali ni aq nak cerita tentang Amir selalu kene seluk dengan aq masa dalam kereta...

so kitaorgkan satu sek agama...so bila balik sek agama....ayah si Amir ni yang ambik kitaorg...so nak dijadikan cerita setiap hari rsnya...kitaorg selalu duduk sebelah² dlm kereta...baju sek agama kan ada kain samping ...so aq ambik peluang lah hahaha...aq seluk btng dia dri dlm kain samping tu...bnyk kali gak lah...ayah dia macam tak perasan sgt sebb ayah dia pun penat balik keje petangkan...

So si Amir ni suka je aq seluk dia...kdg² smpai keluar mazi mamat tu bila aq main btng dia...hahaha jahat an aq...kdg² kalau bapk dia tk perasan kitaorg kiss jugk dlm kereta...walaupun kitaorg dh ada awek masa ni dekt sek agama...tpi enthlh hubungan kitaorg still rapat mcm partner gituh....

Ada pernh sekali tu...dia terpancut dalm kereta hahaha sangap sgt...Amir ni muka dia kalau sangap memang hensem gila...aq cair gila kalau tngk muka dia sangap masa aq main btg dia...belum dengr dia mengerang kesedapan masa dia pancut...hahaha memang lgi aq main lah btg dia tu lama²...

So hubungan aq ngan Amir ni sampai sekrang kitaorg rapat...tuisyen sama² pergi sama² balik pun sama²....so bila balik tuisyen biasnya mak aq yang ambik...so dekt tmpt duduk belakng...biasnya aq akan baring dekt peha dia...smbil dia main hp...smbil dia usap kepala aq...best giler...walaupun dia dh ada gf...gf fia musuh ketat aq okey...hahaha...yelah syang Amir ni tapi tkleh sgt sebb kene hormat yang dia tu suka pp lagi...so kadg2 bila aq merajuk kalau dia chat awek dia masa aq ada dengan Amir..nnti si Amir ni pujuk aq...hahaha cara dia pujuk dengan bagi aq usap btg dia....hahaha skrng umur kitaorg dh 17 ......so dick dia sekrg besar tau hahaha...dekt 6.5 inci...for me okey dh tu...hehehe buat usap2 buat kolom sesuai sgt hahaha.....if kau baca cerita ni Amir.... aq nk bagithu kau...thanks sepanjng aq kenal kau...kau layan aq baik2...muahhh.....

So cerita pasal Amir ni dh habis dah....maybe kalau ada bende baru jadi antara kitaorg...nnti aq update hahahaha...so lepasni aq nk open cerita baru pasal....macam mana aq jelajah dunia boyxboy....stay tuned.... thanksss...if nak contact roro ler hahaha...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 09, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BILIK PERSALINAN LELAKIWhere stories live. Discover now