Tento príbeh začal tak že dievča menom Soňa chodila von s najlepším kamarátom Maťom. Raz večer ju Maťo zavolal von a v tedy to začalo . Prišiel on. Soňa to nebrala nejak vážne. Prišiel tam sympaticky , milý a aj pekný chalan menom Rasťo. Prišiel za Maťom ale bavil sa aj zo Soňou. Soňa začala teda chodievať von s Maťom , Rasťom a ďalšími .. Chodilo s nimi aj jedno dievča menom Karolína. Karolína mala troj- ročný vzťah s Maťovím bratom Tomášom. Lenže... O Karolínu mal záujem nie len Tomáš ale aj Rasťo.
Tomášovi to vadilo ale nedával to najavo. Pretože on a Rasťo boli najlepšími kamarátmi. Soňa sa po dlhej dobe odstrkania a nezáujmu od ostatných cítila byť pre niekoho aspoň trochu dôležitá . Bola šťastná. Ale všetci z jej "novej partie" fajčili . Soňa vedela že vzhľadom na to že je po operácii srdca fajčiť nemôže , no fajčiť začala. Ale nikto okrem jej brata Maja to nevedel. Raz večer sa Soňa zistila že jej otec ma rakovinu a zostava mu 10 rokov života .. No lenže keď sa to dozvedela tak sa dozvedela aj to že jej rodičia to pred ňou tajili 4 roky . Soňa utiekla do lesa a plakala . No postavila sa zase na nohy. Pokúšala sa na to nemyslieť ale potom prišiel Majov kamarát Peter. Peter začal byť veľký kamarát zo Soňou a všetok ich voľný as trávili spolu . Peter si z nej raz urobil srandu pred všetkými že mu zostava mesiac života. Vtedy Soňa bola úplne na dne . Vtlačili sa jej slzy do oči a povedala že musí ist domov. Vtedy to Soňa už chcela vzdať úplne. Začala myslieť na budúcnosť a že ako to bude keď tu nebude jej milovaní ocino. Chcela si niečo spraviť a nechcela byť na tomto svete. Soňa asi týžden nechodila vín nikto nevedel čo s ňou je.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Utrápená láska
RomanceAhoj chcela by som Vám napísať príbeh o dvoch ľuďoch čo sa milujú ale boja si to navzájom povedať . Ak by sa Vám príbeh páčil tak by som napísala aj pokračovanie nabudúce . Tak začiatok príbehu sa Vám bude hádam páčiť .