12 თავი

371 47 10
                                    

ჰოსოკ,ხომ თქვი რომ მთელი ღამე შენთან იქნებოდა?-სავარძელში მოთავსდა ალფა და ფაილები გახსნა.
‐ვთქვი,და ასეც იყო.შენი ვაჟი კი აღარ ისვენებდა,ამიტომაც დილით წამოგიყვანე.-გაიბუტა ჰოსოკი.
-რა დილის იდილია დაგირღვიეთ?-ცინიკურად გაუღიმა ალფამ.
-ჰოსოკ მოგხვდება!-ჯონმა კალამი დააგდო მაგიდაზე.
-კარგი ჰო, როგორი ღამე გქონდათ?-სკამი ახლოს მიწია და ჯონგუკის გვერძე მოთავსდა.
-ჯანდაბა! არაფერი არ ყოფილა! უბრალოდ...თვალებში როგორ შევხედოო! მთვრალები ვიყავით-თავზე ხელები შემოიწყო ჯონმა.
-ძმაო..ხვალ ხომ სონის დაბადების დღეა..ჯიმინს ძალიან უყვარს შენი ვაჟი,ამიტომაც ძალაუნებურად მოვა.ამისთვის კი დღეს დაელაპარაკე.
-ოხ,ჰოსოკ! მეც მაგას ვგულისხმობ,როგორ დაველაპარაკო? მოვა საერთოდ სამსახურში?-გაბრაზებულმა ხელი მაგიდას დაარტყა.

-აქ ვარ!-გაისმა ომეგას ხმა და კაბინეტში შემოვიდა.-ბატონო ჯონ,კიმების კონტრაქტთან დაკავშირებით,კიდევ რამდენიმე საბუთზეა საჭირო ხელის მოწერა,შემდეგ კი მშენებლობას დაიწყებენ-ნაზად თქვა ომეგამ და მაგიდაზე რამდენიმე ფურცელი დაუდო.
-ჯიმინ სალაპარაკო მაქვს!-შეწუხებული ხმით თქვა ჯონმა.
-როგორც გენებოთ,ხოლო ახლა აქ მომიწერეთ ხელი.

-შუადღის შესვენებაზე,მანქანასთან დამხვდი-უჩურჩულა ალფამ.

შუადღის
სამი საათი:

ომეგა შავ მერსედესთან იდგა და უხერხულად "იშმუშნებოდა."
-ჯიმინ,წავიდეთ-მანქანის კარი გაუღო ალფამ.
-სად?ა,რათქმაუნდა-დაიბნა ომეგა.

-ხვალ სონის დაბადების დღ-დაწყებული ფრაზა არ დაამთავრებინა ომეგამ
-ხვალ სონის დაბადების დღეა! ვიცი-ჩაიჩურჩულა და თან გულში თეჰიონს სწყევლიდა.
-ხო..ალბათ ისიც იცი რომ შენი დახმარება მჭირდება..
-ვიცი
-იქნებ..თანახმა..
-თანახმა ვარ!-ისევ არ დააცადა ომეგამ.
-ჯიმინ..ვიცი ასე რატომაც იქცევი!-მანქანა გააჩერა ალფამ-ჩვენს შორის არაფერი მომხდარა!მხოლოდ..მხოლოდ კოცნა იყო!-თავი ჩახარა ჯონმა.
-ერთი კოცნაც საკმარისი იყო,წარსულის გასახსენებლად..-ჩაიჩურჩულა პაკმა და სახეზე ჩამოგორებული ცრემლი მოიწმინდა.
-რას გულისხმობ..? ჯიმინ! ჩემთვის ძალიან ახლო ადამიანი ხარ!სიმართლე მითხარი!-მხრებზე დაეჭიდა ჯონგუკი.
-მე შენ გითხარი-მოვა დრო და გეტყვითქო,ჯერ ამის დრო არ არის ან არ მინდა.-გათავისუფლდა ომეგა.

ჩემი პატარა ჭია💫Where stories live. Discover now