biliyordum.

983 72 38
                                    

Arkadaşlar yazım yanlışı baya olmuş 1 ci bölüm de , düzeltim.Bazen yazınca otomatik düzeltme oluyor,daha dikkatli olacağım pek aktif olamıyorum vakit bulunca yazıyorum..

İyi okumalar!

"Şşş! 𝒌𝒐𝒓𝒌𝒎𝒂"

Jungkook bu sesin nerden geldiğini düşünüyordu? aklını mı kaybediyor yoksa gerçekten sesler mi duyordu?

Jungkookun önünden tekrar gölge geçince bağırdı

AAAAA s-sen k-kimsin?

Hiçbir cevap gelmedi, ışıklar kapanana kadar..

Işıklar kapanınca jungkook iyice korkmaya başlamıştı buraya taşınmakla hata mı yapmıştı?(evet)

Jungkooktan:
Ne olduğunu anlamıyordum? Ne oluyor du?? Kendi kendime sesler duymadığıma göre bu sesler gerçek! Işıklar kapalı olduğu için korkarak yatağıma geçmiştim, başımı battaniye nin altına koymuştum.

"𝑯𝒂𝒅𝒊 𝒂𝒎𝒂 𝒌𝒂ç𝒎𝒂 𝒃𝒆𝒏𝒅𝒆𝒏"

ve yine ses geldi tanrım çok korkuyordum! Ne oluyor anlamış değildim!

...

Aradan 5 gün geçmişti, ve her gece birşey oluyordu artık gerçekten çok korkuyordum.

Taehyung'a yazıp,yazmamak arasında gidip geliyordum,
Ne yapmam lazım bilmiyorum.

Saat 8'e geliyordu yemeğimi yiyip duş almaya karar vermiştim,odama doğru gidiyordum,

Kıyafetlerimi hazırlayıp duşa girdim, aynadan kendime baktım yüzüm içe çekilmiş,ruh gibiydim..

Üstümdeki kıyafetleri çıkarmaya başladım, tamamen çıplak olunca sıcak suyu ayarlayıp suyun altına girdim.

Biri beni izliyor gibi hissediyordum, gözümdeki köpükleri elimle silip etrafa bakmaya başladım,hayır kimse yoktu işte,
Ama biri beni izliyormuş gibime geliyordu.

"𝑺𝒆𝒏𝒊 ö𝒛𝒍𝒆𝒅𝒊𝒎"

Yine aynı ses! İzleniyor'dum işte biri beni izliyordu!

" Bu ses nerden geliyor,Kimsin sen!"dedim ama hiçbir cevap gelmedi, üstümdeki köpükleri hızlıca gitmesi için temizledim.

Üstüme bornozu geçirip duştan çıktım, kesinlikle biri evde beni izliyordu,ama o nu göremiyor'dum sadece sesini duyabiliyordum.

"𝑯𝒂𝒍𝒂 Ç𝒐𝒌 𝒈ü𝒛𝒆𝒍𝒔𝒊𝒏"

Beni görebiliyor'du! Hayır birşey yapmam gerekiyordu,ne yapmam lazım? Üstümü giyerken aklım taehyung'a yazmamı söylüyordu.

Yazsam gelirmiydi ki yanıma şansımı denemek istedim ve
Üstümü tamamen giyip telefonumu yatağın üstünden alıp yatağa girdim.

"𝗦𝗲𝘃𝗴𝗶𝗹𝗶𝗺 🥂" 𝗸𝗶ş𝗶𝘀𝗶𝗻𝗶 𝗲𝗻𝗴𝗲𝗹𝗱𝗲𝗻 𝗸𝗮𝗹𝗱ı𝗿𝗱ı𝗻ı𝘇

"𝗦𝗲𝘃𝗴𝗶𝗹𝗶𝗺 🥂" 𝗸𝗶ş𝗶𝘀𝗶𝗻𝗶 "𝘁𝗮𝗲𝗵𝘆𝘂𝗻𝗴"𝗱𝗶𝘆𝗲 𝗱𝗲ğ𝗶ş𝘁𝗶𝗿𝗱𝗶𝗻𝗶𝘇

𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤:

Taehyung
Eğer müsaitsen yanıma
Gelebilir misin?
Korkuyorum |

 ̶C̶o̶m̶e̶ ̶t̶o̶ ̶d̶a̶d̶d̶y̶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin