przypuszczenia

126 23 22
                                    

[POV ZSRR]

Wydaje mi się, że ktoś nie powiem kto, mnie zdradza.

Dowodów mam w chuj dużo, tylko jak mogę z nim o tym porozmawiać delikatnie, abym przypadkiem nie skończył po tej rozmowie o jeden element mniej...
Może za nim dojdzie do rozmowy, powyrzucam noże...
Pobiegłem do kuchni i wszystkie noże jakie tam były, wyrzuciłem za okno.
Ktoś tylko pisnął "KURWA" na dole.
Ciekawe co mu się stało.

Gdy zabezpieczyłem dom przed agresją szfaba, chroniąc alkohol w piwnicy za trupem, uznałem że jestem gotów na III wojnę światową.

Akurat w tym momencie do domu wszedł Niemiec.

- Hallo mein liebeee- powiedział, wychodząc z korytarza.
Podszedłem do niego i wziąłem głęboki wdech.
- rzesza, musimy pogadać - jęknąłem.
Ten jednak w reakcji obronnej, rzucił we mnie czarnym jak serce niemców glanem.
Spadłem na ziemię, A przed oczami zawirowały mi sierpy skrzyżowanie z młotami.

- Nie Zepsujesz tego wieczoru pytaniem "gdzie schowałeś moją wódkę" - warknął i najzwyklej w świecie odszedł ode mnie, podczas gdy ja mdlałem, z nosu leciała mi krew.

~~~
- Rzesza - podszedłem do mojego obiektu zazdrości i go przytuliłem.
- Musimy pogadać... - westchnąłem, próbując po raz kolejny zacząć temat.

- Idziemy na zakupy? - uśmiechnął się głupio i zaczął machać ogonem.

O nie....

O NIE....

O KURWA NIE...

.
.
.

- Tak

~~~

Po 5 godzinach chodzenia jak pierdolnięci po sklepach, wróciliśmy do domu, tylko po to aby Rzesia wziął sobie kolejną spódnicę.

- I Jak? -chodził po domu krokiem dumnym niczym kot, spoglądając się na mnie głupio.

- Ślicznie

Okropnie.
Zdejmij tą spódnicę.
Nie obrażaj siebie.
Zdejmij to.

Rzesza podszedł do mnie i jebnął mnie w twarz.
- Ty komunistyczny kłamco co tylko chle wódę! Brak mi epitetów dla takiego chuja jak ty! -zaczął się drzeć na mnie jak baba z okresem.
Jeszcze się okaże że zamiast chłopa wziąłem transwestyte, bo z jego atakami agresji to wszystko możliwe.

-Spokojnie ;-;

- NiE mÓw Mi JaK mAm ŻyĆ- syknął i się odsunął.

- O co ci chodzi?

- ci się nie podobają spódnicę >:"<

- Ok, szybki jesteś

Mężczyzna tylko usiadł na krześle i westchnął.

-Popełniłem błąd że Cię poślubiłem. Powinienem wziąść Włoszka, on chociaż mnie kocha.

- A ja Cię nie kocham?! - jęknąłem.

Ten tylko pokiwał głową przybity.
-Zdradzasz mnie >:0

Ten tylko wzruszył ramionami.
-Jeśli narkotyki się liczą to tak

-Ćpun i zdrajca! - fuknąłem.

- Pedał i alkoholik

- Aha?! Wypapieżaj >:<

Ten tylko wyszedł z domu mając ma mnie wyjebane.


Chcieliście więc macie

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 12, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

(Nie)Typowy IIIZSRR -Countryhumans- Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz