După ce mi-am luat larevedere de la părinţii mei am pornit spre şcoală.
Nu era fix aşa că m-am dus să fac o mică plimbare prin parculeţ. În timp ce mă plimbam l-am observat pe "băiatul rebel " adică Jeff cu gaşcă şi se apropiau de mine.Mă panicasem şi nu ştiam ce să fac aşa că am intrat in şcoală.
Mă îndrept spre toaletă să-mi aranjez părul când aud nişte râsete de piţipoance.
A e clar piţipoancele sunt în baie. ( Am uitat să vă spun despre grupul divelor în care este inclusă şi Isolda).
- îmmm... fetelor i-a uitaţi cine intră. Se pare ca micuţa târfă are curaj să se uite la vedete ca noi! spune râzând ca o tâmpită ce este.
Trece pe lângă mine şi se strâmbă ca o maimuţă.
Mă îndrept spre sala de detenţie.
Când am intrat l-am văzut pe profesorul de istorie. Acesta îmi oferii un zâmbet blând.
În spatele clasei se afla Jeff. Îmi aruncă o privire indiferentă. Mă pun in banca din faţa lui.
Între timp profesorul primeşte un telefon după care ne anunţă că are de rezolvat ceva aşa că este nevoit să plece pentru ceva timp.
- Am mai rămas doar noi...singuri! spunând asta mă trântește pe banca rece de lemn.
Îi simţeam respiraţia mentolata în față. Buzele lui erau la un cm. de ale mele. Sfârşesc sărutându-l. Era chiar plăcut.Nu îmi venea să cred ce se întâmpla.
După toate întâmplate a venit profu' de istorie și ne-a anunțat că este ceva urgent și ar trebui să plece.
Am pornit spre casă iar Jeff era în spatele meu... chiar mă gândeam că poate mă urmărește și am grăbit pasul ....
Hey, scz că postez mai rar dar nu prea am timp și sper să vă placă acest capitol!
*în poză Jeff*