Douma'nın anlatımından:
Ormanda dolasip yiyecek güzel kadin ararken birden yanimdan göt korkusundan ışık hızında koşarak geçen akaza'yı gordum. onu tutup niye koşuyorsun diyecektim ki hem güneş doğuyordu, hem de ışık hızında bir kılıc akaza'ya doğru uçuyordu. Omg dedim ve hemen ardindan böğürerek aglayip Akaza'ya korkak diye bagiran bir cocuk gordum. Galiba bogazini yirtmaya calisiyordu ama emin değilim.
Arkamı döndüğümde Akaza ağaca saplanmış kılıcı baş düşmanıymış gibi dövüyordu. hemen askitom akaza nın yanına gittim ve ona ne yaptiğini sordum.
-napiyon akazam
-ananın amını yapıyorum siktirgit surdan
omg akaza cok sinirliydi. onu hemen sakinlestirmek istedim.
-akazacim kılıcı neden dovuyosun ve neden cocuk arkandan bagiriyor?
-cocugun yanindaki adami pis dovdum bu yüzden zirliyo
-omg akaza kim o bir hashira mi
-evet alev hashirası kyojuroymus
-omg gunes doguyor akaza hadi gidelim
-tm
Yol boyunca akazayla bir kelime konusmadık, muzansama nın yanına varmamiz 3 saniye surdugunden olabilir.
Eve geldiğimizde akaza Türkiye ye kaçak giren mülteciler gibi balkondan eve girdi. Dizlerinin uzerine çöktüğünden muzan sama nın geldiğini anladım. Ardından birden balkonun camları kırıldı ve akaza kan içinde kaldı. Gülmemek için kendimi çok zor tuttum çünkü akaza kendini kasmaktan altına sıçmıştı.
Akaza aşağı geldiğinde gulmekten neredeyse ölecektim.
-ne guluyosun yarram
-olm altina sictin JHLJHSJGHEOIHGIERUE0UOJRGPIRHJEOI
-sus amk ya
Akaza bir zipladi uctu şok oldum. hemen arkasindan uctum fakat onu gözden kaybettim. Bu sefer sanirim kostebek arkadaslarinnin yanina yere girmeyecekti. hemen biwali kadina mektup yolladım. Beni ve akaza yı kendi odama almasini istedim. okey dedi ve saniyesinde odama ışınlandık.
Akaza odaya gelmeden önce uçarken birden odaya ışınlanınca yanlislikla odanin duvarini yıktı. çok sinirlendim ama askitom akaza'yı kırmamak için sesimi çıkartmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimetsu no Yaiba - Douma'nın günleri
Fantasíaomg demeyi cok seven douma upper moon toplantisinda sizofren arkadaslariyla gorusur. !KÜFÜR VAR! rahatsız olacak okumasın.