1

65 1 0
                                    

Ez a legrosszabb suli kezdésem.Nem ismerem a vàrost ,az embereket sem ezért nincs egy baràtom sem .Apàt nem làtom szinte "soha",anyànak meg túl sok az elintézni valója mivel új helyen vagyunk.De legalàbb egy új és tiszta lappal kezdem az itteni életem.Mikor felkeltem nem igazàn akartam ki kecmeregni az àgyamból de valahogyan még is sikerült.             

Ki vàlasztottam a mai outfittem ami egy fehér cropptop volt , és egy  fekete fehér kockàs rakott szoknya meg persze egy harisnya mert szeptemberben màr nincsen olyan meleg .Mikor felöltöztem gyorsan arcot mostam és fel kentem egy kevés szempilla spiràlt meg szàjfényt. Mire ez megtörtént anya szólt az ebédlőből:-Kincseeeem kész a reggeli !Gyorsan le mentem és meg ettem a reggelim .Szokàsosan apa hajnalban elment ezért őt nem volt még szerencsém làtni.fel vettem egy hosszú fekete pulcsit és a bokacsízmàm.

Elindultunk anyàval a suliba kocsival mivel nem lakunk olyan messze ezért 20perc volt az út.Gyorsan oda értünk a sulihoz .Anya ki tett a suli előtt .Az igazgató és egy nagyon helyes férfi àllt előttem ,biztosan tanàr lehetett .Köszöntem az igazgatónak és a férfinak.
-Szépnapot!biztosan Ashley Grace ,ugye?
-Igen.-feleltem
Elindultunk az udvarra az évnyitóra.

Az igazgatónk fel lépett a színpadra és elkezte mondani a szokàsos dolgokat.Hogy ebben az évben milyen programok vàrhatók stb ..Elkezdte bemutatni az összes tanàrt egyesével . Egy hölgy kezdte a bemutatkozàst.
-Mrs.Smith  Vagyok és emelt fokú angolt tanítok !
Meg persze  jött egyesével a többi is.Pont utoljàra hagytàk őt:

-Clark Naten vagyok és Biológiàt tanítok!
Ohh....Szóval Naten a neve .Mi? Bele zúgtam az egyik tanàromba? Ez nem történhet meg.Próbàlkoztam elterelni a gondolataim ami kissebb nagyobb sikerrel jàrt.Elkezdődött az első óra.Az igazgató és az ofőnk vàrt minket a teremben .
-Ashley kérlek ülj a màsodik padsorba !
Mikor màr messziről nézelődtem merre lehet hely szàmomra csak egy  làny mellett làttam üres helyet.Nagyon szimpatikus volt .Leültem mellé és megkaptuk a könyveinket.Felszólítottak hogy meséljek az osztàlynak magamról mivel új vagyok .
-Àllj fel Ashley kérlek mesélj magadról az osztàlynak!
-Rendben-feleltem picit megszeppenve.
-Sziasztok!
-Ashley Grace  vagyok
-17 éves
-Nem olyan régen költöztünk ide
-Van 1 kutyàm
-Szeretem a színes dolgokat kb ennyi .
- Köszönjük ,kérlek ülj le!
Mikor leültem, a làny aki a padtàrsam megszólal:
- Atya ég ,te nagyon szimpatikus vagy nekem.Én is új vagyok ,lehetne arról szó,hogy baràtok legyünk ?
-Öhmm...persze miért is ne?
Mikor véget ért az óra kimentünk,hogy beszélgessünk és ismerkedjünk .
-És amúgy neked mi is a neved? bocsi elfelejtettem megkérdezni ...
-Semmi gond ,amúgy Emma vagyok .-mondta 
Majd megkerestük a büfét.
Mire lertünk sajnos nem tudtunk venni semmit mert becsöngettek.Mivel nem igazàn ismerjük a sulit ,eltévedtünk egy picit.Bazi nagy az iskola.De szerencsére 5perc késéssel megúsztuk a kémiàt.Mikor beértünk elnézést kértünk a késésért és leültünk egy üres padba .


Egy nagyon nagyon nagyon kevés inspiràciót vettem after0111-től  nézzétek meg az ő storyjàt is ! Nagyon jó !<3

Tanàrúr,Csak érted!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora