Üstüme Beyaz bir gömlek,dar pantolon ve deri ceket giymiştim,
Yoongi ile çıktık evden ve jungkook'un evine doğru gidiyorduk.Yoongi bana konuşmamız için kulaklık verdi kulaklığı kulağıma taktım ve yoongi'ye şöyle dedim 'bu işe yarayacak mı yoongi?'
Demiştim o da bana bakıp 'yarar tae bu kadar kasma kendini '
Demişti.Jungkook'un evine yaklaşınca yoongi'ye arkaya geç demiştim
Yoongi gittikten sonra bende kapının önünde beklemeye başladım gözükmeyecek bir şekilde,Yoongi kulaklıktan bana haber vermişti başlamak için, derin bir nefes almıştım ve o'na tamam demiştim.
Yoongi başlamış olacak ti ki içerden jungkook'un bağırış sesi gelmişti,
Jungkook şüphelenmesin diye kulağımda ki kulaklığı çıkarıp cebime koydum.Kendimi toparlayıp kapıya 2 defa vurdum, 5 saniye sonra kapı açıldı,
Uzun zamandır onu böyle yakından görmemiştim...Yüzünden Korktuğu çok belliydi 'taehyung' diye fısıldadı,ve kekeleyerek 'g-gel" demişti içeri girdim,' noluyor jungkook? Olayı bana baştan anlat hadi ' demiştim.
Jungkook bana bildiğim olayların hepsini ayrıntılı bir şekilde anlattı,
Bitince ben de şaşırmış gibi yaparak ' jungkook öncelikle sakin ol, böyle birşey olması imkansız ' demiştim.Jungkook ise ' taehyung hayır eminim bu evde birşeyler var! ' demişti
' Sakin ol jungkook, en iyisi ben sana bir bardak su getireyim biraz kendine gelirsin ' demiştim, kafasını sallayarak onayladı.Ayağa kalktım mutfağa doğru gitim, mutfağa girince bardakların yerine gitim, yukarıdan bardak aldım ve suyu doldurdum,
Tam gidecekken jungkook'un içerden bağırma sesi gelmişti, elimdeki suyu bırakıp,
Hemen mutfaktan dışarı çıktım jungkook bana doğru koşuyordu
Bir dakika bana doğru mu koşuyor dedim?Evet yanlış görmüyorum jungkook bana doğru koşuyor!
dur bir dakika! Jungkook bana sarıldı!!İnanamıyorum jungkook bana sarılıyor şuan!!
Jungkook'tan böyle birşey beklemiyordum! Hem de hiç!
Şaşkınlığımı Bir yana bırakıp herşeyine hasret kaldığım adamın o ince belli'ne ellerimi yerleştirdim.jungkook kulağıma ' çok korkuyorum taehyung ' diyişini duyduktan sonra bir elimi onun saçlarının arasından geçirip 'korkma güzelim,ben burdayım ' dedim.
Jungkook'un saçlarını okşuyordum ve hasret kaldığım kokusunu içime çekiyordum. Onu gerçekten çok özlemiştim , jungkook'un boynuna öpücük kondurmuştum ki kendini geri çekti. (Yak yak)
Hafif dolu gözleri, pembe dudakları, o yumuşacık saçları,o incecik beli ah beni benden alıyor, Korktuğu çok belli oluyordu.
Jungkook'a bir adım yaklaştım, 'jungkook eğer kendini burda güvende hissetmiyorsan-' devamını getirmeden Jungkook sözümü kesti,
' hayır yani gerek yok' demişti, hmm inatçı Jungkook işte şaşırmadım,
Jungkook'a 'tamam geç otur sen , su mutfakta kaldı onu getireyim' demiştim ki jungkook kolumu tutup,' yok yani şey birlikte gidelim ' demişti tamam o nu red edecek gibi bir halim yok tu. 'tamam gel ' demiştim, birlikte mutfağa gittik, masanın üstünde olan suyu aldım.
Jungkook'un yanına gidip suyu o na verdim içmeye başladı,jungkook içtiği suyla ilgilenirken cebimden hızla telefonumu çıkardım,
Yoongi'ye yazdım ' biz şuan mutfaktayız mutfak camının önüne gel ve son hamleni yap.' demiştim ve telefonu cebime koydum. Jungkook'a baktım suyunu bitirmişti,
Yoongi son hamleni yaptıktan sonra jungkook'un asla burda kalmak istemeyeceğine emindim. O nu evime götürüp gönlünü almak istiyordum, ve olacaktı.
Yoongi'yi camın önünde görünce hafifçe sırıtım. kafamı çevirdim ve jungkook'a baktım masanın üstüne bakıp dalmıştı jungkook'a doğru ilerlemeye başladım,
Jungkook'a doğru gitmeye başlayınca camın hızlıca açıldığını gördüm jungkook masaya bakmayı kesip cama doğru bakmıştı sonra yutkunup bana baktı.
Gördün mü? gibi bakmaya başladı, ve sonra camın tekrar hızla kapanıp önünden siyah çarşaflı birşey geçince çığlığı bastı,
Hemen yanına gidip sakinleştirmeye çalıştım.'jungkook ' demiştim o ise sözümü kesip titreyerek ' gördün mü taehyung ' demişti, ' evet gördüm, jungkook bu evde kalman senin için iyi değil,gel benim evime (bizim evimize) demiştim.
Ne cevap vereceğini gerçekten merak ediyordum, jungkook sessiz kaldı bir süre, gelip gelmemeyi düşünüyordu, lütfen olumlu birşey desin lütfen.
Jungkook kolumu tutup ' tamam taehyung beni buradan götür burda kalmak istemiyorum ' dedi cılız bir sesle işte bu işte buu ne zamandır bunu bekliyordum.
' tamam bebeğim o zaman kıyafetlerini topla gidelim ' demiştim çok mutluydum, sonunda istediğim oldu, sıra gönlünü almakta.
𝘼𝙧𝙠𝙖𝙙𝙖ş𝙡𝙖𝙧 𝙗𝙖𝙮𝙖𝙙ı𝙧 𝙖𝙠𝙩𝙞𝙛 𝙤𝙡𝙖𝙢ı𝙮𝙤𝙧𝙙𝙪𝙢 𝙤𝙠𝙪𝙡𝙡𝙖𝙧 𝙩𝙖𝙩𝙞𝙡 𝙤𝙡𝙙𝙪 𝙨𝙤𝙣𝙪𝙣𝙙𝙖.𝙮𝙗 𝙖𝙩𝙢𝙖𝙠 𝙞ç𝙞𝙣 𝙖𝙠𝙩𝙞𝙛 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙮𝙖 ç𝙖𝙡ış𝙖𝙘𝙖ğı𝙢 𝙩𝙖𝙩𝙞𝙡 𝙙𝙚 𝙞ş𝙞𝙢 𝙤𝙡𝙢𝙖𝙯𝙨𝙖 𝙝𝙚𝙧 𝙜ü𝙣 𝙮𝙗 𝙖𝙩𝙖𝙗𝙞𝙡𝙚𝙘𝙚ğ𝙞𝙢𝙞 𝙙üşü𝙣ü𝙮𝙤𝙧𝙪𝙢.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
̶C̶o̶m̶e̶ ̶t̶o̶ ̶d̶a̶d̶d̶y̶
NouvellesSevgilisi onu kısıtladığı için ayrılma kararı alıp başka bir şehre taşınan Jeon Jungkook, Eski sevgilisinin taşındığı yere gidip onu her gece korkutarak kendisine dönmesini sağlayan Kim Taehyung.