-ჯონგუკ შეიძლება ვისაუბროთ?-თქვა ომეგამ და ჯონს მიუახლოვდა.
-საჩქაროა?-იკითხა ალფამ.
-მე..მინდოდა ჩვენზე გვესაუბრა..-თავი ჩახარა ომეგამ-მაშინ სხვა დროს იყოს..-თქვა და მისაღებში სონთან გავიდა.
-ჯანდაბა!ჯანდაბა!-შეიკურთხა ალფამ და ისიც მისაღებში გავიდა.მეორე დღეს
როგორც მოსამართლემ გადაწყვიტა,ბავშვი რამდენიმე დღით მამიკოსთან უნდა წასულიყო,ამის შემდეგ გადაწყდებოდა მეურვეობის ამბავი..
-მამა,ხომ მოხვალ ხოლმე?-ცრემლები მოიწმინდა პატარამ.
-სონ..ასე ნუ დარდობ კარგი?არაფერია,სულ რაღაც სამი დღე უნდა იყო ჩემს გარეშე..-უთხრა ალფამ და სონს შუბლზე აკოცა,შემდეგ მოსაცმელი შეუკრა და ჩანთა აიღო.-ჩიმინი არ არის?ჩიმინი სად არის?-თქვა პატარა ჯონმა და მანქანაში ჩაჯდა.
-ჩიმინს საქმეები აქვს,მერე შევხვდებით-ნაძალადევად გაუღიმა ალფამ და მანქანა დაძრა.ცოტახანში სელინის სახლთან მივიდნენ,სონი შეყოყმანდა,არ სურდა მისთვის სრულიად "უცხოსთან" ყოფნა..
ალფამ სონი გულში ჩაიკრა და ნელა "ჩააბარა" ვაჟი მის ყოფილს..
ჯონმა დაინახა ფანჯრიდან როგორ იცქირებოდა იუნგი..ჯიმინის
ნაამბობი გაახსენდა,სურვილი ჰქონდა ჩამოეყვანა და სიკვდილამდე ეცემა...ჯონმა ცრემლი შეიკავა და მანქანისკენ სწრაფად დაიძრა,სონმა მაინც ტირილით გააცილა..
ორი დღე გავიდა,ჯონი კი კომპანიაში ჯიმინის გარეშეა,არა..ჯიმინი მუშაობს მაგრამ ახლა ძალიან იშვიათად ხედავენ ერთმანეთს.
ჯონის ნამდვილი მდივანი დაბრუნდა ამიტომაც ჯიმინმა სხვა თანამდებობაზე გადაინაცვლა;
ორი დღე გავიდა და ჯონის სახლი ცარიელია..ცარიელია სონის გარეშე..ჯიმინის გარეშე..
^_^
-ხვალ უკვე მამასთან და ჩიმინთან წავალლლ-დაიწივლა პატარამ და დივანზე "დახტა".
-აღარ გაბედო და ასე აღარ "დახტე"!-მკაცრად შეხედა იუნგიმ,რაზეც სონს თვალები აუცრემლიანდა..ის არ იყო ყვირილს მიჩვეული,არც თავშესაფარში და არც მის მამასთან..ჯონგუკთან.-უთხარი?-ყავის სმით გამოვიდა სელინი და იუნგის კალთაში ჩაუჯდა.
-აჰ,პატარავ აქ ბავშვია-თმაზე მოეფერა ალფა.
-გითხრა სად მკიდია?-თვალები "ააფხაკუნა" ომეგამ.
-გარყვნილი-ჩაიბუტბუტა ალფამ.
-უთხარი თქო?-კითხვა გაიმეორა ომეგამ.
-ჯანდაბა! მაშინ გამეცალე -უხეშად "გადასწია" ომეგა და ბავშვს მიუბრუნდა,ხელი ჩასჭიდა და ოთახში გააქცია.-აქ დაჯექი-უთხრა იუნგიმ.
-ლა ხდება?
-მისმინე,რამდენიმე დღეში გადაწყდება ვისთან დარჩები..აბა საყვარელო-ლოყებზე თბილად უჩქიმტა-მითხარი ვისთან გირჩევნია?-ნაზად იკითხა ალფამ.
-ჩიმინთან..ჩიმინთან და ჩემს მამასთან..ჩემს ქუქთან-თვალები საყვარლად დაახამხამა პატარამ.-ამას არ იტყვი!-ხელი მოუჭირა ალფამ.
-ლატომმ-ტირილი დაიწყო ჯონმა
-ან იტყვი რომ შენს მამიკო-სელინთან გინდა დარჩენა,ან შენს მამიკო-ქუქს და შენს საყვარელ ჩიმინს ვეღარ ნახავ!-მაჯაზე უჭერდა ხელს.
-მტივაა-ტირილს უფრო უმატა ბავშვმა.
-გასაგებია?-დაიღრიალა მინმა.
-...-ბავშვისგან მხოლოდ "სლუკუნი" მიიღო.
-კითხვას აღარ ვიმეორებ ხოლმე,პირდაპირ ცემაზე გადავდივარ-წამოდგა ალფა.
-კაგი.. გა..საგე..ბია-ამოისლუკუნა ბავშვმა და ბალიშს მიეხუტა.იუნგიმ ოთახი სწრაფად დატოვა,სონი ლოგინში ჩაძვრა და ჩუმად სლუკუნებდა..
ჯონგუკი ენატრებოდა..უნდოდა მის ჩიმინის დაეძინებინა...
კაი ხო ვიცი სამი კვირა ცოტა დრო არაა...🥲
ისიც ვიცი რომ ძალიან პატარა თავია🥲
შემდეგსაც ალბათ ამაღამ დავდებ..
კომენტარები და ვოუთები მინდა🥹🥹🥹
YOU ARE READING
ჩემი პატარა ჭია💫
Action-რა გინდა? ასე დაგევასე რომ მოდიხარ და უსირცხვილოდ ტელეფონის ნომერს მთხოვ?-ალფა გაშეშებული და ისევ გაოგნებული უყურებს ომეგას. დასრულებულია💜