Seara lupilor

42 4 0
                                    

Dupa ce am stat un timp sa ma gandesc,cea mai clara si evidenta solutie era ca mama disparuse din cauza vrajii...desi nu imi venea sa cred...stateam si ma gandeam cum si de ce acea vraja ar afecta-o pe mama ..pe mama mea..cea mai plictisitoare fiinta de pe pamant..
Ganduri si ganduri imi veneau in cap pana cand ..de afara..se auzea un grup de copii ,cantand ceva,suna ca o incantatie,si se auzea tot mai tare,si mai tare,pana cand mi-am dat seama ca veneau la mine in curte.
Speriata,m-am uitat pe geam,si i-am recunoscut..erau prietenii mei(ciudati)...
Fara sa vada,le faceam semn la geam sa plece,dar ,unul din ei s-a intors spre mine,parea furios,apoi s-au intors toti,pana si Lana,pe care o consideram mai putin ciudata.Au inceput sa urle..da,sa urle,sa tipe,sa faca asemenea unor lupi.Pentru cateva secunde,m-am intors in spatele draperiilor,inca îi mai puteam auzi,si daca auzeam bine,parca faceau un foc de tabara;printre urlete,se auzea cum pocnea focul;parca era o scena din filmele alea Voodoo..😂😅😢😥😰😓😱.Apoi,insfarsit totul se incheie cu urlete,parca de lup,acum nu se mai auzea nimic...
M-am intors si m-am uitat pe geam...cand am vazut...credeam ca visez...ca sunt intr-un cosmar..afara,in curtea mea....era o haita de lupi😵
Am iesit afara,cu un băț gros in mana.Dintr-o data,un lup sari la mine si-mi lua batul din mana....eram dezarmata,infricosata,speriata,si gandul ca o sa mor in seara asta nu-mi dadea pace.Lupii m-au inconjurat intru-un cerc,de fapt ,era o forma foarte ciudata..toti maraiau si se uitau urat la mine,pana cand,in ciuda faptului ca stiam ca o sa mor,si nu m-ai aveam nimic de pierdut,am strigat:
-Gata,lasati-ma in pace,sau....
Atunci o vibratie puternica zgudui pamantul,iar lupii ,,ingenunchiara''
Nu-mi venea a crede...prea multe lucruri ciudate.Am fugit in casa,incuiat usa,si asa am stat urmatoarele zile,pana a inceput scoala.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 18, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

SupernaturalUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum