Nu te juca de-a vrajitoarea!!

40 4 0
                                    

Cand m-am intors caramida era cazuta pe covorul meu rosiatic;dar asta nu conta!M-am ridicat din pat si m-am uitat in locul de unde cazuse caramida;cand ma aproprii....
-Aria!!?striga mama.
-Daa???!am spus eu punand imediat caramida la locul ei.
-Se pare ca vei incepe scoala mai devreme anul acesta!Incepi intr-o saptamana!
-Nu se poate??!😓Pe buneee😩😩
-Nu te mai smiorcai atat si mai bine punete pe invatat.
-Bineee😖😖,am spus eu trandind ușa.
Asadar ,intr-o saptamana voi merge la Nightlight...ooooohhhh..halal viata mai am si eu.
Timp de o ora am stat in pat gandinduma ca mai am doar o saptamana de vacantaaa...ma inervasem asa de tare,incat am izbit scaunul de perete,ceea ce facut caramida sa cada..;bine ca mi-am amintit!!
Cand m-am uitat,in acel loc era o carte veche,prafuita,cu o coperta din piele italiana,putin rupta pe la colturi,cu inscriptii ciudate pe coperta din fata,cat si in spate;dar nu am putut sa nu observ titlul,care parea a fi scris cu un fir gros de lana,impreuna cu niste crengute de lemn si fire aurii-rosiatice;spunea:ABRASLAM,carte cu vraji.
Pe moment am inceput sa rad si sa citesc,,vraja'' care avea cele mai multe semne de exlamatie...Dar,timp de 5 secunde am simtit un fior inghetat dar in acelasi timp fierbinte.
Am strigat-o pe mama..dar nu raspuns,am cautat-o prin toata casa ,dar nu era de gasit....mama..disparuse!

SupernaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum