Sarışın çocuk sırasına oturmuş yeni arkadaşının gelmesini bekliyordu. Sunghoon ile daha öncesinde muhabbetleri olduğu söylenemezdi. Jake sınıfa geçen sene gelmişti ve hemencecik tüm sınıf arkadaşları ile kaynaşmıştı. Park Sunghoon dışında.
İlk başta kendisinden haz etmediği için böyle davrandığını düşünse de daha sonrasında bu çocuğun kimseyle konuşmadığını fark etmişti.
Derslerde aktif değildi ama notları hep yüksekti. Lisenin en başından beri bu sınıftaymış ve sınıf birinciliğini asla elinden vermiyormuş. Hatta geçen sene okul birincisi olmuştu. Ondan önceki senelerde de ikinci ve üçüncü olduğunu öğrenmişti sınıftakilerden.
Tabii hiç aktif olmayan bir öğrencinin bu kadar yüksek notlar alması herkesin dikkatini çekmişti. Böylece sınıftaki neredeyse herkes bunun okullarında öğretmen olan anne ve babasına bağlamıştı. Jake de dahil.
Sunghoon'un ailesi gibi baskıcı olmasa da Jake'in de ailesi herkesin olduğu gibi onun başarılı olmasını istiyorlardı. Ve Jake de onları gururlandırmak istiyordu. Koreye taşındıkları ilk senede oldukça zorlanmıştı ama şuan alışmış ve kendisini geliştirmişti. Ve derslerde sınıftaki herkesten iyi olmasına rağmen bu çocuğun her sınavda ondan daha yüksek puan alması hep sinir etmişti onu. Böylece de ilk kez dinlemeden yargılamıştı birini. Ve bunun için oldukça pişmandı.
Ve evet! Sonunda kumral genç kapıdan girmiş ve sırasına doğru ilerlemişti. Her zamanki gibi ayaklarına bakıyordu. Çantasını çıkarıp oturduğunda gelen ses ile arkasına dönmüştü.
"Günaydın"
Demişti gülümseyerek sarışın olan.
"Günaydın"
diye karşılık vermişti küçük bir buse ile o da.Jake ilk defa gülümsediğini görmüştü. Gerçi tam olarak bir gülümseme sayılmazdı ama..
"Nasılsın bakalım?"
"İyi gibi. Ya sen?"
"İyiyim yani sanırım. Bak dün için çok özür dileri-"
" Jaeyun-ah... gerek yok demiştim."
Sözünü bölerek konuşmuştu kumral olan.
"Var. Kırdım seni."
"Unuttum bile. Özür dilemeyi bırak artık."
"Tamam-"Sarışının sözü bitmeden Bayan Park içeri girmişti. İlk defa Sunghoon'u sırasından kalkmış ve biriyle sohbet ederken görmüştü. Garip bir bakış attıktan sonra çocukları selamlamıştı.
Jake eskiden en sevdiği hocalardan biri olan Bayan Park'dan artık nefret ediyordu. Sung'a yaptıklarını öğrendikten sonra nasıl onu sevebilirdi ki?
_____________________________________________________
GÜNAYDIN!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Family line || jakehoon
Fanfic"onlar sadece benim dünyaya gelmemi sağlayan insanlar, o kadar" diyorum. ama tam anlamıyla onların çocuğuyum işte.