Bölüm 3: Akaza'yla gezme

77 4 6
                                    

Douma'nın anlatımından:

Gece gece Akazamla dışarı çıktık ve her yerde insanlar vardı. Eğer şu an Akaza yla randevuya cıkmıs gibi hissetmeseydim herkesi yiyebilirdim.

Akaza benim yanımda çok fazla dikkat çekiyordu cunku akaza bir basketbol topu. İmana gelmis gibi resmen ihrama girmis, hicbir yeri gozukmuyordu. Ama asıl dikkat ceken yeri kafasiydi. Pembe saçları ve yuzundeki mavi suç çizgileriyle insanlar hep Akaza'ya bakıyordu. Neyseki gunes gozlugu takmistik ki gozumuzde yazan üst ay 2 ve 3 yazilari gozukmuyordu. Ama gece gece gunes gozluğu takmak da dikkat cekiyodu. İcimden siktir et dedim ve sinirden kıpkırmızı olmus akaza ya baktım.

Adam sinirden cıldırıyordu resmen. Onu zorla getirmistim ve öldürmekle tehdit etmistim. İlk kabul etmemisti hatta bana saldırmaya calısmıstı fakat üstün dovus tekniğimle onu alt edip azıcık dovup (sakat bırakıp) ikna ettim. 

Az ilerde duran Türk restorantına girdik. Ben bir adana kebabı ve ayran aldım. Akaza tarhana çorbasını çok sevdiğinden tarhana çorbası aldı. 

Restorantın sahnesine bakinca Yasin Cengiz'i gorduk. Adam ta Türkiye'den Japonya'ya gelip brrrr sibidi dop dop yapmaya gelmis adam. 

Yemek yerken içeriye bir yetişkin ve 4 tane çocuk girdi. Bir tanesinin kafasında domuz maskesi fardı ve çıplaktı, diğerinin saçı sapsarıydı, diğer çocuğun alnında bir yara izi vardı ve dikdörtgen şeklinde iki küpe takıyordu. Çocukların arasında kız olan iste iblisti. Uzun saçları ve pembe gözleri, ağzında bir bambu vardı. Yetişkin olanın saçları turuncu ve sarıydı, çok neşeliydi ve bağırarak konuşuyordu.

Akaza'ya döndüğümde adamin gözleri pörtemis dilini yutmus gibi kapidan girenlere bakiyordu. 

-akaza noldu çok sasirdin galiba

-aminakoyim ben o adami oldurmustum olmemis mi

deyince geçen gecede olan olaydaki adamın olduğunu anladım. böğürerek ağlayan çocuk ta simdi o adamla konusuyordu. kyojuro.

-doma hemen gidelim çabuk ol ye şu kebabı

-neden akazam çok mu korktun

dediğim anda kyojuro ve yanındaki çocukların gözü bize döndü. İhrama girmis Akaza'yı dışarda görsem ben tanımazdım fakat onlar saniyesinde tanıdı galiba. 

Beşinin de gözlerinde alevler yanmaya başladı. Kyojuro denen adam hemen Akaza'nın yanına geldi ve elini omzuna koydu. Akaza korkudan galiba tekrar altina sicmisti cunku ortalik bok kokmaya baslamisti.

-hayırdır karrdesler? diye sordum.

Hepsinin gözleri bana döndüğünde alayla onlara baktım. Akaza bunlarla ne yasamis olabilirdi ki bu kadar korkuyordu? 

Akaza sesi titreyerek, Karistirdiniz herhalde, dedi.

Kyojuro ve yanındakilere en korkunç bakisimi atmaya calıstım fakat pek basarili olamadım çünkü gözümde gözlük vardı. Gözlüğü çıkardığım anda gözümde yazan üst ay 2 yazısını gördüler ve 3 çocuk geri çekildi. Sadece alnında yarası olan ve Kyojuro denen adamın bakışlarında korku bile oluşmadı. Sadece sinir vardı.

Bu kadar ciddilik yeter dedim ve kebabımı 2 saniyede bitirip akaza'nın çorbasını elime aldım ve diğer elimle de akaza'nın giydiği irhamdan tuttuğum gibi restoranttan dışarı fırladım. Bu gece hiçbir şey benim moralimi bozamazdı. 

Bir evin çatısında çıktığımda Akaza hala konusmuyordu. Çenesini tutup başını havaya kaldırdım ve ağzını aç dedim. Açınca çorbayı alıp içirmeye başladım çünkü başka türlü yemezdi. Ziyan olmasın.

Yarım tabak çorbanın yarısı yere dokulmustu, yarısını Akaza yutmustu. Buz gibi olmus çorbayı yutunca Akaza kendine geldi ve oturduğu yerden doğruldu.

-Nasılsın akaza korktun herhalde biraz

- sen de keko cıktın ha o hayırdır kardes falan

dediği şey karşısında güldüm.

-e kardesimizi koruyoruz

-tamam hadi eve gidelim

-okey hadi

onu onayladığım anda bir zıpladı uçtu şok oldum. Hemen biwalı kadına 2. mektubu yolladım ve Akazayla beni odama teleportlamasını istedim. Bu son dedi ve hemen ışınlandık. Akaza yine uçtuğu için yanlışlıkla yeni tamir edilen odanın duvarını kırdı. Çok sinirlendim fakat askitom Akaza'yı kırmamak için hiçbir şey demedim.


OMG arkadaslar 500 kelime yazdım ilk defa çok uzun oldu. Yazarken çok eğleniyorum inşallah okunur beya. Neyse ders çalışmam gerekirken kitap yaziyorum hale bakın. 3 gün sonra matematik yazilim var sictim optum bays 😘😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kimetsu no Yaiba - Douma'nın günleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin